Professioneel en klantvriendelijk!

Altijd vriendelijke ontvangst in de winkel en je kan makkelijk even van te voren een afspraak maken of zomaar even binnenlopen. Gratis vetmeting en persoonlijk voedingsadvies. Nu ook een webshop erbij sinds kort die erg handig is!

Altijd zeer te vreden en ga altijd met een tevreden gevoel naar huis !

Ik blijf komen ook al is de afstand groot . Aangezien is altijd zo’n fijn gevoel krijg als ik weet langs ben geweest.

Altijd super vriendelijk en top geholpen. Alle vragen beantwoorden en vele adviezen. Gewoon een top zaak Geholpen door Pim :)

Ik had om 12.30 een telefonische afspraak, maar ben niet gebeld.

Ik had vandaag, 31-03-2021 een telefonische afspraak, maar ben niet gebeld.

Snelle bezorging

Het artikel dat ik voor ogen had om te kopen was niet op voorraad maar de webshop geeft goede alternatieven Bezorging volgens afspraak. Ik kreeg ook nog 2 proefpakketjes bij mijn bestelling, ik had het beter gevonden wanneer dit twee verschillende smaken waren.

Prettig bezoek met een goed advies

Het was heel gemakkelijk om een afspraak online in te plannen. Toen ik binnen kwam werd ik prettig ontvangen door Suzanne. Ze heeft stelde me vragen en en heeft de meting gedaan. Ze gaat een Voedingscentrum en trainingsveld voor me opstellen zodat ik hiermee kan werken aan mij doelen. Erg blij mee!

Zoals gewoonlijk erg professioneel geholpen

Helaas heb ik de naam van het meisje wat mij geholpen heeft niet onthouden maar ze heeft me erg leuk en goed geholpen en ze vragen bij HA altijd naar hoe het met je gaat en tonen altijd interesse in wat je doet qua sport. Ik blijf zeker terugkomen en raad het iedereen ook aan!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Topservice!

Warm welkom, superlieve medewerkster die mij goed te woord stond, wist me alles te bieden wat ik nodig had en kan niks anders zeggen dan topservice zoals altijd!

Goed geholpen in relaxte sfeer

Er werd goed meegedacht en de tijd genomen om de wensen in kaart te brengen en een goed advies te kunnen geven

LS Bedankt ik heb het pakje goed ontvangen, en met het product goede resultaat en slaap heerlijk. Groetjes Hennie Brugman.

Zeer prettig en ook professioneel.

Super spul en leuke medewerkers

Fijn personeel

Vandaag besteld, morgen in huis.

Levering de volgende dag!

Supersnelle levering! De volgende dag had ik het pakketje al in huis, super!

Hele fijne stok achter de deur

Goede professionele begeleiding

Zeer prettige omgeving en fijne medewerkers

Prettig

Helemaal goed!

Fijn gesprek en goede planning gemaakt weer.

Zoals altijd top!

Thnx Mitchell!

Eindelijk weer naar HAB

Alles was prima geregeld: invullijst bij de deur, ontsmettingsmiddel. En goede, prettige service als altijd.

Vriendelijke ontvangst (zoals altijd!), goede COVID-maatregelen, goed advies. Gewoon top, een dikke 10.

Top advies tot nu toe

Was een prettige Corona proof ervaring. Mijn coach Mitchell was erg vriendelijk en kwam geïnteresseerd over. Ik zie er naar uit te ontdekken wat deze manier van coaching voor mij gaat doen!

Altijd snel en goed!

Betrouwbaar!

toppers in het centrum van Breda

Fijne mensen, top producten en de juiste expertise. Ik kom zeker terug!

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.