Goed advies, kwalitatief goede producten en snelle verzending

Goed advies, kwalitatief goede producten en snelle verzending. Zeker aan te raden!

Fijne ervaring

Ik heb tic-off besteld, een yag melk bot en wildzwijn repen. Alle 3 top producten. Service erg netjes. Een pot van 400 gram was niet op voorraad ik krijg binnen een uur een mail waarin de oplossing direct aangeboden werd. Ik kreeg 3 potten van 140 gram. Ik ben tevreden over Alpha Natura! Mvg Maaike

gespecialiseerd, vriendelijk en snel

Na een paar bezoeken aan de winkel wordt ik al herkend. Vriendelijke hulp als ik wat zoek, betere kwaliteit producten zijn aanwezig.

Ik bestel mijn hondenvoer al langer dan een jaar bij Alpha natura en ben zeer tevreden. Altijd snelle levering, het juiste voer en keurig netjes thuisbezorgd. Absolute aanrader!

Snel en goed geleverd

Bestelling gedaan. Week af van vorige bestellingen. Werd gecommuniceerd of dat de bedoeling was. Nee, dus bestelling heb ik veranderd. Fijn dat er is meegedacht.

erg vriendelijk en goed advies

Erg vriendelijk staan voor he klaar met goed advies. Kan het zeker iedereen aanraden om hier heen te gaan

Met een woord super

Ben altjjd tevreden. Indien product(400 gr)niet in voorraad is wordt het aangevuld met 2 × 200 gr.

Altijd goed

Gewoon perfect

Helpen je heel vriendelijk en veel verstand van honden en hun voeding

Altijd goed eerlijk advies en goede artikelen / voer te koop .

Altijd deskundig maar geen flauwekul!

Fijne winkel!

Er wordt tijd genomen voor goed advies.

De medewerkers zijn duidelijk heel ervaren en hebben veel kennis van honden; voeding en gedrag. Er wordt uitgebreid tijd genomen voor vragen. Een winkel waar ik graag kom.

Goed voer

Goed voer en het personeel is altijd vriendelijk. Een echte aanrader.

GE-WEL-DIG!

Leuke winkel met een mooi assortiment natuurlijke snacks en heel veel vers vlees. De keuze is reuze! Een winkel als deze zijn schaars geworden, ik rij er graag vanuit Zwolle naar toe!

Uitstekend!

Goede producten en goed advies.

Kennis van de producten en van de verschillende rassen. Behulpzaam en erg vriendelijk!

Altijd goede service

Fijne producten en prettige service ! Wij blijven trouwe klant, ook na onze verhuizing uit meppel.

Kundig advies, uitstekende kwaliteit, groot assortiment

Als je goed voedingsadvies voor je huisdier zoekt dan moet je hier zijn. Ruime keuze in kwaliteit KVV en hoogwaardige diervoeders. Zoek je echt goed voer dan ben je hier aan het goede adres. Zeker anders dan de "standaard" voeders en snacks. Een bezoekje is de moeite waard!

Altijd vriendelijk en goed advies. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Vakkundig, geduldig en vriendelijk

Er is altijd tijd voor jou als klant. Breed assortiment, niet de goedkoopste maar goed concurrerend. Kwaliteit gaat hier nog altijd boven kwantiteit.

Advies hondenvoer

Goed advies gekregen over aan te schaffen hondenvoer. Ruime keuze, in diverse prijscategorieën. Vriendelijke medewerkers.

Kennis van zaken

Gedegen voorlichting geen bla bla verhalen of onduidelijke beloftes. Altijd bereid om mee te denken en naar alternatieven te zoeken.

Blije hond

Hondenvoer werd keurig op tijd geleverd

Prima produkt

Voldoet aan verwachting

Prima ervaring

Prettige sfeer , goede aanwijzingen en verbeterpunt Je leert, ondanks veel ervaring , er toch weer dingen bij

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding en outdoorkleding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen! Voor de hondeneigenaren zelf hebben wij een leuk progamma aan outdoorkleding. Wij zijn dealer van Owney Outdoor, Hanwag wandelschoenen en Two Tracks laarzen! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Energique, Anibio, Puur, Stop!, Hokamix, Bach, Adaptil, Feliway, Phytonics, Braaaf, Biofood