Super snelle service

Veel ervaring en goede adviezen Top team

Prima begeleiding

Begeleiding is goed, interesse is ook hoog. Wanneer de lockdown achter de rug is ga ik zeker weer even een 0-meting laten doen

Hele goede service, leuke coaches en altijd positieve en opbouwende feedback!

Jullie motiveren me altijd enorm en heb na intakes of coach calls altijd weer zin om aan de slag te gaan! Jullie positieve houding is top en vind het ook super dat jullie realistische doelen stellen en begrip hebben voor (tijdelijk) andere prioriteiten dan voeding en fitness :-)

Pima service

Op advies van een collega binnen gelopen voor een check. Gelijk goed ontvangen. Goede opvolging geen aankoopverplichtingen alleen advies! Top concept!

Snelle levering, netjes verpakt.

Uitstekende service, zoals gewoonlijk

Via de webshop mijn bestelling geplaatst die ik direct kon komen afhalen. Alleen maar positief, service with a smile!

Top service zoals altijd!

Al vanaf het begin dat we bij HAB komen krijgen we top service van leuk en vriendelijk personeel! Daar gaan ze online gewoon mee verder! Helemaal top!

Top geregeld

Duidelijk, snel, goed advies altijd top. Fijn dat het is online kan. Hoop toch ook weer naar de winkel te kunnen.

Nette afhandeling en snelle bezorging

Duidelijke webshop, producten makkelijk te vinden en snel thuis bezorgd. Handgeschreven bedankje is een leuk extraatje.

Goede service.

Genoeg keus in producten. Snel geleverd. Bezoek aan de winkel (voor corona tijd) je bent altijd welkom ook al is t even niet goed gegaan met je prestaties. Je gaat altijd weer naar huis met een goed gevoel en gemotiveerd om door te gaan. De medewerkers weten waar ze het over hebben.

Super winkel! (En webshop).

Mega blij jullie service en metingen in de winkel (helaas alleen nu even niet ivm de lockdown). Prijzen zijn goed, want jullie staan klaar met een antwoord bij iedere vraag!

Top, service zoals in de winkel

Fijn. Duidelijk beschreven producten en snel geleverd.

Bestelling was snel thuis en met extra’s in de doos

Iets online besteld en dag er na al thuisbezorgd. In de doos zaten wat leuke extra’s en een persoonlijke kaart.

Klantvriendelijk en bijna altijd alles op voorraad.

Altijd vriendelijk en goede uitleg over alle producten en wanneer iets besteld moet worden dan is het er vrij snel.

Verliep netjes Besteld via internet en opgehaald bij de winkel

Heb pakket zelf opgehaald, alleen de eerste keer hadden jullie lunchpauze. Overigens goed aangegeven.

Niet de goedkoopste maar goed en kundig

Goed geadviseerd en passende producten aangeboden. Wanneer een product onverwacht niet meer op voorraad is en nieuwe levering onbekend is men niet te beroerd om zonder meerprijs een gelijkwaardig of duurder product te leveren.

Snelle en vriendelijke bezorging. Heel tevreden en zal terugkomen! Dank je wel.

Super.

Wat je hoopt van elke online bestelling

Duidelijk en op tijd.

Fantastisch! Zoveel meer energie en mogelijkheden door de start van jullie programma.

Goede begeleiding, geen probleem om vol te houden. Motiverende gesprekken, lekker eten, veel bewegen.

Altijd goede service

De service is altijd goed, snel en vriendelijk!

Top!!

Goede producten, goed advies en perfecte service

Online besteld, binnen een paar uur gebeld over mn bestelling, de vlg dag in huis!

Vertrouwd als altijd!

Omdat ik een kerstpakket had besteld en deze door de drukte niet op tijd zou worden bezorgd bij mij mocht ik mijn pakket zelf ophalen zodat ik het op tijd voor de kerst zou hebben! Top service.

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.