Goeie ervaring met klantenservice

Ik had een defecte koolmonoxide melder. Had het opgestuurd en een nieuwe retour gekregen. Alleen wel jammer dat een eerdere email nooit beantwoord was. Via de site kreeg ik uiteindelijk wel een reactie.

Beste Richard, Dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Ik zie dat je op 20 mei 2020 ook een vraag hebt gesteld via de website. Onze reactie op vrijdag 21 mei 2020 om 13:30u is vermoedelijk in jouw spam box terecht gekomen. Mooi dat het alsnog is opgelost. Groet, Retwist

Snelle en nette afhandeling van defecte melder

Helaas was de eerst geleverde melder snel defect. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice is er direct een nieuwe melder verstuurd.

Zeer snelle én meer dan gepaste reactie op probleem, gewoon super!

Mijn ReTwist co-switch gaf storing met continue ellendige piepen, zonder aanleiding, op 'n vrijdag, en na snelle communicatie al volgende dag op zaterdag een goed werkende replacement ontvangen die het nu na een half jaar nog steeds uitstekend doet.