Mooie producten en goede levering.

Correct

Heldere site en snelle levering

Snelle goede service

Een mooie overzichtelijke website, makkelijk in gebruik en het product snel binnen

Kwaliteitsvol artikel en goede service.

Kwaliteitsvol artikel en goede service.

Deskundig en plezierig

Het is ontzettend plezierig om te kopen in een dierenwinkel waar ze echt deskundig zijn. Je kunt alle vragen, zowel over voeding als opvoeding, stellen en krijgt een deskundig antwoord

Prima, vlotte levering

Bezorging via eigen bezorgdienst. Ik was niet thuis. Nette mail dat het bezorgd was en waar het neer gezet was.

Top dierenzaak!!!

Eigenaar is zeer kundig en heeft grote expertise op het gebied van dieren.

Breed aanbod van vers vlees van diverse producenten

In deze winkel kon ik alles vinden wat ik nodig had.

Fijne winkel, goed advies en altijd echt verstand van zaken!

Deskundig. Goede adviezen. Goede producten. Nette winkel. Wat wil je nog meer.. :)

Prima webshop

Duidelijke website, gevonden wat ik zocht, de kilo zakjes grote brok van Carnis. Onze hond krijgt dit niet als dagelijkse maaltijd, maar tussendoor een handje of om te verstoppen. Dan zijn de 5 kilo zakken al snel teveel. Dus blij dat jullie deze verkopen. Verder vlotte levering, het product wat ik had besteld was over de datum, maar dat hadden jullie zelf al opgemerkt en daarom direct teruggestort op mijn rekening. Top! Enigste hele kleine "minpuntje" was de enorme hoeveelheid plakband om de doos.

Zo snel geleverd en keurig verpakt super

Je wordt als klant goed en vriendelijk geholpen

Heb je vragen dan is er altijd tijd om deze met je door te nemen en je een goed advies te geven. Er wordt je nooit iets opgedrongen.

Zeer goede service!

Je wordt er altijd goed geholpen!

Fijne winkel

Fijne winkel mooi assortiment geschoold personeel.

Super winkel

Altijd vriendelijk. Goede service en deskundig advies. Zeer tevreden!

Winkel met kwalitatief goede producten en zeer vriendelijk personeel.

Wil je goed hondenvoer (daartoe beperkt mijn ervaring) kan je daar zeer goed terecht. Mooie producten en personeel die verstand van hun producten hebben.

Fijne kerel om over honden te praten. Man met kennis.

Fijne winkel met veel keuze qua kattenvoer

Persoonlijk advies

Natuurlijke producten en goed advies. Super tevreden!

Fijne winkel

Goede service en producten

Alles prima, snel verzonden en netjes verpakt!

Alles prima, snel verzonden en netjes verpakt!

Super snel

Goed voer gekocht

Makkelijk bestellen, goed verpakt en snelle levering, goed produkt.

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding en outdoorkleding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen! Voor de hondeneigenaren zelf hebben wij een leuk progamma aan outdoorkleding. Wij zijn dealer van Owney Outdoor, Hanwag wandelschoenen en Two Tracks laarzen! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Energique, Anibio, Puur, Stop!, Hokamix, Bach, Adaptil, Feliway, Phytonics, Braaaf, Biofood