Mooie producten

Voor een nette prijs. Netjes gekoeld geleverd.

Echt geweldig en smaakt erg lekker!

Geen diepvries levering.echt alles vers.

Hele mooie vlees, keurig bezorgt en netjes ingepakt. Zou alleen de kip extra koelen want die kwam niet goed aan. Voor de rest was het vlees zoals gewoonlijk heerlijk. De bezorging was uitermate keurig en netjes.

Goed stuk vlees

Goede en snelle bezorging en goed vlees.

Heerlijk

wij bestellen al een flinke poos iedere maand vlees bij Meat-vlees. We doen het dan voor de hele maand in de vriezer en pakken er steeds uit wat we nodig hebben. We zijn er heel blij mee. Het is heerlijk vlees en word keurig verpakt bezorgd. Wij gaan er voorlopig nog mee door. Iedere avond heerlijk stukje vlees op tafel.

Goed verpakt en smaak van vlees is uitstekend ga zeker vaker bestellen

Lekker vlees

Vlees is goed vacuüm verpakt, past fijn in de diepvries Vlees smaakt ook erg goed Heb nu voor de tweede keer besteld en ik ben zeer tevreden

Heel lekker, smaakvol vlees met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

De hamburgers waren zeer smaakvol, iedereen was ook zeer positief over de smaak van de kipsate en worstjes (naturel & gemarineerde)

Super vlees, vers aan huis bezorgd.

Duidelijke website en het gekochte vlees komt overeen met de plaatjes op deze website. Gekoeld en gevacumeerd geleverd.

Lekker vleesje

Vlees lekker, top levering

Goede kwaliteit vlees

Mijn eerste bestelling heb ik netjes op tijd geleverd gekregen. En het vlees is goed

Perfecte levering goed verpakt smaakvol

Goede ervaring

Goede bezorging en kwaliteit vlees

Kwalitatief en betaalbaar goed vlees.

Regelmatig hier besteld. Laatste keer de dikbevleesde spareribs en die waren weer heerlijk. Ik kom het altijd afhalen, want ik woon in de buurt en word dan ook altijd vriendelijk te woord gestaan. Prijs-kwaliteit is dan ook erg goed

Terugkerende klant

Ik ben een terugkerende klant dat zegt volgens mij al genoeg. Makkelijk en duidelijke pagina, genoeg keuze, gekoeld geleverd. Zeer tevreden dus

Mooi kwaliteit vlees

Grasgevoerd gehakt en scharrel kip producten gekocht. Tot nu toe smaakt alles vers en geen apparte na smaak. De kip was wel wat slijmerig ik weet niet of dat normaal is. Prijs is ook goed vergeleken met andere leveranciers. En je spaart punten voor korting wat gunstig is.

Wederom lekker en goed verzorgd vlees

Was mijn derde bestelling hier en er zullen er nog vele volgen.

lekker en goed vlees.

mooi verpakt, goed afgeleverd .Bestel zeker weer .

Super Top

Goed verpakt, bezorging is goed en het vlees is ook super goed

Altijd Vers

Goede kwaliteit vlees, op tijd geleverd en perfect verpakt. De bestelling klopt altijd en de klantenservice is snel en behulpzaam.

TOP!

erg mals vlees !!!

Was echt lekker mals allemaal, en goed van smaak

Goede kwaliteit - lekker vlees

Wij zijn hier gaan bestellen voor een BBQ voor een buurtfeest. Nu net onze tweede bestelling geplaatst voor een ander feest. Goede service, wordt netjes gekoeld bezorgd. Kwaliteit van het vlees is erg goed. Aanrader!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Ik vind bij Meat-Vlees altijd precies wat ik nodig heb tegen een scherpe prijs. Ik kan aangeven hoeveel porties ik per verpakking wil en bovendien kan ik het persoonlijk afhalen want het afhaalpunt is dichtbij.

Snelle correcte levering en goede kwaliteit vlees!

Het vlees is heerlijk en van goede kwaliteit! De levering was zoals afgesproken!

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.