Netjes verpakt. Zeer smaakvol.

Heerlijke goed stukken vlees. Zonder troep. En voor een mooi prijsje

Goed vlees, en leuke mensen bij het afhalen

Heerlijk !!!

Wij bestellen iedere maand ons vlees bij Meat- Vlees. We zijn er heel tevreden over. Heerlijk vlees en keurig verzorgd bezorg. Wij zijn er iedere keer weer blij mee

Het vlees is van zeer goede kwaliteit en goed verzorgd

Ruime keuze keuze van heerlijk vlees en wordt goed verzorgd tgeleverd .Makkelijk te bestellen en een snelle verzorgde levering.

Super kwaliteit en service

Tweede keer dat ik bestel hier en nu een iets grotere bestelling. Alles geleverd zoals afgesproken en alles netjes per stuk verpakt klaar om in te vriezen. De smaak van het vlees is super echt slagers vlees kwalitatief een dikke 10.

Keurig op tijd bezorgd en mooi en lekker vlees.

Rundergehakt, kipfilet lekker en goed vlees. Grasgevoerde hamburgers heerlijk voor op de bbq. En de topper was de 1,5kg ribeye eerst sousvide gegaard daarna even dichtgeschroeid op de kamado.. heel mooi boterzacht vlees.

Het zou fijn zijn als je ook gepositioneerd kunt bestellen bv 2 bij 2 of 3 bij 3 enz enz

Netjes verpakt, koel en het vlees was van goede kwaliteit. De prijs is ook goed en we bestellen zeer zeker weer.

uitstekend !!!

TOP - erg lekker

Lekker en goed vlees

Goede en snelle bezorging. Lekker en goed vlees.

Altijd Vers

Kwaliteitsvlees altijd vers en mooi verpakt, en op tijd bezorgd!

Eend, kip en rundvlees besteld met behulp van de uitstekende omschrijvingen op de website. Gekoeld geleverd op de overeengekomen dag. Alles apart verpakt en gelabeld. Helemaal top

Goed vlees en netjes verpakt. Heldere website. Goede en nette bezorging.

Ruime keuze, goede kwaliteit.

Goed vlees

Voor de eerste keer besteld,ik moet zeggen het vlees wat ik tot nu toe geprobeerd heb is allemaal erg lekker. Snelle bezorging ook ik bestel volgende keer weer hier.

Gewoon goed!

Heerlijk vlees, lekker mals en prachtig van kleur. Helemaal top!

Het was erg goed

Het vlees was erg goed .komt volgende keer zeker terug.

Heerlijk

Wij bestellen al een poos iedere maand ons vlees bij Meat- vlees. Het is allemaal heerlijk en het word zo verzorgd gebracht. Het kan zo de vriezer in. Wij zijn er heel blij mee en genieten er iedere dag van bij de maaltijd. DE spareribs zijn ook heerlijk op de BBQ. Alles is even lekker

Kwalitatief hoogwaardig en betaalbaar

Zeer tevreden klant. Eén klein minpuntje.: Tot nu toe is de deur, na aanbellen, nog geen één keer meteen open gedaan als ik het vlees op kwam halen. Maar da’s een kleinigheidje wat ik voor lief neem :)

Wederom een 10

Top geregeld alles ! BBQ pakket deluxe in zijn uitstekende samenstelling en smaak. Afhalen gaat ook erg soepel , aardige mensen altijd in voor een praatje. Ga zekers weer.

Goed en netjes verzorgd afgeleverd

Goed vlees voor een nette prijs, netjes geleverd

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer tevreden

makkelijk

kbestellen en voor ons even op te halen omdat we toch om de hoek wonen. En jullie adres van me zoon gekregen.

Geweldige kwaliteit vlees

Prachtig vlees enorme goede smaken en volgens afspraak geleverd

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.