Mijn ervaring is heel goed zoals in de winkel geholpen wordt. Of als het thuis bezorgd wordt eventueel. Het voer als de rest van de producten. Zijn super goed

Altijd goed

Naast goed advies, goeie producten, altijd vriendelijk, ook nog een post nl punt.. super handig.

Je kunt met al je vragen terecht!

Wij zijn erg tevreden over de voeding en de hondenschool, waarin zowel hond als baas ontzettend veel leren mbt de communicatie met de hond.

Prettig en goed

Simpel

Mijn ervaring is heel goed

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen door de eigenaar en er is altijd tijd voor een praatje. Heb je vragen over je hond dan is hier altijd tijd voor en er wordt advies gegeven. Er wordt je nooit iets aangepraat of opgedrongen.

Gewoon een fijne winkel met goede adviezen

Ik ga graag mijn spullen hier halen voor de honden eerlijk advies als je informatie vraagt

Goed advies, alles word duidelijk uitgelegd

Ruim assortiment, goed advies over de producten. Klantvriendelijk

Prima assortiment

Deskundig advies en prima assortiment.

Goed advies en altijd vriendelijk geholpen door Raymond

Ik ken Raymond al jaren, omdat ik met mijn hond op cursus bij hem ben geweest (bij Alpha hondenschool). Toen had hij de winkel nog niet, maar zijn liefde en kennis voor honden was al duidelijk. Toen mijn hond nierfalen kreeg, heeft hij voor mij uitgezocht wat de beste voeding voor hem was. Zelfs als hij zelf het antwoord niet zeker weet dan gaat hij overleggen met de leverancier om zo het beste advies te kunnen geven. Dus wat voor voer je ook nodig hebt en zo min mogelijk onnatuurlijke toevoegingen erin wilt hebben dan kan ik u met een gerust hart aanraden om naar Alpha Nature te gaan.

GE-WEL-DIG!

Erg fijne winkel, waar service en klantgericht meedenken voorop staat. Groot assortiment natuurlijke producten voor hond en kat. Absolute aanrader!

Snelle levering, netjes verpakt. Natuurvriendelijk product

Dier, mens en natuurvriendelijk product voor een goede prijs. Snelle levering.

Besteld en geleverd gekregen. Na uiteraard een bevestiging, faktuur een aankondiging levering digitaal te hebben ontvangen.

Alpha Natura goed voor mens en dier

leuke winkel, veel aanbod voor het goede welzijn van het dier.

Altijd goed advies. En je voelt je altijd welkom bij Raymond.

Altijd beschikbaar met raad en daad.

Gewoon prima!

Laarzen nodig om met de hondjes te wandelen. Goed advies gekregen. Two tracks gekocht. Goed spul!

andere kleur dan op het plaatje

Op het plaatje was de harnas rood / zwart. Wij hebben een paars / zwarte ontvangen. Dat vind ik wel erg jammer.

Deskundig, betrokken en betrouwbaar

Al jaren kopen wij ons hondenvoer bij Alpha Natura. Ook heeft onze hond alle cursussen bij de eigenaar van deze winkel doorlopen (zie daarvoor: Alpha hondenschool). Over beide zijn wij zeer tevreden vanwege Raymond zijn deskundigheid, betrokkenheid en betrouwbaarheid.

Goed voor dierenwelzijn!!

Goede service, hartelijk bediend. Daarnaast goed advies en de juiste voeding voor o.a hond en kat

Kundig advies vanuit het totaal-plaatje

Kundig advies vanuit het totaal-plaatje.

Deskundig en persoonlijk advies!

Sinds wij onze hond hebben, komen wij geregeld bij Alpha Natura. Altijd goed advies, meedenkend en persoonlijk! Erg fijn. Prijs kwaliteit is super.

Heel klantvriendelijk!

Er werd de tijd genomen om naar mijn vraag te luisteren en met geduld en kennis is er naar de beste aankoop gekeken.

Snelle levering en goede producten!

Kwamen binnen twee uur m’n bestelling thuisbezorgen en de prijs/kwaliteit is prima!

Supersnelle levering. Heel erg fijn.

Ruim assortiment en hele snelle service. Blij mee

Snelle en correcte levering

Besteld en de volgende dag zijn de hondenbrokken netjes geleverd

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding en outdoorkleding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen! Voor de hondeneigenaren zelf hebben wij een leuk progamma aan outdoorkleding. Wij zijn dealer van Owney Outdoor, Hanwag wandelschoenen en Two Tracks laarzen! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Energique, Anibio, Puur, Stop!, Hokamix, Bach, Adaptil, Feliway, Phytonics, Braaaf, Biofood