Snelle bezorging en goede producten

Snel geleverd en persoonlijk

Fijne producten voor n goede prijs

De webshop is goed opgezet.

Alles wat ik nodig heb

Heel simpel, ze hebben gewoon alles wat ik nodig heb aan voedingssupplementen. Mijn BCAA's, Pre-Workouts, Creatines, Wheys, proteinbars en nog veel meer haal ik gewoon bij Healthadviesbreda.nl.

Positief

Fijne site, snel geleverd!

Mijn bestelling was snel geleverd en er was korting!

Dankbaar

Goede service en begripvol ook al heb je een maatje meer.

Bestelling wordt zeer snel geleverd. Goede communicatiemails betreffende voortgang “reis” pakketje. Top!

Goed advies, snelle verzending

Goed advies en prettige communicatie.

Goed advies en goede producten

Ik was altijd benieuwd of ik het juiste en genoeg at. Ik was naar Health advies gegaan op aanraden van een vriend. Je wordt er super geholpen. Krijgt een gratis meting met voedingsadvies. Dat is super. De producten zijn goed. Na twee weken krijg je weer een gratis meting en stellen ze indien nodig je voedingsschema bij. Dik tevreden!

Goed advies met topproducten

Goede begeleiding en advies

Wacht al bijna een week op product

Niet fijn. In vorige levering zat een kortingscode en die werkt niet. Dit probleem heb ik kenbaar gemaakt maar nog altijd geen reactie. Ook helaas nog steeds geen product ontvangen

Vlot en Simpel

Het gesprek liep prettig en snel. De adviseur heeft ook snel een uitgebreide mail met advies gestuurd. Nu nog zien of ik resultaten boek!

Ik heb super snel een levering binnen gehad, erg tevreden!

Top product, werkt goed

Fijne voedingsbegeleiding

De schema’s zijn duidelijk, met voldoende keuze. Hele lekkere recepten en alles is makkelijk te bereiden. Met het mealplan heb ik eindelijk mijn doel gehaald en meer inspiratie opgedaan voor gezonde lekkere maaltijden die bij een sportieve lifestyle passen. Door de gratis metingen heb ik mijn progressie goed bij kunnen houden en samen het schema kunnen aanpassen wanneer nodig. Ik kan Health Advies Breda iedereen zeker aanraden!

Makkelijk besteld, snel geleverd. Goede kwaliteit

Gewoon prima

Super advies

Fijne mensen super en kundig advies

Perfect!

Eenvoudig bestelproces, juiste betaalmogelijkheden en snelle levering op de plek die jij wenst!

Top !!

Altijd top !!! Klantvriendelijk, goede supplementen en scherpe aanbiedingen en een snelle levering.

Vriendelijke en kundige medewerkers en fijne producten.

Ik ben zeer tevreden en beveel jullie ook bij kennissen en vrienden aan. Het enige wat in mijn optiek nog iets beter zou kunnen is het eerder reageren op een e-mail. Nu merk ik dat dit vaak 5-7 dagen duurt.

Slecht

Ik wacht nog altijd op mijn pakketje die ik 2 weken geleden heb besteld.

Fijne snelle service

Marc @pdecd

Geweldig zoals altijd. Een mooie bestelling gedaan van meerdere Whey eiwitproducten en eiwitrepen. Een mooie mixbeker en proefzakje erbij gekregen. Jammer dat de versturende partij PostNL weer eens af liet weten, door de bestelling liefst 4 dagen later te laten bezorgen, maar dat is niet de fout van Health Advies Breda die zijn zaken prima voor elkaar heeft. Tevreden klant!!

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.