Super vlees

Zeer goed vlees,eindelijk smaakvol vlees

Good quality, meats and fast service

Ordered always well packed and your product are good quality

Echt prima vlees en service.

Alles is helemaal naar wens. Prima service en vlees.

Verpakking perfect aangeleverd

Heerlijk, kwalitatief goed vlees

Verschillende soorten vlees besteld. (Zowel kip, rund en varken) Al het vlees is lekker mals en goed van smaak tegen een goede prijs. Enige is wel dat er best veel karton gebruikt wordt in de bezorgdoos. Bezorging is 2x vlekkeloos verlopen, wel wordt de bezorgtijd soms realtime aangepast. Daarnaast zou ik ook wel gemarineerde kipkluifjes in het assortiment willen. Dat is het enige.

prima vlees, snelle levering, in een woord een tevreden klant

prima vlees, snelle levering, in een woord een tevreden klant

GEWELDIG

wij kopen al heel lang iedere maand vlees bij Meat - vlees. Het word altijd keurig verpakt bezorgd, het is heerlijk vlees. We doen het in de vriezer en halen er iedere keer uit wat we willen eten. Altijd handig. Wij zijn heel tevreden , ook hoe het netjes verpakt is

goede kwwaliteit, prima vers vlees, uitstekend verzorgd

schnitzel en cordonbleu uitstekend ook in calorien Kippfilet met spek erg lekker De procureur is om van te smullen De lam op de website is voor ons te duur. Nieuw Zeelandse lam is minder prijzig en ook erg goed Wij missen kalkoen vlees

Vers en goed verpakt Goede kwaliteit en een ruim assortiment Wij willen niet meer anders

Lekker en betaalbaar vlees

Kwalitatief en betaalbaar vlees. Op de gewenste dag geleverd en alles gekoeld. Een minpuntje: de verpakking van de hamburgers is erg zwak. Met gevolg dat deze eigenlijk bovenop geen gewicht kan hebben zonder te scheuren. Helaas waren bij ons dus twee van de drie verpakkingen gescheurd.

super

snel en goed verpakt zoals gevraagd geleverd en ook nog eens goed vlees

Lekker

Goed vlees, goeie prijs, snel bezorgd.

Vlees komt gekoeld aan, inclusief koel elementen. Vlees ziet er prima uit, is goed verpakt. En het belangrijkste: het is gewoon heel lekker.

Echt smakelijk vlees.

Smakelijk vers vlees, waar bij het grillen of bakken geen liters vocht uit stroomt. Gewoon goed product. De halve ster minder is omdat er alleen bovenop wat ijs lag en onderin de doos het vlees wat warmer was. Dus verbeterpunt en zeker bij dit weer wat meer ijspacks erin.

Kwalitatief goed vlees super mals keurige levering.

HEERLIJK

wij zijn heel tevreden. Bestellen 1x per maand vlees voor inde vriezer en eten daar lekker iedere dag wat van. Heerlijk vlees en keurig verpakt en bezorgd.

Goed vlees voor goede prijs

Lekker vlees Snel en goed bezorgd

Kwaliteit is goed. Prijs staat in verhouding met de Kwaliteit. Alles netjes op tijd geleverd.

mooie produkten voor prima prijs

mooie produkten voor prima prijs, en geleverd op afgesproken dag en tijdvak. Prima verpakt met extra koelelementen. Wij hebben hier al vaker besteld, het vlees is altijd van zeer goede kwaliteit

Uitstekend vlees

Barbecue vlees besteld mooi vlees en echt lekker. De vlees was goed en redelijk goed bevroren bezorgt. Vlees zelf smaakte goed. Kruiden er gratis bij gekregen en die op de filelapjes gebruikt en ga ik zeker weer bestellen kruiden waren lekker. Heb nu al een paar keer besteld en ben uitermate tevreden. Als je belt wordt gelijk alles geregeld en je wordt dezelfde dag terug gebeld, probleem of vraag wordt opgelost. Raad het zeker aan.

Goed vlees snelle levering

Goed vlees en een eerlijke prijs

Kapotte gehakt en dingen ontbrak

Na het uitpakken bleek dat er meerdere gehakt verpakkingen kapot zijn gegaan (Indeling had volgende keer anders gemoeten). Ook ontbrak er een deel van een bestelling. Heb dit gemeld en werd netjes opgelost met compensatie.

Levering was snel en de kwaliteit van het vlees is erg goed. Het rundergehakt en de kip waren erg lekker. De hamburgers zijn ook zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje is de zwarte plastic verpakkingen van de hamburgers en het gehakt. Deze kunnen het gewicht van de vacuum verpakte kilopakketten bovenop niet verdragen. De helft van de bakjes kwamen met gebroken bodemhoeken binnen en moesten sneller dan gewenst verwerkt worden.

Mooi assortiment met goede kwaliteit

Overzichtelijke website met goede informatie over de producten. De prijzen zijn in orde. Aflevering ook op orde.

Goede webshop en uitstekend vlees

Heerlijk vlees en fijn dat het savonds bezorgd kan worden zonder extra kosten

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.