Fantastisch!

Goede service, snelle reactietijd op vragen en de levering ging snel!

Snelle levering, goed bereikbaar, professionele begeleiding. Ging voor mestwater dat mijn paard al langer dan een jaar had. Nu vrijwel geen last meer van

Je wordt altijd fijn en goed geholpen, goede service zodat ik buiten openingstijden m’n zakken voer kan komen afhalen

Super goed

Snelle levering, goede service, leuk persoonlijk met de hand geschreven kaartje.

fijn contact met goede informatie

Jill is vriendelijk, zakelijk, helder. Haar verslaglegging is helder en overzichtelijk, digitaal beschikbaar, evenals haar adviezen. Gekoppeld aan het eerste bezoek hoort een controle na 6 weken erbij.

Iets onzeker

Misschien mijn fout. Maar had online een order gedaan. Keurig een bevestiging. Maar kwam er niet uit of ik heen kon rijden om op te halen. Gezien de pomp prijzen niet te doen om op de bonnevooi heen te rijden. Telefoon werd niet opgenomen, Helaas 2 dagen 1 x gebeld.Mail werd beantwoord met als goed is ligt het op voorraad. Tja daar wordt ik niet zekerder van. Daar aangekomen moest er even gezocht worden maar is de zak keurig in de auto gelegd. Aardige dame die me hielp en goede producten, Maar voor online bestellen en afhalen valt nog een slag te maken.B.v een mail dat het klaar ligt voor je. Nogmaals prachtige producten en aardige dame

Heel blij mee

Na het uitmeten van de mestbal van mijn paard werd mijn vermoeden op waar ze last van had bevestigd. Nu kan ik weer gericht datgene aanpakken wat er nodig is

Vriendelijk, kundig en behulpzaam

Ik kom al jaren bij Jill en Linda. Ze nemen altijd de tijd voor uitgebreid advies, zijn kundig en gezellig. Absolute aanrader dus!!

Ruime keuze aan producten

Verkeerde diagnose.

Mijn lieve hondje van 12 jaar heeft een verkeerde diagnose met Lecher antenne gehad. De antenne gaf een ontsteking aan wat klopte . maar mevr. Jill heeft de maag aangewezen ( een aanname? ) kwam door ons omdat wij dat dachten maag ivm misselijkheid. Maar was uiteindelijk een gezwel in haar hoofd waar ze dus ook misselijk van was door de druk. Onze lievert is zeer ernstig ziek geweest(nu nog herstellend) We zijn naar een dierenarts gegaan Wat helaas ook vertraging opliep doordat we ons helemaal op de maag hadden gestort en het gezwel door kon groeien in haar hoofd. Twee weken vertraging helaas door de fout diagnose. (hoofd is niet gemeten met antenne.) Ondertussen hadden wij voor bijna tweehonderd euro aan consult supplementen en voeding uitgegeven aan mevr Jill waar ons hondje niet beter van geworden is.. Maar we horen niets meer van mevr. Jill. Het enige wat ze zei is dat ze een voedingsadvies en suplementen heeft gegeven/verkocht. En dat klopt ook. We hadden beter een ander advies kunnen krijgen van ga zsm naar een Dierenarts met het dier. Dat kan een lecher daar gingen we ook voor om uit te sluiten wat het zou kunnen zijn. uit ervaring met vorige metingen hadden we goede resultaten. (niet bij mevr Jill) Helaas is ons vertrouwen in de lecher geschaad door toedoen van Mevr Jill. Zou niet snel meer doen. En zeker niet bij haar. Mevr.Jill heeft uiteindelijk helaas gezegd een commercieel bedrijf wat geen empathie heeft voor de 'patient' (onze lieve hond) en ook tegenover eigenaren geen verantwoording neemt voor de fout. Het had alles gescheeld en vergoeilijkt als mevr Jill toegegeven had dat het niet goed gegaan was. Dan had deze review er niet geweest. Nu waren we zo teleurgesteld in haar dat we toch besloten deze review te plaatesen. Ga aub voor lechner antenne naar (holistisch) dierenarts . Mevr Jill is dat niet het kan veel uitmaken, heeft mijn lievert aan lijve ondervonden en wij ook.

Deskundig voeding advies voor je paard

Als je twijfelt welk voer je nodig hebt voor je paard krijg je hier een deskundig advies. Ook wat betreft supplementen geven ze goed advies. En als je zeker wil weten of je het juiste geeft kun je het altijd door laten meten door Jill

Paard & voeding zijn ervaringsdeskundigen

Aangezien onze Oud Duitse herder Senna al jaren kampte met darmproblemen werd het een zoektocht welke voeding voor haar nou het meest geschikt was. Ik zag dat Jill van Paard & voeding een meting kon uitvoeren waardoor we meer helderheid kregen waarom Senna nou zo’n last had. Hierop volgde een advies dat Darfvoeding waarschijnlijk beter voor haar zou zijn. Elke keer heel blij dat ze haar bak zo snel leeg eet, maar ook de snack zijn kennelijk erg smakelijk, wetende dat ook deze gezond en puur zijn.. Sinds ze Darf eet heeft ze geen darmproblemen meer gehad.

Vriendelijk en behulpzaam

Zie boven

Vriendelijke en goede service!

Zeer vriendelijk te woord gestaan en goed advies gekregen. Kom graag terug.

Perfect geholpen

Perfect geholpen in de winkel. Eerlijk advies gekregen, geen onnodige verkooppraatjes. De deur uitgegaan met dat wat ik zocht. Heel erg bedankt!

Geweldig snel bezorgd en goed contact

Perfecte service en hartelijk contact.

Wordt altijd vriendelijk geholpen en goed geholpen. Mensen met veel kennis.

Hele goede adviezen en de meting maakte alles duidelijk

Altijd goede service

Al meerdere keren voer besteld en afgehaald. Goede service en indien nodig goed advies.

Duidelijke uitleg, mooi hoe dit preventief werken kan.

Jill legt duidelijk uit wat ze doet en wat ze tegenkomt. Omdat je je paard kent, herken je ook de punten die genoemd worden. Het mooiste vind ik dat dit preventief werkt. Je voorkomt problemen door bepaalde voedingsstoffen aan te vullen of door te stoppen met bepaalde producten die bijvoorbeeld niets doen voor je paard. Ik raad iedereen aan dit een keer te doen met z'n paard.

Jill levert fantastisch werk en kon toevallig ook heel snel komen.

Deskundig en duidelijk advies

Mijn paard heeft last van spanning die ik niet kon verklaren. Door de meting zijn er een aantal fysieke oorzaken naar voren gekomen. Vervolgens duidelijk advies gekregen waarmee ik aan de slag kon. Bovendien een heel prettig persoon!

Fantastisch!

Het is duidelijk voelbaar dat Jill liefde heeft voor haar vak én voor alle dieren die bij haar komen. Zowel mn paard als mn hond heeft ze fantastisch geholpen!

Prima persoonlijk advies

Bij P&V denken ze met je mee, en geven ze persoonlijk advies. Ze zijn betrokken en hebben producten van prima kwaliteit. Het enige waar ik soms tegenaan loop zijn de beperkte openingstijden. Aanrader

Uitstekend geholpen

Heel blij met het nieuwe bit! En eindelijk een goed passend hoofdstel. Jill nam echt de tijd voor ons.

Engewormer 21 1531MV Wormer

06 10572812/ 06 82463177