Uitstekende coaching en training

Ik ben sinds augustus/september begonnen met een trainingsplan van health advies Breda. Ik heb hier veel meer zelfvertrouwen van gekregen en meer geleerd over de juiste voeding en training. Ik ben sinds toen al 7.5 kg aangekomen in spiermassa en wordt nog steeds goed begeleid in mijn training en doelen door Loraine ik vind het zeker een aanrader. Vooral als je niet goed weet waar je moet beginnen, maar natuurlijk ook als je al sport!! Ik ben erg blij dat ik hier terecht ben gekomen in ieder geval!!

Weinig voorraad

Producten zijn buitengewoon goed! Echter de voorraad is minimaal, ik blijf bestellen. Maar helaas grijp ik vaak naast mijn favoriete smaak of het product (Creatine) is niet op voorraad.

Tja, wederom goed.

Bestelling snel en volledig ontvangen. De bestelde artikelen conform omschrijving op de website. Kortom, een plek om te blijven. Al meerdere maanden nu trouwe klant en niets te klagen.....

Prima en snelle levering

Prima, doet wat het zegt

Welke afspraak?!

Ik ben niet meer gebeld. Ik heb zelf gebeld een kwartier na de afgesproken tijd, maar kreeg de voicemail... Zonde

Werk prima

Werkt perfect

Nog niets gehoord van Health

Ingeschreven voor coachingstraject, bevestiging gekregen, betaald maar nog niets gehoord :-) Komt vast nog Groet Lex

Prima advies

Eerlijk verhaal zonder dat er een verkoopdrang bij zit.

Goede eerlijke producten voor een goede prijs. Eerlijk advies en altijd bereikbaar. Nette service en klantgericht. Jammer dat er vaak artikelen niet op voorraad zijn. Er word dan wel netjes opgebeld dat spullen niet op voorraad zijn en een alternatief aangeboden. Kortom, super winkel!!

Geweldig middel om je doelen te bereiken

HAB meal program gebruikt voor afgelopen 3 maanden. Binnen 2 maanden 10 kg kwijt en spiermassa goed behouden. Heb het weer verlengd om op dit niveau te blijven. Makkelijke recepten en gezond.

snelle verzending goede klantenservice

Ik had een bestelling met redelijk wat producten besteld. Was de volgende dag verzonden, na ontvangst was 1 product over de datum maar dit is top opgelost.

goede producten

alleen jammer dat je online niet voor de punten spaart

Eenvoudig & snel

Juiste merken, eenvoudige bestelmethode & snelle levering!

Wederom een 100% ervaring

Scitec Whey, Syntech Creatine en Aestr-X binnen no-time geleverd. Snelle service, goede prijzen.

Positief

Vriendelijke medewerkers, goed voedingsadvies, goed advies in eiwit poeder.

Smaakt lekker en werkt

Het smaakt goed en het werkt

Vriendelijk en duidelijk

Was erg duidelijke uitleg. Erg vriendelijk personeel. Was fijn ervaring en weet ze door verkoop produckten verdienen maar absoluut niet aangedrongen

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

De levering en service was super en snel

Weer super gegaan. Eenvoudig bestelproces, juiste betaalmogelijkheden en niet te vergeten juiste merken! Ik ga zelf altijd voor Orangefit en ben hier zeer tevreden over.

Goede service eerlijk advies

Vriendelijke werknemers met kennis van zaken. Klantgereicht bedriif met goede service en eerlijk advies.

Zeer klantvriendelijk, matige webshop.

Product was niet voorradig, maar werd snel gebeld en kreeg een alternatief product toegestuurd. Goed opgelost! Helaas werkt de webshop geregeld niet bij bepaalde producten.

Duidelijk, geen poes pas.

Geweldig geholpen! Eerlijk advies, met een helder voedingsadvies. Ga zo door.

Goed en kundig advies, snelle service, leuk briefje met zelf geschreven tekst erbij!

Gratis vetpercentage meting gedaan, wat een service!

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.