Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Erg prettig, ga zeker vaker bestellen. Trouwens erg lekker vlees ook en niet prijzig!
Beveelt aan
30 January 2024
Lennard
Schiedam
Diverse soorten vlees besteld, binnen 2 dagen mooi vacuum verpakt in huis. Net als de voorgaande keren vlees van topkwaliteit
Beveelt aan
25 January 2024
Bart
Schipborg
Heerlijke vlees, goede kwaliteit en goed bezorgd
Beveelt aan
23 January 2024
Wendy
Alkmaar
De kwaliteit is goed en het vlees is goed verpakt.
Beveelt aan
23 January 2024
JJP
Petten
vlees was al een beetje bevrooren maar na even een telefoontje wist ik waardoor dit kwam
Beveelt aan
16 January 2024
lucien van den Boomen
Tilburg
Goede kwaliteit, iedere bestelling weer!
Beveelt aan
15 January 2024
J.
Nissewaard
Wederom een goede schotel gourmet voor 4 personen. gevarieerde schotel met diverse soorten smakelijk vlees. Op naar het BBQ seizoen.
Beveelt aan
9 January 2024
Peter
Wassenaar
Ik heb onder andere de buikspek besteld. Deze viel zo erg in de smaak tijdens het kerstdiner dat een het stiekem toch te weinig was(1,5kg). Het rundvlees had een mooie kleur/marmering en die staat al in de planning om te stoven. De service bij het ophalen ging rap en gemoedelijk. Ik ga hier zeker weer bestellen als de vriezer weer wat leger is.
Beveelt aan
4 January 2024
Pim
Leiden
Wij kopen al enige tijd iedere maand vlees bij Meat vlees. Het is gewoon heerlijk vlees, heel netjes verpakt in het gewicht wat je uit kiest. Tussen door 1x een andere online slager geprobeerd, maar dat was echt veel slechter verpakt en verzorgd. Wij gaan gewoon door om bij jullie vlees voor in de vriezer te bestellen en er iedere dag lekker wat uit te halen. Het is heerlijk vlees. Dus blijven we vaste klant
Beveelt aan
4 January 2024
Gerda
Bilthoven
Goede prijs tegen een eerlijke prijs. Netjes vacuüm verpakt.
Beveelt aan
30 December 2023
Peter
Oegstgeest
Weer een bestelling gedaan en weer super tevreden. Qualiteit vlees is erg goed. Bestel regelmatig mijn vlees hier
Beveelt aan
30 December 2023
Robin
Nieuw vennep
Vlees was ver te zoeken kon wel een soort gehakt met deeg zijn
Beveelt niet aan
29 December 2023
Ayke
Roermond
Beste Ayke,
Zoals reeds eerder bij u aangegeven willen wij u met alle plezier helpen, maar wanneer u zegt dat er geen beef in de beefwellington zat, en u van zoiets essentieels vervolgens geen foto maakt kunnen wij hier helaas niets mee.
Het 'gehakt' waar u het over heeft een duxelles (een fijngesneden mengsel van uit, sjalot en paddenstoelen) dit hoort in een klassieke beefwellington.
Met smakelijke groet,
Team Meat-Vlees
Gewoon geweldig! Van bestellen tot aflevering! Top kwaliteit vlees, wat op de afgesproken dag vers wordt levert. Niet ingevroren maar super vers gekoeld.
Beveelt aan
28 December 2023
Arjen Veenstra
Rijsenhout
Vlees mooi verpakt in handige bakjes…dus direct in de vriezer. Had echter meerprijs betaald voor levering op de daguren…werd toch pas na 18.00 bezorgd….minpuntje.. En de verpakkingsdoos was kapot…ook minpuntje Maar kwaliteit vlees is uitstekend!!!
Beveelt aan
26 December 2023
Judith
Den Bosch
Het bestelde vlees kwam ruim voor de afgesproken tijd aan. Het zag er gewoon weer prima uit. En het smaakt ook prima! Daar kan geen supermarkt tegenop. En hartelijk dank voor de carpaccio!
Beveelt aan
19 December 2023
Gerie
Klaaswaal
Zeer tevreden
Beveelt aan
19 December 2023
Wim van der Zwan
Leiderdorp
De levering was wat verlaat ivm drukte. Helaas waren enkele producten niet meer goed. Bericht naar de klanten service gestuurd. Voordat ik een reactie terug kreeg waren we ook weer een paar dagen verder. Uiteindelijk is alles keurig netjes opgelost
Beveelt aan
14 December 2023
Arne
Dirksland
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Sinds een jaar bestel ik al ons vlees via meat-vlees. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de nette levering. Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik bestel vooral rundergehakt, kipfilet en runderlappen, die laatste zijn echt heel goed, in gebruik ze veel in de slowcooker. 1 aandachtspuntje, de laatste keer was de 5 kili kipfilet bij levering bijna helemaal bevroren en dat was wel onhandig voor het portioneren. Ik maak er namelijk kleinere porties van voor in de vriezer. Maar verder meer dan tevreden!
Beveelt aan
12 December 2023
Naomi
Sliedrecht
Super lekker vlees voor een prima prijs, lekker snel bezorgd, keurig netjes vacuum verpakt per koeltransport. Zeker voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
7 December 2023
Bart
Schipborg
Prettig om vooraf te weten wanneer het bezorgd wordt. En het vlees is erg lekker en betaalbaar. De optie om Nederlands vlees te eten vind ik zelf erg goed in het kader van duurzaamheid.
Beveelt aan
5 December 2023
Maria
Rijpwetering
Goed verpakt. Bij dhl werd het dit keer geleverd. Meat-vlees had het vlees gekoeld in ice pack met isolatie papier.
Beveelt aan
1 December 2023
chatri
Arnhem
Vlees gekocht in gedachten voor bij de kerstdagen, maar de rollades zijn al op en dit was smullen. al met al een goede levertijd bezorging en gekoelde producten, wat ik zeer op prijs stelt.
Beveelt aan
25 November 2023
pieter
Helmond
Ondanks de nieuwe leverancier DHL alles goed verlopen en netjes verpakt. Super wederom tot de volgende bestelling
Beveelt aan
25 November 2023
Maurice
Puth
Alle producten zijn vers, het vlees is geweldig, ik ben erg blij met de aankoop en ik raad het iedereen aan, op tijd geleverd
Beveelt aan
16 November 2023
Iwona
Dommeringdreef
Vlees van zeer goede kwaliteit. Snelle aflevering van gekoeld vlees (dus niet bevroren). Je kunt zelf voor kiezen om het vlees zelf op te halen.
Beveelt aan
15 November 2023
Radka
Lisse
Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.
Kenauweg 22
2331BB Leiden
Branch
Horeca, Food
Specializations
Slager, Vlees
Webshops_aangepast