Vlees mooi verpakt in handige bakjes…dus direct in de vriezer. Had echter meerprijs betaald voor levering op de daguren…werd toch pas na 18.00 bezorgd….minpuntje.. En de verpakkingsdoos was kapot…ook minpuntje Maar kwaliteit vlees is uitstekend!!!

Het bestelde vlees kwam ruim voor de afgesproken tijd aan. Het zag er gewoon weer prima uit. En het smaakt ook prima! Daar kan geen supermarkt tegenop. En hartelijk dank voor de carpaccio!

Lekker vlees goede service

bestelling

De levering was wat verlaat ivm drukte. Helaas waren enkele producten niet meer goed. Bericht naar de klanten service gestuurd. Voordat ik een reactie terug kreeg waren we ook weer een paar dagen verder. Uiteindelijk is alles keurig netjes opgelost

Heerlijk vlees en keurig geleverd

Sinds een jaar bestel ik al ons vlees via meat-vlees. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de nette levering. Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik bestel vooral rundergehakt, kipfilet en runderlappen, die laatste zijn echt heel goed, in gebruik ze veel in de slowcooker. 1 aandachtspuntje, de laatste keer was de 5 kili kipfilet bij levering bijna helemaal bevroren en dat was wel onhandig voor het portioneren. Ik maak er namelijk kleinere porties van voor in de vriezer. Maar verder meer dan tevreden!

Super lekker vlees voor een prima prijs

Super lekker vlees voor een prima prijs, lekker snel bezorgd, keurig netjes vacuum verpakt per koeltransport. Zeker voor herhaling vatbaar

Lekker vlees en stipt bezorgd

Prettig om vooraf te weten wanneer het bezorgd wordt. En het vlees is erg lekker en betaalbaar. De optie om Nederlands vlees te eten vind ik zelf erg goed in het kader van duurzaamheid.

Goed verpakt. Bij dhl werd het dit keer geleverd. Meat-vlees had het vlees gekoeld in ice pack met isolatie papier.

Vlees gekocht in gedachten voor bij de kerstdagen, maar de rollades zijn al op en dit was smullen. al met al een goede levertijd bezorging en gekoelde producten, wat ik zeer op prijs stelt.

Wederom heerlijk vlees, alles netjes geleverd en verpakt

Ondanks de nieuwe leverancier DHL alles goed verlopen en netjes verpakt. Super wederom tot de volgende bestelling

Alle producten zijn vers, het vlees is geweldig, ik ben erg blij met de aankoop en ik raad het iedereen aan, op tijd geleverd

Geveldig

Vlees van zeer goede kwaliteit. Snelle aflevering van gekoeld vlees (dus niet bevroren). Je kunt zelf voor kiezen om het vlees zelf op te halen.

Prima vlees

De bestelling was netjes ingepakt en kwam gekoeld thuis. Wat ook niet onbelangrijk is: wat wij er van gegeten hebben smaakte prima en was lekker.

Heerlijke vlees

Goed kwaliteits vlees smaakt super goed. Echt een aanrader

Mooie producten

Voor een nette prijs. Netjes gekoeld geleverd.

Echt geweldig en smaakt erg lekker!

Geen diepvries levering.echt alles vers.

Hele mooie vlees, keurig bezorgt en netjes ingepakt. Zou alleen de kip extra koelen want die kwam niet goed aan. Voor de rest was het vlees zoals gewoonlijk heerlijk. De bezorging was uitermate keurig en netjes.

Goed stuk vlees

Goede en snelle bezorging en goed vlees.

Heerlijk

wij bestellen al een flinke poos iedere maand vlees bij Meat-vlees. We doen het dan voor de hele maand in de vriezer en pakken er steeds uit wat we nodig hebben. We zijn er heel blij mee. Het is heerlijk vlees en word keurig verpakt bezorgd. Wij gaan er voorlopig nog mee door. Iedere avond heerlijk stukje vlees op tafel.

Goed verpakt en smaak van vlees is uitstekend ga zeker vaker bestellen

Lekker vlees

Vlees is goed vacuüm verpakt, past fijn in de diepvries Vlees smaakt ook erg goed Heb nu voor de tweede keer besteld en ik ben zeer tevreden

Heel lekker, smaakvol vlees met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

De hamburgers waren zeer smaakvol, iedereen was ook zeer positief over de smaak van de kipsate en worstjes (naturel & gemarineerde)

Super vlees, vers aan huis bezorgd.

Duidelijke website en het gekochte vlees komt overeen met de plaatjes op deze website. Gekoeld en gevacumeerd geleverd.

Lekker vleesje

Vlees lekker, top levering

Goede kwaliteit vlees

Mijn eerste bestelling heb ik netjes op tijd geleverd gekregen. En het vlees is goed

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.