Prima vlees, niet te duur, snelle levering, in een woord toppie.

Prima vlees, niet te duur, goed verzorgd en snelle levering, in een woord toppie.

Fijn dat het ook s’avonds bezorgt kan worden

Heerlijk en niet duur ga waneer het op is weer bestellen

Aangenaam verrast over de meeste producten

Ik heb zelf ruim 12 jaar in een slagerij gewerkt...ben dus gewend om goed vlees te eten en heb dan ook al die jaren heel veel producten mogen maken. Ik heb nog niet alles geprobeerd, het product wat ik tot nu toe het minst goed vindt, zijn de hamburgers, vind ze niet smaakvol zal dus aan de kruiden liggen die gebruikt zijn... Ik zak zeker nog eens bestellen.. Toevallig vanavond de kogel biefstuk op...was boterzacht...heerlijk gegeten.

Veelzijdig en uitstekende kwaliteit

In een zoektocht naar online goed vlees bestellen kwam ik uit bij Meat-Vlees. Er is een zeer ruime keuze van vlees, voor elk wat wils tegen een swcherpe prijs. We hebben thuis al een heerlijke Heyde Hoeve schnitzel uitgeprobeerd... heerlijk!! Ik ben zeer benieuwd naar de rest. Wat ons betreft een aanrader!

Mooi en lekker vlees

Vlees ziet er heel mooi uit, goed verpakt en wat het belangrijkste is...het smaakt ook nog eens heel goed!

Fijne producten goeie service.

Goed verpakte producten, goeie prijs kwaliteit verhouding. Website kan makkelijker!

Excellent quality and price

Meat arrived on time and the quality is very good.

Always good

I have had positive experiences and have already ordered 5 times without any issues. The most important thing is that the meat and chicken are much better than what I can find in the grocery store.

Prima vlees . En wordt snel en goed gekoeld geleverd.

Alleen bezorgtijdvak niet top, zo laat. En 1 keer moeten verplaatsen en gelijk het idee gehad dat het vlees in de tussentijd niet echt goed gekoeld was (ivm geur)

Goed vlees voor een prima prijs

Goede kwaliteit vlees, mooi geprijsd. Komt altijd netjes gekoeld en goed verpakt aan, Wat mij betreft een aanrader

Zoals altijd lekker vers en kwalitatief goed vlees

Pas een stuk procureur en bbq worsten besteld. Van de procureur saté gemaakt en de worsten zo op de bbq. Iedereen heeft gesmuld. Was weer heerlijk

Vlees is goed en goed verpakt Alleen levering liep 4 dagen uit

Goed vlees voor een eerlijke prijs

Top!!

Heerlijk vlees. Wij bestellen 1x per maand voor een maand vlees, en zijn heel erg tevreden. Keurig verzorgd en heel lekker.Heel jammer dat ze het deze keer niet konden bezorgen, want onze vriezer was leeg. We hopen dat ze gauw weer iemand vinden voor het bezorgen, want dan zijn we er weer .

nog niet alles gebruikt maar prima

nog niet alles gebruikt maar prima

Nvt

Altijd vers en op tijd geleverd

Wij bestellen al een tijdje maandelijks vlees en zijn zeer tevreden over de bezorging, verpakking en porties.

Goede prijs kwaliteitverhouding

Tevreden met deze aankoop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ophalen ging gemakkelijk.

Uitstekend. Kreeg precies wat ik had besteld, en nog een dag eerder ook.

Erg prettig, ga zeker vaker bestellen. Trouwens erg lekker vlees ook en niet prijzig!

Top vlees snel in huis

Diverse soorten vlees besteld, binnen 2 dagen mooi vacuum verpakt in huis. Net als de voorgaande keren vlees van topkwaliteit

Heerlijk

Heerlijke vlees, goede kwaliteit en goed bezorgd

Het vlees was goed van kwaliteit en goed verpakt.

De kwaliteit is goed en het vlees is goed verpakt.

mooi op tijd

vlees was al een beetje bevrooren maar na even een telefoontje wist ik waardoor dit kwam

Goede kwaliteit, iedere bestelling weer!

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.