Flutbedrijf, koop hier niet

Wat een flutbedrijf. Gelijk bij mijn allereerste bestelling gaat alles al mis. Ik heb hier een overhemd besteld. Vervolgens was dat niet op voorraad, dus hebben ze zonder overleg maar een overhemd in de verkeerde maat opgestuurd. Die pas ik niet, want het is de verkeerde maat. Dus ik heb dat overhemd moeten retourneren. Daardoor heb ik behalve de kosten van de aankoop ook nog extra verzendkosten moeten maken. Vervolgens na meer dan 5 keer (!) contact op te nemen en 6 weken verder nog steeds geen geld terug. Echt schandalig, ik bestel hier nooit meer!

Snelle levering en mooi verpakt

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Erg mooi en netjes verpakt! De blouse is van goede kwaliteit en zit erg lekker.

Mooie overhemd zit en voelt goed

De blouse zit goed voelt fijn en na het wassen bijna strijkvrij

Goede kwaliteit, snel in huis

Twee overhemden gekocht voor mijn partner. Zeer tevreden over de kwaliteit en snelle levering.

Top ervaring. De bestelling werd ondanks Black Friday snel geleverd. De prijs kwaliteit verhouding is ook bijzonder goed! Zal in de toekomst zeker weer bestellen

Mooie blouse en snel in huis!

Mooie blouse gekocht, kwaliteit is goed en had het snel in huis. Blij mee!