Goede begeleiding en een luisterend oor

Ik kom nu al jaren bij Health Advies en ben hier altijd serieus genomen. Door coach Geert ben ik 25 kg afgevallen op een gezonde manier.

Ruime keuze

Ruime keuze in producten en overzichtelijk.

Iedere 3 maanden kom ik van maasmechelen gereden voor een meting en word altijd heel fijn geholpen

Snel geleverd echter mis ik de stempelkaart en kleine extra’s zoals je eerder al kreeg bij een grote bestelling

Goede service en kwaliteit!

Zoals altijd goed verpakt en snel verzonden. Mocht ik tijd hebben om het zelf op te halen in de winkel neemt het kundige en vriendelijke personeel altijd de tijd voor je. Zeker een aanbeveling!

Uitstekend!

Goede prijs voor de producten, daar nog eens korting overheen gekregen en de volgende dag geleverd!

prima Service, snel verzonden.

Duidelijke Website, snel gevonden, snel besteld snel verzonden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Alles duidelijk en helder.

Goed met de online bestelling

Goed.

Ik bestel online

Zeer snelle service!

Zeer snelle verzending van bestelde artikelen. Top!

Het was geweldig

Professioneel uitziend website.Groot assortiment met gedetailleerd informatie over producten.

Snelle levering! Binnen twee dagen was de bestelling geleverd.

Altijd goed

Het blijft gewoon goed, daarom blijf ik ook klant. Its as simple as that!

Alles verliep soepel, snel en transparant

Geen op of aanmerkingen van mijn kant

snel geleverd, leuke extraatje.

Besteld, snel geleverd. Goeie duidelijke site

Juiste merken, snelle eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Mijn ervaring met Health Advies Breda is goed

Fijne coacing

In 2018 gestart bij jullie met voeding en training en op goede weg geholpen om zo lekker thuis van start te gaan Goede ondersteuning gehad van coach geert Nu naar een aantal jaren weer terug gekomen vanuit België en heeft coach geert dit weer opgepakt Fantastisch bedrijf die je goed op weg kan helpen om je vetpercentage weer omlaag te krijgen

Goede producten, top service!

Ik kom al meer dan 15 jaar in de winkel (inmiddels ook webshop). Het goede en persoonlijke advies maakt voor mij het verschil.

Supplementen besteld waar een foutje was ingeslopen. Na reactie snel en keurig opgelost. Prima service en goede producten

Heel netjes geholpen en snel geleverd!

Netjes en snel geholpen, spullen snel geleverd!

Bestelling snel in huis

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.