Heerlijk

Heerlijke vlees, goede kwaliteit en goed bezorgd

Het vlees was goed van kwaliteit en goed verpakt.

De kwaliteit is goed en het vlees is goed verpakt.

mooi op tijd

vlees was al een beetje bevrooren maar na even een telefoontje wist ik waardoor dit kwam

Goede kwaliteit, iedere bestelling weer!

Goed vlees tijdens kerst 2023

Wederom een goede schotel gourmet voor 4 personen. gevarieerde schotel met diverse soorten smakelijk vlees. Op naar het BBQ seizoen.

Lekker vlees en fijne service

Ik heb onder andere de buikspek besteld. Deze viel zo erg in de smaak tijdens het kerstdiner dat een het stiekem toch te weinig was(1,5kg). Het rundvlees had een mooie kleur/marmering en die staat al in de planning om te stoven. De service bij het ophalen ging rap en gemoedelijk. Ik ga hier zeker weer bestellen als de vriezer weer wat leger is.

Gewoon de beste

Wij kopen al enige tijd iedere maand vlees bij Meat vlees. Het is gewoon heerlijk vlees, heel netjes verpakt in het gewicht wat je uit kiest. Tussen door 1x een andere online slager geprobeerd, maar dat was echt veel slechter verpakt en verzorgd. Wij gaan gewoon door om bij jullie vlees voor in de vriezer te bestellen en er iedere dag lekker wat uit te halen. Het is heerlijk vlees. Dus blijven we vaste klant

Goed vlees tegen een eerlijke prijs

Goede prijs tegen een eerlijke prijs. Netjes vacuüm verpakt.

Klantvriendelijk en qualiteit

Weer een bestelling gedaan en weer super tevreden. Qualiteit vlees is erg goed. Bestel regelmatig mijn vlees hier

slecht

Vlees was ver te zoeken kon wel een soort gehakt met deeg zijn

Beste Ayke, Zoals reeds eerder bij u aangegeven willen wij u met alle plezier helpen, maar wanneer u zegt dat er geen beef in de beefwellington zat, en u van zoiets essentieels vervolgens geen foto maakt kunnen wij hier helaas niets mee. Het 'gehakt' waar u het over heeft een duxelles (een fijngesneden mengsel van uit, sjalot en paddenstoelen) dit hoort in een klassieke beefwellington. Met smakelijke groet, Team Meat-Vlees

Gewoon geweldig! Van bestellen tot aflevering

Gewoon geweldig! Van bestellen tot aflevering! Top kwaliteit vlees, wat op de afgesproken dag vers wordt levert. Niet ingevroren maar super vers gekoeld.

Vlees mooi verpakt in handige bakjes…dus direct in de vriezer. Had echter meerprijs betaald voor levering op de daguren…werd toch pas na 18.00 bezorgd….minpuntje.. En de verpakkingsdoos was kapot…ook minpuntje Maar kwaliteit vlees is uitstekend!!!

Het bestelde vlees kwam ruim voor de afgesproken tijd aan. Het zag er gewoon weer prima uit. En het smaakt ook prima! Daar kan geen supermarkt tegenop. En hartelijk dank voor de carpaccio!

Lekker vlees goede service

bestelling

De levering was wat verlaat ivm drukte. Helaas waren enkele producten niet meer goed. Bericht naar de klanten service gestuurd. Voordat ik een reactie terug kreeg waren we ook weer een paar dagen verder. Uiteindelijk is alles keurig netjes opgelost

Heerlijk vlees en keurig geleverd

Sinds een jaar bestel ik al ons vlees via meat-vlees. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de nette levering. Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik bestel vooral rundergehakt, kipfilet en runderlappen, die laatste zijn echt heel goed, in gebruik ze veel in de slowcooker. 1 aandachtspuntje, de laatste keer was de 5 kili kipfilet bij levering bijna helemaal bevroren en dat was wel onhandig voor het portioneren. Ik maak er namelijk kleinere porties van voor in de vriezer. Maar verder meer dan tevreden!

Super lekker vlees voor een prima prijs

Super lekker vlees voor een prima prijs, lekker snel bezorgd, keurig netjes vacuum verpakt per koeltransport. Zeker voor herhaling vatbaar

Lekker vlees en stipt bezorgd

Prettig om vooraf te weten wanneer het bezorgd wordt. En het vlees is erg lekker en betaalbaar. De optie om Nederlands vlees te eten vind ik zelf erg goed in het kader van duurzaamheid.

Goed verpakt. Bij dhl werd het dit keer geleverd. Meat-vlees had het vlees gekoeld in ice pack met isolatie papier.

Vlees gekocht in gedachten voor bij de kerstdagen, maar de rollades zijn al op en dit was smullen. al met al een goede levertijd bezorging en gekoelde producten, wat ik zeer op prijs stelt.

Wederom heerlijk vlees, alles netjes geleverd en verpakt

Ondanks de nieuwe leverancier DHL alles goed verlopen en netjes verpakt. Super wederom tot de volgende bestelling

Alle producten zijn vers, het vlees is geweldig, ik ben erg blij met de aankoop en ik raad het iedereen aan, op tijd geleverd

Geveldig

Vlees van zeer goede kwaliteit. Snelle aflevering van gekoeld vlees (dus niet bevroren). Je kunt zelf voor kiezen om het vlees zelf op te halen.

Prima vlees

De bestelling was netjes ingepakt en kwam gekoeld thuis. Wat ook niet onbelangrijk is: wat wij er van gegeten hebben smaakte prima en was lekker.

Heerlijke vlees

Goed kwaliteits vlees smaakt super goed. Echt een aanrader

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.