Fijne en goede service.

Ben heel tevreden over de service van Meat-Vlees. Het was netjes op tijd gebracht zelfs nog eerder, goed verpakt. Het vlees was fantastisch, smaak heel goed. Ik zou zo iedereen aanraden om bij Meat-Vlees te bestellen echt een aanrader.

Mooi op tijd

super vlees

Gourmet schotel was super. Bedankt

erg goed

Goed vlees, snelle bezorging

Was heerlijk vlees

Heerlijk vlees we hebben voor 5 personen besteld voor 4 dit ging schoon op.

Heerlijk vers vlees, ruim voldoende en goed verpakt geleverd. Zeer verrast over de biefstuk en slavinken! Bestellen zeker weer

Veel was meer dan genoeg en lekker vers

lekker

lekker vers

Top kwaliteit

Ik heb nu een keer voor een winterbbq en voor de kerst besteld en beide keren was de kwaliteit top. Mn complimenten!!

zeer tevreden

zag er goed en verzorgt uit en alles zo als verwacht top van smaak en zeer goede kwaliteit zal zeker meer gebruiken van maken als het kan .

Mijn ervaring

Was een zeer goede kwaliteit vlees en service.En was ook genoeg voor de personen waarvoor ik besteld had was heerlijk

Vlees lekker .Goed gekoeld, kip was apart verpakt. Geweldig was het ga zo door

Geweldig Een aanrader

Perfect goed verpakt. Heerlijk vlees

Goed vlees ben tevreden. Tip gepaneerd vlees bij een gourmet is niet handig, bakt erg aan.

Uitstekend vlees en Service!

Zeer goed verpakt en gekoeld vlees. Echt kwaliteit met een eerlijke prijs.

Het is geweldig, super vlees

Levering op tijd. Lekker vlees. Heerlijk gegourmet.

Zeer smakelijk en goed vlees

Heerlijk vlees. Goed van smaak. Bezorging super snel en goed verpakt. Helemaal tevreden!!

Het was keurig verpakt en op tijd en voldoende gewoon super

Geweldg

Heel erg netjes verzorgd. Bezorging communicatie perfect

Perfecte kwaliteit, heerlijk !!

Wij hebben met pakjes avond gegourmet met 4 personen. Iedereen vond het heerlijk. Mijn vrouw houdt normaal gesproken nooit van de slavinken. Maar deze waren super. De hoeveelheid was ook precies goed. Mijn zoontje van 5 jaar bleef er van pakken. We gaan met de kerst weer gezellig gourmetten en halen de heerlijke gourmet schotel uiteraard weer bij Meat-Vlees. vriendelijke groet, Marcus Rodenburg

Top kwaliteit

Super service en heerlijke producten.

Prima kwaliteitsvlees met zelfs snelle levering in België.

Top vlees

Heerlijke pulled porc gemaakt

Erg lekker en snel geleverd. Ben zeer tevreden op de manier hoe ik ben behandeld. Zeer klant vriendelijk. Zal zeker binnen kort weer bestellen

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.