Veiligheid

Bijvullen van de ketel trek ik allebei de stekkers er uit na paar minuten plaats ik ze allebei weer terug de retwist geeft dan een foutmelding na hoeveel tijd kan ik de stekkers weer terug plaatsen

Goedenavond Luuk, Bedankt voor uw beoordeling. Uw vraag zal beantwoord worden via de mail. Vriendelijke groet, Team Retwist

Goede levering

Problemen snel en goed opgelost

Nadat de melder midden in de nacht was afgegaan en er niks aan de hand was heb ik contact gezocht. Er bleek een software fout in mijn melder te zitten. Dit was snel en netjes opgelost. Nu hangt hij weer.

Onze problemen heel goed op gelost

Na software problemen in de aan gekochte koolmonoxide melders heeft Retwist alles vervangen zonder problemen.

De melder die ook het probleem oplost

Deze melder is niet afhankelijk van batterijen, en schakelt bij detectie gelijk de cv ketel uit! Eigenlijk zou de melder standaard bij de cv geleverd moeten worden.

Refurbished apparaat vervangen

Het refurbished apparaat dat ik had gekocht is twee keer vervangen voordat het werkte. De oorzaak was niet helemaal duidelijk maar de eerste reparatie had het niet direct opgelost. Daarna werkte het prima en de service was snel en goed.

Ouderwetse TOP service!

Nadat ik bij een BHV cursus een retwist melder gezien had, deze besteld via de BHV cursus aanbieder. Na circa een jaar ging de melder stuk vanwege een stroomuitval in onze woning. Na een email gestuurd te hebben naar retwist kreeg ik binnen enkele dagen een nieuwe melder opgestuurd! Nadat deze helaas weer stuk ging na een stroomstoring, weer contact gezocht en wederom werd mijn melder kosteloos(ook de verzendkosten zijn voor rekening van retwist) gerepareerd!!! Ouderwetse TOP service dus! Inmiddels weer een veilig gevoel, en hopelijk blijft deze wel de komende 10 jaar gewoon zijn werk doen. Erik hierbij bedankt voor de service en hopelijk tot over een lange tijd;)

Geweldig apparaat

Geeft ons een veilig gevoel wanneer er koolmonoxide wordt gedetecteerd en de ketel uitslaat

Goeie ervaring met klantenservice

Ik had een defecte koolmonoxide melder. Had het opgestuurd en een nieuwe retour gekregen. Alleen wel jammer dat een eerdere email nooit beantwoord was. Via de site kreeg ik uiteindelijk wel een reactie.

Beste Richard, Dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Ik zie dat je op 20 mei 2020 ook een vraag hebt gesteld via de website. Onze reactie op vrijdag 21 mei 2020 om 13:30u is vermoedelijk in jouw spam box terecht gekomen. Mooi dat het alsnog is opgelost. Groet, Retwist

Snelle en nette afhandeling van defecte melder

Helaas was de eerst geleverde melder snel defect. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice is er direct een nieuwe melder verstuurd.

Zeer snelle én meer dan gepaste reactie op probleem, gewoon super!

Mijn ReTwist co-switch gaf storing met continue ellendige piepen, zonder aanleiding, op 'n vrijdag, en na snelle communicatie al volgende dag op zaterdag een goed werkende replacement ontvangen die het nu na een half jaar nog steeds uitstekend doet.