Keurig verpakt en gekoeld heerlijk vlees

Ideaal dat de bestelling wordt bezorgd tussen 17.00 en 22.30 uur

aangenaam verrast

Ik heb al vaker online vlees besteld, maar nu voor de eerste keer bij meatvlees. Wat was ik enorm verrast toen ik het pakket thuis kreeg, wat zag dat er enorm goed verzorgd uit. Ik heb de volgende dag meteen de entrecotes gebakken. ik heb nog nooit zo'n lekker stuk vlees gegeten, ontzettend mals en volle smaak. Je krijgt zeker waar voor je geld! Ik was ook erg blij dat het niet thuisbezorgd werd in die onhandige piepschuim boxen, dit is toch altijd weer een gedoe omdat weg te werken. Als mijn vlees op is, ga ik zeker weer bestellen...

Afspraak is afspraak

Ik was de eerste klant. de website was voor proef een uurtje in beeld. toen plaatste ik een bestelling die ik niet kon afrekenen. Ik heb hen gebeld om te vragen hoe dat kon. De eigenaar kon het bijna niet geloven maar beloofde mij te bellen zodra de site "in de lucht" was. Hij belde mij de eerste dag al. Hij was het dus niet vergeten.

Vlees van topkwaliteit!

Met meat-vlees haal je het restaurant in huis. De malste stukken vlees geserveerd met de juiste wijnen. Op de website valt een scala aan achtergrondinformatie te vinden over het stuk vlees dat je wilt bestellen. Zo steek je er ook nog wat van op. Na bestelling volgt snelle bezorging aan huis, waarna je je uit kan leven in de keuken om een heerlijk gerecht op tafel te zetten. Wat fijn dat je als consument via deze weg gemakkelijk en snel beschikking krijgt over topkwaliteit vlees met de juiste wijn!

Super kwaliteit vlees

Geweldig, super botermals stuk(je) vlees. Bereid m.b.v. de zeer heldere en vriendelijke bereidingsinstructie. Mijn advies: voor meerdere herhalingen vatbaar...

Kwalitatief ongevenaard vlees en een helder en gedegen bereidingsadvies.

De entrecote (ca. 250gr.) was van ongeëvenaard zachte kwaliteit m.b.v. het goede en professioneel bereidingsadvies was het vlees een heerlijk mals en smaakvol eet festijn .... Een vleesmaal die voor herhaling vatbaar is ..... super vlees...

Top service en heerlijk vlees

Voor een barbecue heb ik contact gehad met Meat-Vlees waarbij ik uitstekend ben geholpen. Zeer kundige medewerkers met verstand van vlees. Daarnaast goede uitleg over de bereiding van het vlees. Naast de goede kennis over het vlees hebben zij mij ook lekkere wijnen geadviseerd bij diverse stukken vlees. Al met al een top avond gehad met lekker vlees en wijn. Een echte aanrader!

Uitstekend vlees voor een goede prijs!

Heerlijk vlees besteld voor deze heerlijke warme dagen! Het vlees was echt van top kwaliteit. Nog nooit zo een lekker stukje vlees gehad als hier. Een echte aanrader voor de echte vlees liefhebber.

Heerlijk vlees

Goede service en lekker vlees van hoogstaande kwaliteit.

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.