De levering en service was super en snel

Weer super gegaan. Eenvoudig bestelproces, juiste betaalmogelijkheden en niet te vergeten juiste merken! Ik ga zelf altijd voor Orangefit en ben hier zeer tevreden over.

Goede service eerlijk advies

Vriendelijke werknemers met kennis van zaken. Klantgereicht bedriif met goede service en eerlijk advies.

Zeer klantvriendelijk, matige webshop.

Product was niet voorradig, maar werd snel gebeld en kreeg een alternatief product toegestuurd. Goed opgelost! Helaas werkt de webshop geregeld niet bij bepaalde producten.

Duidelijk, geen poes pas.

Geweldig geholpen! Eerlijk advies, met een helder voedingsadvies. Ga zo door.

Goed en kundig advies, snelle service, leuk briefje met zelf geschreven tekst erbij!

Gratis vetpercentage meting gedaan, wat een service!

Heel vriendelijk geholpen

Ik heb hier paar keer supplementen besteld, bestelling wordt altijd nog dezelfde dag verzonden en kwaliteit van producten is heel goed. Sinds een week maak ik ook gebruik van weekmenu’s, over resultaat spreken is nog te vroeg, maar weekmenu bevalt heel erg goed, is goed vol te houden, lekkere en makkelijke recepten ( m’n man eet ook mee), zou mooi zijn als boodschappenlijst ook aan andere winkels dan AH gekoppeld kon worden. Printen gaat ook niet want dan krijg je 3 A4-tjes, dus maar zelf lijstje opschrijven

Superrrrrr

Goede begeleiding, goede service en goede kwaliteit producten.

Al jaren tevreden klant. Zowel in de winkel als met online bestellen, altijd goed advies en goede service.

Altijd goed en behulpzaam

Altijd met een goed gevoel naar huis

Gewoon goede snelle service.

BCAA, Creatine en oatmeal besteld. Was supersnel binnen, inclusief 2 bekende proefzakjes van het wondermiddel Aestr-X. Helemaal top.

TOP !!!

Zoals altijd weer een geweldige service, klantvriendelijkheid ten top en de beste supplementen. Geweldig.

Hele goede service en kwaliteit

Dringen niet aan, geven goede uitleg en advies

Zoals altijd, kwaliteit, klantvriendelijk en service.

Ik ben al een aantal jaar vaste klant bij HAB. Elk bezoek weer kenmerkt zich door de vriendelijke ontvangst, de kwaliteit van de producten en de vakbekwaamheid van de medewerkers. Gewoon een topzaak!

Makkelijke snelle service.. website werkt top voor online bestellen

Fijn advies op maat, top service

Weekmenu

In 2016 - 2017 al eens eerder vol lof over HAB geweest, nu weer. De weekmenus zijn gezond, makkelijk en voorzien van plaatjes :))

Een hele fijne ervaring

Vriendelijk ontvangen. Ik werd goed begrepen en goed behandeld. Zeer fijn bezoek en nu samen aan mijn doelen werken. Zeer tevreden.

snelle correcte levering

Juiste merken, leuke kortingen

Ben erg tevreden. Koop altijd Orangefit. Juiste merk en leuke aanbiedingen hierop!

Precies wat nodig is.

Uitstekende ervaring met HAB. Snel, kwaliteit en goede service. Daarnaast ook super vriendelijke mensen. Ik kom er graag.

Duidelijk schema

Laatst voedingsschema besteld. Prima en duidelijk schema. Jammer da nie overal een afbeelding bij zit. Ook jammer het schema bedoeld is voor aankomen is spiermassa en niet gewoon aankomen in kilo’s. Verder ben ik erg benieuwd welke gerechten er allemaal voorbij gaan komen.

Goeie en vriendelijke service

Door drukte bij Postnl kwam mijn bestelling veel later dan gepland. Toen ik belde met Health advies Breda werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik was teleurgesteld in Postnl en voelde mij gehoord. Ik kreeg ook nog een mooie shakebeker en een leuk kaartje erbij, top!

Over Health Advies Breda

Health Advies Breda is ruim 40 jaar gevestigd in de binnenstad van Breda. Iedere dag staat het team klaar om optimale begeleiding aan te bieden aan alle vaste en nieuwe klanten over voeding, training en supplementen.