Goed product snelle levering

...

Snel en professioneel

Goede producten, snelle levering

Geweldig mealplan

Ideaal, toegespitst op overwegend plantaardig en werkt voor mij als ondernemer perfect. Prima te preppen en verveelt niet.

Een bedrijf met oplossend vermogen

Na mijn bestelling ging er iets fout waardoor ik mijn pakket moest ophalen bij een postnl punt in breda terwijl ik zelf in zoetermeer woon. Na dit aangegeven te hebben aan health advies breda zijn ze hier direct achteraan gegaan is is het pakket slechts met 1 dag vertraging geleverd. Prima service!

Deskundig

Ik wordt altijd enorm deskundig geholpen door Geert en zijn team! Super fijn! De Duo PT is ook echt een aanrader!

Prima aftershave sales

2 voor 1 besteld. Helaas maar 1 ontvangen. Mailtje gestuurd, snel reactie. 2dagen later 2e pot ook binnen. Zo hoort het!

Uitstekende coaching en training

Ik ben sinds augustus/september begonnen met een trainingsplan van health advies Breda. Ik heb hier veel meer zelfvertrouwen van gekregen en meer geleerd over de juiste voeding en training. Ik ben sinds toen al 7.5 kg aangekomen in spiermassa en wordt nog steeds goed begeleid in mijn training en doelen door Loraine ik vind het zeker een aanrader. Vooral als je niet goed weet waar je moet beginnen, maar natuurlijk ook als je al sport!! Ik ben erg blij dat ik hier terecht ben gekomen in ieder geval!!

Weinig voorraad

Producten zijn buitengewoon goed! Echter de voorraad is minimaal, ik blijf bestellen. Maar helaas grijp ik vaak naast mijn favoriete smaak of het product (Creatine) is niet op voorraad.

Tja, wederom goed.

Bestelling snel en volledig ontvangen. De bestelde artikelen conform omschrijving op de website. Kortom, een plek om te blijven. Al meerdere maanden nu trouwe klant en niets te klagen.....

Prima en snelle levering

Prima, doet wat het zegt

Welke afspraak?!

Ik ben niet meer gebeld. Ik heb zelf gebeld een kwartier na de afgesproken tijd, maar kreeg de voicemail... Zonde

Werk prima

Werkt perfect

Nog niets gehoord van Health

Ingeschreven voor coachingstraject, bevestiging gekregen, betaald maar nog niets gehoord :-) Komt vast nog Groet Lex

Prima advies

Eerlijk verhaal zonder dat er een verkoopdrang bij zit.

Goede eerlijke producten voor een goede prijs. Eerlijk advies en altijd bereikbaar. Nette service en klantgericht. Jammer dat er vaak artikelen niet op voorraad zijn. Er word dan wel netjes opgebeld dat spullen niet op voorraad zijn en een alternatief aangeboden. Kortom, super winkel!!

Geweldig middel om je doelen te bereiken

HAB meal program gebruikt voor afgelopen 3 maanden. Binnen 2 maanden 10 kg kwijt en spiermassa goed behouden. Heb het weer verlengd om op dit niveau te blijven. Makkelijke recepten en gezond.

snelle verzending goede klantenservice

Ik had een bestelling met redelijk wat producten besteld. Was de volgende dag verzonden, na ontvangst was 1 product over de datum maar dit is top opgelost.

goede producten

alleen jammer dat je online niet voor de punten spaart

Eenvoudig & snel

Juiste merken, eenvoudige bestelmethode & snelle levering!

Wederom een 100% ervaring

Scitec Whey, Syntech Creatine en Aestr-X binnen no-time geleverd. Snelle service, goede prijzen.

Positief

Vriendelijke medewerkers, goed voedingsadvies, goed advies in eiwit poeder.

Smaakt lekker en werkt

Het smaakt goed en het werkt

Vriendelijk en duidelijk

Was erg duidelijke uitleg. Erg vriendelijk personeel. Was fijn ervaring en weet ze door verkoop produckten verdienen maar absoluut niet aangedrongen

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.