Fantastisch!

Het is duidelijk voelbaar dat Jill liefde heeft voor haar vak én voor alle dieren die bij haar komen. Zowel mn paard als mn hond heeft ze fantastisch geholpen!

Prima persoonlijk advies

Bij P&V denken ze met je mee, en geven ze persoonlijk advies. Ze zijn betrokken en hebben producten van prima kwaliteit. Het enige waar ik soms tegenaan loop zijn de beperkte openingstijden. Aanrader

Uitstekend geholpen

Heel blij met het nieuwe bit! En eindelijk een goed passend hoofdstel. Jill nam echt de tijd voor ons.

vriendelijk en ervaren personeel

Weer even voer gehaald bij Paard en Voeding. Jill is altijd vriendelijk en bij vragen krijg je super advies.

Binnen een uur een algeheel beeld van de gezondheid van je paard.

Paarden praten nou eenmaal niet, en soms zegt ook hun lichaamstaal niet alles. De meting die Jill uitvoert zegt dat wel. Binnen een uur weet je hoe het is met alle organen en het bewegingsapparaat. Ook kan Jill het voer en de supplementen doormeten en weet je of je paard de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt of misschien intoleranties of allergieën heeft. Heel fijn om te weten allemaal. Niet alleen als je vermoedt dat er iets aan de hand is, maar ook als regelmatige check up. Eigenlijk zou een meting door Jill ook een goede keuze zijn als onderdeel van een aankoop keuring.

Eindelijk met een gerust hart op vakantie!

Jill is een echte perfectionist als het gaat om het welzijn van de paarden. Wat mij betreft een eigenschap die je moet hebben als je zorg draagt voor de “paarden kinderen” van je klanten. Vrijwel alles is in overleg mogelijk, niks is te gek of “dat doen wij anders” waardoor je jezelf en je paarden moet aanpassen. Eindelijk kan ik met een gerust gevoel op vakantie gaan! Mijn 2 jongens hebben het er helemaal naar hun zin!

Alles naar verwachting

Goede communicatie, snelle levering

Fantastisch bedrijf

Wat een prachtig assortiment en wat een enorme kennis en deskundigheid! Top!! Super fijn het assortiment voor honden.

Snelle en super service. Super goed advies op maat. Een echte aanrader

Snel geholpen

Mijn kat was al een hele tijd ziek, paar keer naar dierenarts geweest maar dat was meer symptoom bestrijding. Jill heeft hem doorgemeten en hij bleef heerlijk rustig liggen, knorde zelfs! Uitslag: ziekte van Lyme! Nu behandeling gestart en hopelijk knapt hij snel op!

Goed advies

Goed voeradvies gekregen. Mensen met passie voor hun vak.

Vriendelijke en behulpzame medewerker

Fijne en meedenkende medewerker

super service

super producten en hele goede service. had twee zaken equifit besteld. levering duurde wat langer dan vorige keer dus even via de mail gevraagd hoe het kwam. Toch een van de zakken eerder opgestuurd omdat bij mij het bijna op was super contact gehad hele snelle reacties duidelijke uitleg

Eindelijk antwoorden!

De ervaring met Jill en Paard & Voeding is fantastisch. Eindelijk hebben wij antwoorden op de vragen waar we al heel lang mee zitten. Jill is vriendelijk, lief, geeft duidelijkheid en is oplossingsgericht. Ze denkt mee en voelt aan wat er nodig is.

Gewoon goed

Nette levering en hulp

Uitstekend!

Hele goede uitleg gehad met daarna goed advies voor de voeding van mijn 4 jarige ruin.

Great !

Thank you for your great support !! It would be wonderful if everyone loved their jobs as much as you do JIll ! Great team! Horse and customer-oriented!!! Very recommended!!

Zoals altijd zeer kundig en vriendelijk

Het darf schap is uitgebreid en voor je trouwe viervoeter nog meer keuze echt super.

Goede ervaring!

Er wordt uitgebreid de tijd genomen. Ook is er veel kennis over voeding.

mooie site, goede service

Fijne site, makkelijk bestellen. Indien product niet voorradig is, wordt dit duidelijk gecommuniceerd en eventueel een alternatief geboden.

Uitstekend!

Altijd vriendelijk, behulpzaam, meedenken en geeft goede adviezen

Zowel voor mijzelf als voor mijn merrie een paar maanden terug een volledige meting met de lecher antenne aangevraagd.. daar kwam best veel uit (overeenkomstige issues bij ons beide) bij de controle meting waren zowel mijn waarden als de waarden van mijn paard erg verbeterd.. zelf merk ik dat ik meer energie heb, en veel minder last van mijn buik.. en mijn merrie heeft ook minder last van haar buik Als je tegen “vage” klachten aanloopt zelf of bij je paard raad ik de meting zeker aan

Fijne duidelijke uitleg en advies

Vooraf een duidelijke vragenlijst die je moet invullen voor het voedingsadvies. Na een paar dagen had ik het advies al binnen in de mail. Fijne en duidelijke uitleg over welke veranderingen ik het beste zou kunnen doorvoeren en ook waarom!

Uitstekend.

Super service!