Excellent quality and price

Meat arrived on time and the quality is very good.

Always good

I have had positive experiences and have already ordered 5 times without any issues. The most important thing is that the meat and chicken are much better than what I can find in the grocery store.

Prima vlees . En wordt snel en goed gekoeld geleverd.

Alleen bezorgtijdvak niet top, zo laat. En 1 keer moeten verplaatsen en gelijk het idee gehad dat het vlees in de tussentijd niet echt goed gekoeld was (ivm geur)

Goed vlees voor een prima prijs

Goede kwaliteit vlees, mooi geprijsd. Komt altijd netjes gekoeld en goed verpakt aan, Wat mij betreft een aanrader

Zoals altijd lekker vers en kwalitatief goed vlees

Pas een stuk procureur en bbq worsten besteld. Van de procureur saté gemaakt en de worsten zo op de bbq. Iedereen heeft gesmuld. Was weer heerlijk

Vlees is goed en goed verpakt Alleen levering liep 4 dagen uit

Goed vlees voor een eerlijke prijs

Top!!

Heerlijk vlees. Wij bestellen 1x per maand voor een maand vlees, en zijn heel erg tevreden. Keurig verzorgd en heel lekker.Heel jammer dat ze het deze keer niet konden bezorgen, want onze vriezer was leeg. We hopen dat ze gauw weer iemand vinden voor het bezorgen, want dan zijn we er weer .

nog niet alles gebruikt maar prima

nog niet alles gebruikt maar prima

Nvt

Altijd vers en op tijd geleverd

Wij bestellen al een tijdje maandelijks vlees en zijn zeer tevreden over de bezorging, verpakking en porties.

Goede prijs kwaliteitverhouding

Tevreden met deze aankoop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ophalen ging gemakkelijk.

Uitstekend. Kreeg precies wat ik had besteld, en nog een dag eerder ook.

Erg prettig, ga zeker vaker bestellen. Trouwens erg lekker vlees ook en niet prijzig!

Top vlees snel in huis

Diverse soorten vlees besteld, binnen 2 dagen mooi vacuum verpakt in huis. Net als de voorgaande keren vlees van topkwaliteit

Heerlijk

Heerlijke vlees, goede kwaliteit en goed bezorgd

Het vlees was goed van kwaliteit en goed verpakt.

De kwaliteit is goed en het vlees is goed verpakt.

mooi op tijd

vlees was al een beetje bevrooren maar na even een telefoontje wist ik waardoor dit kwam

Goede kwaliteit, iedere bestelling weer!

Goed vlees tijdens kerst 2023

Wederom een goede schotel gourmet voor 4 personen. gevarieerde schotel met diverse soorten smakelijk vlees. Op naar het BBQ seizoen.

Lekker vlees en fijne service

Ik heb onder andere de buikspek besteld. Deze viel zo erg in de smaak tijdens het kerstdiner dat een het stiekem toch te weinig was(1,5kg). Het rundvlees had een mooie kleur/marmering en die staat al in de planning om te stoven. De service bij het ophalen ging rap en gemoedelijk. Ik ga hier zeker weer bestellen als de vriezer weer wat leger is.

Gewoon de beste

Wij kopen al enige tijd iedere maand vlees bij Meat vlees. Het is gewoon heerlijk vlees, heel netjes verpakt in het gewicht wat je uit kiest. Tussen door 1x een andere online slager geprobeerd, maar dat was echt veel slechter verpakt en verzorgd. Wij gaan gewoon door om bij jullie vlees voor in de vriezer te bestellen en er iedere dag lekker wat uit te halen. Het is heerlijk vlees. Dus blijven we vaste klant

Goed vlees tegen een eerlijke prijs

Goede prijs tegen een eerlijke prijs. Netjes vacuüm verpakt.

Klantvriendelijk en qualiteit

Weer een bestelling gedaan en weer super tevreden. Qualiteit vlees is erg goed. Bestel regelmatig mijn vlees hier

slecht

Vlees was ver te zoeken kon wel een soort gehakt met deeg zijn

Beste Ayke, Zoals reeds eerder bij u aangegeven willen wij u met alle plezier helpen, maar wanneer u zegt dat er geen beef in de beefwellington zat, en u van zoiets essentieels vervolgens geen foto maakt kunnen wij hier helaas niets mee. Het 'gehakt' waar u het over heeft een duxelles (een fijngesneden mengsel van uit, sjalot en paddenstoelen) dit hoort in een klassieke beefwellington. Met smakelijke groet, Team Meat-Vlees

Bedrijfsgegevens

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

[email protected]

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.