Zeer snelle service!

Zeer snelle verzending van bestelde artikelen. Top!

Het was geweldig

Professioneel uitziend website.Groot assortiment met gedetailleerd informatie over producten.

Snelle levering! Binnen twee dagen was de bestelling geleverd.

Altijd goed

Het blijft gewoon goed, daarom blijf ik ook klant. Its as simple as that!

Alles verliep soepel, snel en transparant

Geen op of aanmerkingen van mijn kant

snel geleverd, leuke extraatje.

Besteld, snel geleverd. Goeie duidelijke site

Juiste merken, snelle eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Mijn ervaring met Health Advies Breda is goed

Fijne coacing

In 2018 gestart bij jullie met voeding en training en op goede weg geholpen om zo lekker thuis van start te gaan Goede ondersteuning gehad van coach geert Nu naar een aantal jaren weer terug gekomen vanuit Belgiƫ en heeft coach geert dit weer opgepakt Fantastisch bedrijf die je goed op weg kan helpen om je vetpercentage weer omlaag te krijgen

Goede producten, top service!

Ik kom al meer dan 15 jaar in de winkel (inmiddels ook webshop). Het goede en persoonlijke advies maakt voor mij het verschil.

Supplementen besteld waar een foutje was ingeslopen. Na reactie snel en keurig opgelost. Prima service en goede producten

Heel netjes geholpen en snel geleverd!

Netjes en snel geholpen, spullen snel geleverd!

Bestelling snel in huis

Goed product snelle levering

...

Snel en professioneel

Goede producten, snelle levering

Geweldig mealplan

Ideaal, toegespitst op overwegend plantaardig en werkt voor mij als ondernemer perfect. Prima te preppen en verveelt niet.

Een bedrijf met oplossend vermogen

Na mijn bestelling ging er iets fout waardoor ik mijn pakket moest ophalen bij een postnl punt in breda terwijl ik zelf in zoetermeer woon. Na dit aangegeven te hebben aan health advies breda zijn ze hier direct achteraan gegaan is is het pakket slechts met 1 dag vertraging geleverd. Prima service!

Deskundig

Ik wordt altijd enorm deskundig geholpen door Geert en zijn team! Super fijn! De Duo PT is ook echt een aanrader!

Prima aftershave sales

2 voor 1 besteld. Helaas maar 1 ontvangen. Mailtje gestuurd, snel reactie. 2dagen later 2e pot ook binnen. Zo hoort het!

Uitstekende coaching en training

Ik ben sinds augustus/september begonnen met een trainingsplan van health advies Breda. Ik heb hier veel meer zelfvertrouwen van gekregen en meer geleerd over de juiste voeding en training. Ik ben sinds toen al 7.5 kg aangekomen in spiermassa en wordt nog steeds goed begeleid in mijn training en doelen door Loraine ik vind het zeker een aanrader. Vooral als je niet goed weet waar je moet beginnen, maar natuurlijk ook als je al sport!! Ik ben erg blij dat ik hier terecht ben gekomen in ieder geval!!

Weinig voorraad

Producten zijn buitengewoon goed! Echter de voorraad is minimaal, ik blijf bestellen. Maar helaas grijp ik vaak naast mijn favoriete smaak of het product (Creatine) is niet op voorraad.

Tja, wederom goed.

Bestelling snel en volledig ontvangen. De bestelde artikelen conform omschrijving op de website. Kortom, een plek om te blijven. Al meerdere maanden nu trouwe klant en niets te klagen.....

Prima en snelle levering

Prima, doet wat het zegt

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.