Zijn niet goed maar ook niet slecht.

De koptelefoon fie geluid dempende Zijn niet sterk als je het hard laat vallen Daar kunnen ze niet tegen want ze breken Dan.

Een top bedrijf. Service en klantgericht

Ik heb een oude kolomboormachine gekregen. De tafel kon niet meer verstelt worden. Moest nieuw wormwiel en worm-as in. Niet meer leverbaar. Nieuwe cranck proberen te bestellen. Bij afhalen bleek deze niet de goede te zijn. Samen in magazijn gezocht en onderdeel alsnog gevonden. Gratis meegekregen en cranck die al betaald was gecrediteerd. Uiterst vriendelijke mensen en uitermate klantgericht. Dank mensen van Huvema.

Service slecht

Verkopen mooie machines maar als er wat mee is, gaat het in 1 keer taai en moeizaam Op website staat op voorraad maar in de praktijk is dat niet zo en dan ben je dus lang aan het wachten. Voor mijn gevoel niet eerlijk, als ik dit van te voren geweten had, had ik waarschijnlijk een ander merk gekozen.

TOP SERVICE , terecht geschreven met hoofdletters .

Ondanks dat Ik elders een machine had gekocht ( waar achteraf problemen mee waren). Ben Ik uiteindelijk bij Huvema in Veghel terecht gekomen , met de vraag of zij nog een elektrisch schema hadden van het type 250i. Dat hadden zij , aangevraagd via hun mailadres en binnen een half uur de totale informatie. En kosteloos ( volgens hen viel dit onder service) . Dit is toch TOP SERVICE. Met vriendelijke groeten een zeer tevreden Kees Vervoort.

Ik had een uitgebreide gereedschap koffer met vulling besteld. Geleverd werd een kleine dopsleutel set. Een telefoontje en binnen een 2 uur was alles geregeld. Bestelde koffer werd de volgende dag afgeleverd en het verkeerde bezorgde setje mocht ik houden. Dit is een geweldige service.

Product (compressor) was tijdens transport van externe beschadigd geraakt. Ik belde naar de klantenservice en werd uitstekend geholpen. Na enkele foto’s gestuurd te hebben, kwam de conclusie dat het product omgeruild dient te worden. Huvema zorgde dat binnen twee uur een medewerker bij ons aan de deur stond om het beschadigde product te ruilen. Dit is naar mijn mening een geweldige service. Daarnaast is de compressor van professionele kwaliteit voor een goede prijs. Wij zijn er zeer tevreden mee.

Kon nergens meer mondkapjes en gelaatsschermen krijgen. Hier hadden ze deze nog wel. Volgende dag in huis voor mooie prijs.

No nonsens bedrijf

Goede info en veel onderdelen te koop voor mijn oude Huvema draaibank zodat deze weer jaren meegaat

Snelle en goede levering

Mijn order werd snel en correct geleverd. Mooi uitgebreid programma voor de professionele metaalverwerkende markt.

Avis sur Kiyoh