Prettige ervaring

Goede coach die meedenkt. Mag zijn kennis over veganoame alleen wel bijschaven.

Top persoonlijke aandacht

Fijn en goed advies, waarbij goed geluisterd wordt naar jou als persoon en je wensen.

Altijd snelle service en persoonlijke berichten. Fijn!

Altijd super goede hulp/advies

Mega goed begeleiding, super fijn dat er nu een online webshop is. Personeel is vriendelijk en helpt je goed met het behalen van je doelen.

Alles goed geregeld

Bestelling keurig ontvangen alleen kies bij b.v. Bol Com voor de optie bezorgen bij de gamma omdat veel weg ben! Deze optie heb ik niet kunnen vinden bij jullie.

Oprechte interesse

Ik was wat terughoudend om contact op te nemen omdat ik dacht dat verkopen van producten de drijfveer was om mij te helpen. Maar alles behalve dat: HAB is oprecht geïnteresseerd in mijn verhaal en wil daarbij helpen mijn doel te bereiken.

Gewoon top

deskundig,eerlijk,goed advies

Prima geholpen

Top service!

Webshop is overzichtelijk en bestellen is heel makkelijk, kon mijn bestelling goed volgen en had hem volgende dag in huis. Wel mis ik bij sommige producten omschrijving, die koop je dan niet makkelijk, als dit aangepast kan worden zal de verkoopbaarheid verbeteren.

Snelle afhandeling

Snelle, nette levering.

Een snelle en nette levering. Fijn ook om te zien dat er geen overdreven grote dozen en luchtkussen o.i.d. gebruikt worden. Alleen de omschrijving bij sommige producten in de webshop kan beter. Heb nu op andere websites naar specificaties moeten zoeken.

Top service & snelle levering!

Eind van de middag een bestelling geplaatst en had deze de volgende dag al in huis. Fijne service voor als het niet lukt om naar de winkel te komen. TOP!

retesnel en goedkoop

Het product is sowieso goed (gebruik ik al tijden) en health advies stuurde het razendsnel en voor een hele goede prijs op. Goede kans dat ik ook na de coronatijd het niet meer haal bij de winkel maar laat opsturen door Healthadvies

Altijd een goede service

Zowel in de winkel als online word je altijd goed geholpen.

Makkelijk bestelt en snel geleverd

Makkelijk bestelt en snel geleverd

Super service!

Zowel in de winkel als bij online bestellingen een persoonlijke service!

excellent product

It is my second time with this collagen. It's working good.

Snel geleverd en voldoet aan al mijn eisen

Er is goed geluisterd naar wat ik nodig heb en de bestelling was supersnel geleverd!

snelle levering.

Besteld via internet levering zou 2 dagen duren, maar al binnen 1 dag binnen.

Duidelijke site en snelle levering!

De nieuwe site is erg duidelijk en alles staat goed beschreven!

Snel geleverd !

De producten zijn goed en snel geleverd.

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.