Advies dat goed aansluit op je wensen

Goede uitleg en mee denkend

Goede uitleg gekregen en mee denkend wat de beste oplossing is om mijn doel te kunnen bereiken

Keurig deskundig geholpen.

Netjes geholpen door een van de medewerkers. Gratis advies, gratis service en totaal niet opdringerig als het gaat om productenverkoop.

Goeie service en communicatie. Super tevreden!

Afwerking van de kwestie is naar tevredenheid afgehandeld.

Goed advies, goede producten

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

Veel en duidelijke uitleg!

Erg fijn om vanuit thuis te bestellen en het is er super snel. Ook als je wat nieuws wilt uitproberen is het erg overzichtelijk en er staat duidelijke uitleg bij.

Super service altijd

Super service altijd

Superfijn

Zoals altijd weer een super snelle service. Een persoonlijk kaartje erbij van mijn coach en persoonlijke adviseur.

Super fijne sessie met Lorraine

Lorraine heeft me weer goed geholpen. Samen doorgenomen hoe het de afgelopen tijd is gegaan. Daarna gewogen en gemeten en aan de hand daarvan weer plannen gemaakt voor komende maand. Ze helpt me met haalbare doelen stellen, motiveren om weer door te gaan en ook te genieten op sommige momenten. Dank je!

Top service, elke keer weer!

Staan altijd klaar met goed advies en juiste begeleiding om je doel te bereiken!

goed vriendelijk geholpen

goede service

Super vriendelijk!

Bestelde product was niet op voorraad en ik werd snel gebeld met een vriendelijke en passende oplossing.

Boven verwachting zeer tevreden

Ik zocht een aantal producten van Solgar. Vond deze gemakkelijk op de webshop. De webshop kenmerkt zich als soepel snel en overzichtelijk. Daarnaast geen verrassingen tijdens het betalingsproces. Daarnaast goed verpakt binnen een dag geleverd. Dit blijft bij mij hangen voor toekomstige aankopen. Bedankt.

Verkeerde artikel geleverd

Artikel niet zoals website aangeeft geleverd gekregen, ondanks dat artikelnummer gelijk was met leverancier.

Weer prima geholpen.

Prima levering, duidelijke site en heel attent

Er was een product niet en ze hebben zelf gebeld en gemaild om te vragen of ze deze konden ruilen. Heel fijn!

Kom al een tijdje bij HAB en iedere keer weer goed advies Top team

Heb goede begeleiding en advies nodig, dat vind ik bij jullie

Warm ontvangst, fijne service. Meedenkend met de gewenste doelen. Een aanrader!

Prettige sfeer en deskundig advies.

Prettige sfeer en deskundig advies.

Goede service alleen jammer dat de post er zelf zolang over deed...

Perfekt

Alles is goed!!!

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.