TOP !!!

Zoals altijd alles weer geweldig geregeld . Al heel wat jaartjes vaste klant . Helemaal top

Goede uitleg, snelle verzending, helemaal top!!

Deskundigheid, goede producten en snelle levering

Meerdere keren langs geweest en altijd goede deskundige begeleiding. Bij het bestellen van producten zijn die er altijd zeer vlot, indien er iets fout gaat wordt dit zeer snel en goed opgelost!

Service gericht, prettig contact

Zie korte omschrijving

Met een persoonlijke noot

Snel en goed verzonden zonder veel vulmateriaal. En met een persoonlijk bedankje; waar vind je dat nog! Top.

Deze keer lukt het me wel

Ik heb net altijd dat extra zetje nodig en bij health advies krijg je die plus de juiste benodigdheden;)

Vriendelijke ontvangst en voldoende informatie

Vriendelijk ontvangen, en voldoende informatie gekregen.

Ik heb mezelf onlangs laten meten op mijn vet percentage en hierbij een gratis voedingschema gekregen. Kan niet wachten om over 3 weken het geboekte resultaat te zien.

Goede service en heel vriendelijk personeel

Ze geven goed advies en hebben kennis van zaken vanuit ervaring.

Ben altijd blij met de service en het aardige personeel.

Leuke items op Instagram en veel goede adviezen. De winkel is leuk en het aanbod aan producten breed.

Relatief goed.

In principe is de eerste kennismaking met Heath Advies Breda goed. Ik heb het idee dat ik serieus ben genomen en er wordt een leuke gratis dienst aangeboden waarin zij zich een beetje verdiepen in jouw leefstijl, eetgewoontes/patroon en je vetpercentage meten. Aandachtspuntje/vetbeter ountje vanuit mijn inzien is dat zij er in mijn oven beter aan doen om een langere tijd te plannen, dieper in te gaan op de sport mogelijkheden die ik heb en concretere vragen stellen die betrekking op mijn leefstijl. Ik had nu het idee dat er nog wel het een en ander miste wat van belang kan zijn voor een goede start aan je doelen. Uiteraard langere tijd plannen met meer inhoud dan niet gratis, maar mensen wel de keuze geven of zij enkel info willen, of een serieuze start willen maken. Daar waar mensen een serieuze start willen maken zijn zij prima bereid te betalen voor goed advies. Niet dat jet nu niet goed was, maar er zijn wel aandachtspunten.

Snel en leuke aanbieding:)

Top producten snel geleverd

Alles is vlot gegaan Netjes mail erover gehad En binnen 2 dagen had ik het binnen Goede service

Ik zit nu ongeveer 4 weken bij Health Advies Breda en het bevalt mij uitstekend. Zij zijn altijd bereikbaar, of het nou telefonisch is, via de mail of fysiek, zij zijn altijd bereid om samen tot het gewenste resultaat te komen. Ik ontving een trainingsschema wat niet paste bij mij als persoon en deze werd, zonder problemen, gewijzigd naar mijn wensen en trainingsbehoefte. Ik ben een tevreden mens!

Received great and professional advice from one of their health coaches.

I made an appointment online, got to the shop the next day, and was very nicely greeted. Had an interview-like conversation with the coach about my activity levels, current nutrition, and food intake and goals. Had my body fat percentage measured and was provided with the next steps I need to take in the process.

Snelle verzending, goede producten

Fijne meting gehad met Suzanne

Fijne meting gehad met Suzanne.

Top !!

Klantvriendelijk , klantgericht , goeie adviezen . Goeie supplementen . Kortom TOP !!

Simpel en betrouwbaar

Super aardige mensen in de winkel. Uitgebreid assortiment. Goed advies, kennis van zaken vanuit ervaring.

Supersnelle nette levering

Niets op aan te merken. Super snel en netjes geleverd.

Ontvangen wat ik besteld heb met een promotie monster van eiwit shake om te proberen.

Snelle en correcte levering met aandacht voor de klant . Top

Ruime keuze en duidelijke website . Ook de levering was snel en correct met aandacht voor de klant .

Goed geholpen door Mitchell!

Vriendelijk, luistert naar wat je zegt en geeft een goed advies!

Goede ervaring.

Goede ervaring zowel wegen en meten als bestellen via de website

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.