Al jaren tevreden klant. Zowel in de winkel als met online bestellen, altijd goed advies en goede service.

Altijd goed en behulpzaam

Altijd met een goed gevoel naar huis

Gewoon goede snelle service.

BCAA, Creatine en oatmeal besteld. Was supersnel binnen, inclusief 2 bekende proefzakjes van het wondermiddel Aestr-X. Helemaal top.

TOP !!!

Zoals altijd weer een geweldige service, klantvriendelijkheid ten top en de beste supplementen. Geweldig.

Hele goede service en kwaliteit

Dringen niet aan, geven goede uitleg en advies

Zoals altijd, kwaliteit, klantvriendelijk en service.

Ik ben al een aantal jaar vaste klant bij HAB. Elk bezoek weer kenmerkt zich door de vriendelijke ontvangst, de kwaliteit van de producten en de vakbekwaamheid van de medewerkers. Gewoon een topzaak!

Makkelijke snelle service.. website werkt top voor online bestellen

Fijn advies op maat, top service

Weekmenu

In 2016 - 2017 al eens eerder vol lof over HAB geweest, nu weer. De weekmenus zijn gezond, makkelijk en voorzien van plaatjes :))

Een hele fijne ervaring

Vriendelijk ontvangen. Ik werd goed begrepen en goed behandeld. Zeer fijn bezoek en nu samen aan mijn doelen werken. Zeer tevreden.

snelle correcte levering

Juiste merken, leuke kortingen

Ben erg tevreden. Koop altijd Orangefit. Juiste merk en leuke aanbiedingen hierop!

Precies wat nodig is.

Uitstekende ervaring met HAB. Snel, kwaliteit en goede service. Daarnaast ook super vriendelijke mensen. Ik kom er graag.

Duidelijk schema

Laatst voedingsschema besteld. Prima en duidelijk schema. Jammer da nie overal een afbeelding bij zit. Ook jammer het schema bedoeld is voor aankomen is spiermassa en niet gewoon aankomen in kilo’s. Verder ben ik erg benieuwd welke gerechten er allemaal voorbij gaan komen.

Goeie en vriendelijke service

Door drukte bij Postnl kwam mijn bestelling veel later dan gepland. Toen ik belde met Health advies Breda werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik was teleurgesteld in Postnl en voelde mij gehoord. Ik kreeg ook nog een mooie shakebeker en een leuk kaartje erbij, top!

Goede service en kwaliteit

Ik kom al jaren bij HAB. En altijd goede service en kwaliteit. Super vriendelijk personeel en een overzichtelijke winkel.

Goede producten vanuit een goed advies!

Heel fijn!

Prima Service en Levering!

In twee woorden. Gewoon Top

Hele fijne ervaring!

Fijne ontvangst waar er vervolgens goed naar je doel word geluisterd en vervolgens super wordt uitgewerkt.

Vriendelijk en goed geholpen

Er is goed advies gegeven helaas konden we nog niet heel veel verder omdat ik lab onderzoeken moet afwachten. Als die binnen zijn dan gaan we daarmee aan de slag en heb ik vertrouwen in een goed voedingschema die door jullie opgesteld word. Fijne uitleg gehad

Henna verf

Goed, maar ik had dan ook niets anders verwacht!

Normaal koop ik in de shop, maar door te weinig tijd heb ik een keer online besteld. Het voordeel is dat er dan meer op voorraad lijkt.

Netjes geholpen, en goede advies gekregen.

Top service!

Vriendelijk ontvangen door Suzanne en een fijne meting gehad.

Juiste merken tegen goede prijzen!

Eenvoudig bestelproces, snelle levering & juiste prijs voor mijn favoriete merk Orangefit!

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.