Goede en snelle service

Goede en snelle service

Topservice!

Warm welkom, superlieve medewerkster die mij goed te woord stond, wist me alles te bieden wat ik nodig had en kan niks anders zeggen dan topservice zoals altijd!

Goed geholpen in relaxte sfeer

Er werd goed meegedacht en de tijd genomen om de wensen in kaart te brengen en een goed advies te kunnen geven

LS Bedankt ik heb het pakje goed ontvangen, en met het product goede resultaat en slaap heerlijk. Groetjes Hennie Brugman.

Zeer prettig en ook professioneel.

Super spul en leuke medewerkers

Fijn personeel

Vandaag besteld, morgen in huis.

Levering de volgende dag!

Supersnelle levering! De volgende dag had ik het pakketje al in huis, super!

Hele fijne stok achter de deur

Goede professionele begeleiding

Zeer prettige omgeving en fijne medewerkers

Prettig

Helemaal goed!

Fijn gesprek en goede planning gemaakt weer.

Zoals altijd top!

Thnx Mitchell!

Eindelijk weer naar HAB

Alles was prima geregeld: invullijst bij de deur, ontsmettingsmiddel. En goede, prettige service als altijd.

Vriendelijke ontvangst (zoals altijd!), goede COVID-maatregelen, goed advies. Gewoon top, een dikke 10.

Top advies tot nu toe

Was een prettige Corona proof ervaring. Mijn coach Mitchell was erg vriendelijk en kwam geïnteresseerd over. Ik zie er naar uit te ontdekken wat deze manier van coaching voor mij gaat doen!

Altijd snel en goed!

Betrouwbaar!

toppers in het centrum van Breda

Fijne mensen, top producten en de juiste expertise. Ik kom zeker terug!

Erg fijn

Het was een erg fijn bezoek met een positieve meting. Zou het iedereen aanraden die aan gezondere levensstijl wil beginnen of een frisse blik nodig heeft.

Alles goed geregeld!

Goed en snel geregeld!

Prettig gesprek

Lindsey en haar collega waren vriendelijk, hulpvaardig efficiënt. Dus een prima eerste ervaring bij Health advies Breda

zoals het hoort

ik heb 12 blikken c4 besteld welke voor een goede prijs werden aangeboden. deze waren de volgende dag al in huis. niks op aan te merken.

Kom nu al vanaf 2018 bij HAB en iedere keer weer “ dik “ tevreden Goede adviezen

Enthousiaste coach!

Fijn advies en motivatie om aan de slag te gaan.

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.