Great quality

I was looking for the pork belly with skin and glad that I landed at the right place. Will order again.

Prima kwaliteit vlees.Netjes verpakt en afgeleverd.

Zal zeker vaker bij meat-vlees bestellen

Good meat

Good meat, good service

Vlees is prima alleen de bezorging ging dit keer niet helemaal vlekkeloos.

Beste J. Nissewaard, Kunt u ons aangeven wat er niet helemaal vlekkeloos is verlopen bij de bezorging? Ik heb geen meldingen in ons systeem gezien, en bij de transporteur zie ik ook geen opmerkingen. In afwachting van uw reactie. met vriendelijke groet, André Voordouw

Mooi en goed verpakt vlees

Ik voor de eerste keer besteld en was zeer verrast. Hoe mooi het vlees was en netjes verpakt en gelabeld zeer over zichtelijk.

super lekker vlees

Wij kopen 1x per maand vlees voor de hele maand. Het vlees is heerlijk en geweldige bezorging. Wij zijn er blij mee.

Helemaal top

Helemaal top. Goed en lekker vlees. Ik raad het zeker iemand aan. Is goed en netjes verpakt en wordt ook netjes bezorgd. Helemaal geweldig. Bedankt Meat - Vlees.

Heerlijk vlees en super service

Het vlees werd keurig gekoeld bezorgd. De huidige bezorgdienst liet afweten vlak voor kerst, maar meat-vlees heeft dit keurig opgelost zodat alles op tijd binnen was. Vlees was heerlijk!

Heerlijk gourmet vlees

Voor het tweede jaar achter elkaar hier het vlees gekocht. Vorig jaar hertenvlees en dit jaar vlees voor de gourmet..Vlees is echt heerlijk. Ik heb gekozen om het vlees af te halen. Voordeel: geen rij zoals bij de slager! En dus topkwaliteit vlees. Ik kom hier zeker weer terug!

Eerst gemaild met de vraag of glutenvrije schotel mogelijk was. Direct antwoord gekregen. Voor kerst dus gourmet schotels besteld. Ook de gluten vrije schotel wat prima in orde was. Goede kwaliteit, goed verzorgd, niets op aan te merken. Ook in het verleden al meerdere keren vlees besteld wat altijd erg goed is.

Uitstekend vlees

Heelgoed vlees

Prima geregeld

Ondanks problemen met bezorger toch gered om op tijd voor kerst het vlees te leveren. Kwaliteit was helemaal prima!

Top kwaliteit voor een goede prijs

Meerdere keren bij meat-vlees besteld. Dit was de eerste keer de ossenhaas. Vlees was weer geweldig. Bestel zeker opnieuw

Uitstekend hoe jullie zijn omgegaan met de transport perikelen

Na eerder met volle tevredenheid te hebben besteld, leek deze bestelling in het honderd te lopen en pas na de kerst te worden geleverd. Met kunst en vliegwerk is alles goed gekomen, en hebben we genoten met kerst. Uitstekend vlees, zeer goed verpakt en een dikke 10 voor de service!

Horeca kwaliteit vlees

Vlees van deze online slagerij is van een hoog niveau. Bij het afhalen van de bestelling (ook mogelijk!) had ik een vriendelijke meat en greet. Volgende keer weer vlees van meat-vlees!

Bestelling voor de kerst

Had allerlei vlees besteld zoals , kogelbiefstuk , ossenhaas , kipfilet varkensfilet , hamburgers , varkenshaas e.d en hier zelf een gourmetschotel van gesneden. wederom was alles weer netjes vacuum verpakt en van goede kwaliteit. weer een voltreffer!!!

Netjes en goed

Ondanks een probleem met de levering was het vlees goed en lekker. Goeie kwaliteit en netjes verpakt. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Levering perfect en vlees heerlijk

Vlees werd keurig thuis afgeleverd en de ossenhaas smolt gewoon op de tong, heerlijk

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en ondanks een misser van de bezorger heldere communicatie en goede service

Top verzending en goed vlees

Gourmet schotel besteld, die ga ik erin houden, beter dan van de slagers uit de buurt. Daarnaast een roodbont bavette, ook super goed. Aanrader

Ze doen wat ze beloven.

Bestellen vanaf de website is makelijk, soms wel ff opletten of het in de in winkelmand komt. Zelfs zo vlak voor kerst is de bestelling binnen 24 uur geleverd Kwaliteit is dik in orde, zeker beter dan de gemiddelde supermarkt kwaliteit

Net zoals de andere keren.. keurig gekoeld verpakt en netjes op tijd.

Beter als het supermarkt vlees maar niet zo duur als de slager in het winkelcentrum. Ideaal als je een keer meer eters hebt zoals met kerst of een zomerse bbq.

Snelle levering, heerlijk vlees

Zeer positief

Goed vlees en zeer goede service vriendelijk.

Geweldige service ondanks dat ik op vrijdag blees bestelde voor het weekend, en bestellen voor het weekend niet meer kon, kon ik toch mijn vlees dezelfde dag nog ophalen. Goed vlees als van de slager….

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.