Hele goede klantenservice en afhandeling.

We hebben een aantal keren storing gehad op het apparaat. Retwist reageerde bij melding direct door aan te geven deze op te sturen en hebben een vervangend apparaat aan ons opgestuurd, zonder kosten. Retwist is een fijn, betrouwbaar, constructief en oplossingsgericht bedrijf.

Zie onderstaande

Zeer vriendelijk en meedenkend, zelfs zeer allert na jullie vakantie

Super snel het probleem opgelost

Wij zijn zeer tevreden met de snelle en goed service

Mijn koolmonoxide melder ging in storing, helaas net buiten de garantie maar tegen een kleine vergoeding hersteld. Werkt nu weer naar behoren.

Heldere communicatie en super service

Na 1jaar en 1 dag liep mijn Retwist in een fout die ik niet kon resetten. Aan Retwist gemeld en snel antwoord. Eigenlijk garantie verkopen maar uit coulance toch in garantie :). Na controle weer werkend retour ontvangen. Heel blij mee!!! Super service. En… melder werkt top!

TOP SERVICE

defecte koolmonoxide melder en die werd buiten de garantie op een prima, snelle en goedkope wijze vervangen.

Geweldig goede service

Er is snel en adequaat gereageerd op het geconstateerde probleem en een oplossing aangeboden. Helemaal TOP!

Goede en snelle service

Fijn geen ingewikkelde procedure, direct een goed product terug ontvangen. Ook mijn klant tevreden zal product in de toekomst blijven adviseren bij mijn klanten.

snelle service

Na melding van storing aan Retwist Coolmonoxide melder bij Retwist heb ik snel reactie gekregen dat ik de Retwist voor service kon opsturen. Nadat ik de melder heb opgestuurd kreeg ik na een week een nieuwe melder.

Prima goede service

Uitstekend geholpen Niet moeilijk doen goed bezig

Geen ingewikkelde vragen. Gewoon opsturen en de volgende dag een nieuwe Co melder

Co melder defect. Via website aangemeld. Opgestuurd en volgende dag al een nieuwe in huis

Dik tevreden

Helaas was de melder defect maar de service waarmee de klacht werd opgelost was top, zeker aan te bevelen!

Pakketje werd niet bezorgd door PostNL. Na contact met Tetwist kreeg ik alsnog, kosteloos, een nieuwe toegestuurd. Top !

Absoluut de beste oplossing

Wat een eenvoudige oplossing, zeer slim bedacht. Via de Retwist webshop de volgende dag in huis. Voelt wel zo veilig. De enige oplossing die mij en mijn gezin echt veilig houdt. Ik vind het een goed aankoop en kan het iedereen aanraden.

Makkelijk installeren en super veilig gevoel met de Retwist.

Nadat we storing hebben gehad in een goedkoop barrel nu de beste gekocht die er bestaat, de ketel wordt uitgeschakeld als er iets wordt gedetecteerd. Dit geeft ons een heel veilig gevoel. Aanrader, niet naar dat stomme geld kijken maar naar de veiligheid van jou en je gezin.

De Retwist geeft een veilig gevoel, fantastische service

Toen wij een onbekende storing kregen met de Retwist, werd na een kort mailcontact met de klantenservice direct kosteloos een nieuwe toegestuurd met het verzoek om de oude terug te sturen voor onderzoek. Fijn bedrijf met een goede, snelle klantenservice.

Super oplossing, slim bedacht en eenvoudig te installeren!

Na enig speurwerk bij de Retwist melder uitgekomen en dat beviel goed. Super oplossing, slim bedacht en eenvoudig te installeren!

Topproduct

Prima product, eenvoudig zelf te monteren.

Super goeie service.

Ik had een probleem met me koolmonoxidemeter maar die is op een hele goeie manier opgelost .

Goedenavond Rick, Heel vervelend dat u onze mail niet hebt gezien als antwoord op uw service aanvraag. U heeft ons op zaterdag 12 september 15.11 uur gemaild, deze zelfde zaterdag om 17.47 uur heeft u van ons een reactie gekregen. Is deze mail misschien in de spambox terecht gekomen? Zojuist heb ik u nogmaals een mail gestuurd met het emailadres info@retwist.eu. Uiteraard willen we dit netjes met u oplossen. Vriendelijke groet, Team Retwist

Veiligheid

Bijvullen van de ketel trek ik allebei de stekkers er uit na paar minuten plaats ik ze allebei weer terug de retwist geeft dan een foutmelding na hoeveel tijd kan ik de stekkers weer terug plaatsen

Goedenavond Luuk, Bedankt voor uw beoordeling. Uw vraag zal beantwoord worden via de mail. Vriendelijke groet, Team Retwist

Goede levering

Problemen snel en goed opgelost

Nadat de melder midden in de nacht was afgegaan en er niks aan de hand was heb ik contact gezocht. Er bleek een software fout in mijn melder te zitten. Dit was snel en netjes opgelost. Nu hangt hij weer.

Onze problemen heel goed op gelost

Na software problemen in de aan gekochte koolmonoxide melders heeft Retwist alles vervangen zonder problemen.

De melder die ook het probleem oplost

Deze melder is niet afhankelijk van batterijen, en schakelt bij detectie gelijk de cv ketel uit! Eigenlijk zou de melder standaard bij de cv geleverd moeten worden.

Refurbished apparaat vervangen

Het refurbished apparaat dat ik had gekocht is twee keer vervangen voordat het werkte. De oorzaak was niet helemaal duidelijk maar de eerste reparatie had het niet direct opgelost. Daarna werkte het prima en de service was snel en goed.