Zeer snel geleverd

Snel geleverd. Een brok die ik moeilijk kan vinden

Positief verrast

De bestelling plaatsen was heel eenvoudig. De verzending is supersnel en prima verpakt. Hoe de bestelde artikelen bevallen is moeilijk te zeggen, want ze worden pas een paar dagen gebruikt. Maar alles is volkomen natuurlijk en dat is voor mij een pre.

snelle levering.

goede producten en een duidelijke website je weet precies wat er op voorraad is.

Top service!

Ik had perongeluk een diepvriesproduct besteld. Er is meteen gezocht naar een praktische oplossing en de dag erna had ik de spullen in huis.

Ik kwam impulsief langs - hondenvoer was op, stom - zonder geld. Geen probleem, ik kon een zak meenemen en kreeg per mail een factuur. Goede service! Daarnaast hebben we eerder deskundig advies gekregen betreft het juiste voer, passend bij onze hond. Persoonlijke aandacht! Top ervaring mee.

Goede en snelle service.

Ik heb online een bestelling gedaan en deze werd dezelfde dag nog geleverd. Dit kan natuurlijk omdat ik ook in Meppel woon, maar ik ben er blij mee!

Goede service, fijn geholpen

Ik voer vers. Als ik kom ligt alles keurig klaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom graag terug.

Mooie winkel, fijne producten en snelle service.

De eigenaar van de winkel is vriendelijk, kundig en spreekt met passie en liefde over de hond. Veel kennis in huis en goed advies gekregen. Online hondebrokken besteld die sneller dan verwacht werden bezorgd. Na een bezoekje aan de winkel ontdekte ik bij toeval het zusje van deze winkel, een DIY trim-en wassalon voor je hond, gevestigd achter de zaak. Onze hond is een waterrat en dus is dit echt een hele fijne ontdekking! Je reserveert online een plekje, ontvangt een code die je bij de deur invoert om toegang te krijgen. Parkeren doe je vlak voor de deur. Ideaal!

Snelle levering, goede prijs maar bezorgkosten hoog.

uitstekend.

Goede service snelle levering gewoon top.

De laarzen passen heel goed. Blij mee

Volledig tevreden met service en product

Zeer betrouwbaar en snelle levering

Zeer goede service en mooie producten.

Mijn eerste ervaring is zeer positief.

Makkelijk bestellen en het stond keurig klaar. Vriendelijk geholpen.

Prima services

Goed voer en werd super snel geleverd

Fijne service en snelle verzending

In de winkel om advies gevraagd omtrent kattenvoer. Erg passend advies gekregen en nu hebben we het juiste voer voor onze kitten! Na een test pakketje online meer voer besteld, wat erg snel werd verzonden.

Groot assortiment en goed advies over het juiste voer voor onze herders.

Twee herdershonden in huis, 1 met zware allergie en 1 kieskeurige eter. Inmiddels via Alpha het juiste voer gevonden!

Uitstekend!

Uitgebreide collectie, en omdat ik altijd heel grote zakken voer koop is het handig dat je even snel mag parkeren. Maar ook prettig is dat het ook wel bezorgd wordt op verzoek, dan betaal ik via de webshop en brengen ze het even binnen de deur.

Training Treats

Hond doet er alles voor en wat ik heel fijn vind, is de plastic pot met deksel; heel makkelijk om mee te nemen naar een training

Geweldig.

Snelle levering.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Topwinkel, vaste stek voor verzorging van de honden

Goede kwaliteit producten en behulpzaam

Goed en snel

Prima producten

Snel bezorgd en duidelijke website

De konijnenoren met vacht die ik besteld had, waren van zeer goede kwaliteit en zeer snel geleverd

Over Alpha Natura

Alpha Natura is een unieke dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding. Groot assortiment brokken, vers vlees, snacks voor hond en kat. En nog véél meer! Met een 10-tal merken aan KVV (Kant en klaar Vers Vlees) voor hond en kat hebben wij een groot assortiment op voorraad. Ook onze natuurlijke apotheek bied vele oplossingen voor uw huisdier. Door de unieke ligging van onze winkel in het centrum van Meppel zijn wij gemakkelijk te bereiken en bieden wij GRATIS parkeergelegenheid naast de winkel zodat u nooit ver hoeft te lopen naar uw auto! Naast ruime kennis op het gebied van diervoeding, kunt u ook bij ons terecht voor de opvoeding van uw hond en of gedragsproblemen. Ook hierin hebben wij ruim 25 jaar ervaring en advies is in de winkel altijd gratis! Kom gewoon eens langs of kijk op onze webshop! Carnis, Carnipets, Profine, Riverwood, Orijen, Acana, Carnilove, Brit, Almo Nature, Farm Food, Bandit, Darf, Kivo, Tammenga, Buddy's, Anibio, Frama, Stop!, Hokamix, Bach, Phytonics, Braaaf, Biofood