snelle verzending!

snel verzonden

Positief ❗️

Telefonisch goed bereikbaar en snel geholpen.

Uitstekende service !!

Na de bestelling geplaatst te hebben, liep het bestelproces en bezorging vertraging op. Uiteindelijk is de bestelling persoonlijk afgeleverd, zodat ik het alsnog op tijd in huis had !! Echt Kei fijn !! Hartelijk dank & tot de volgende keer !!

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Wanprestatie hier past geen ster bij

Kapot product leveren, niet willen vervangen. Ik stop met verzoeken voor een goed exemplaar en neem mijn verlies in de vorm van de aanschafprijs.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Zeer tevreden over de service

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Snel geleverd!! Prima verpakt!! Niet de eerste keer dat we iets besteld hebben. Komen hier graag terug!

Helemaal goed

Nvt

Super?!!

Snelle levering. Keurig verpakt.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Grotere bestelling geplaatst om mijn winter village te verlichten. N.a.v. de bestelling advies op maat gekregen en de bestelling hier op aangepast. Een echte aanwinst om de Lego kerst stad vericht te hebben. Bedankt!

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Weinig informatie over status bestelling

Wij hebben de producten nog niet ontvangen. We krijgen weinig informatie over de status van de bestelling en levering.

Zeer goede service

Nadat het product niet geleverd was door de kpn, is het door Brickled perfect opgelost. Bedankt hiervoor.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Lichtjes werken goed en de service is top

1 lampje was kapot dus kreeg nieuwe met extra verleng stukjes en heb gelijk nog 3 lichtjes bij besteld. Top service

• Voldeed het product aan uw verwachting?

producten besteld en werden snel in een goede verpakking geleverd.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

De bezorging via post. Nl liep niet goed. Maar brickled heeft het direkt goed opgelost

leuke website alles liep prima

TOP

Wat een TOP product door Simpelheid en betaalbaar.

Prima artikel

Mooi artikel

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Prima service vriendelijke mensen Ben goed geholpen

Top bedrijf.

Een snelle en correcte levering. Alles netjes verpakt. Top.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Goed materiaal, fijn toepasbaar in allerlei lego ontwerpen. Verpakking zeer netjes en duidelijk. De eigenaar zeer toegankelijk, vragen worden professioneel behandeld. Kortom zeer tevreden.

geen product ontvangen

op 3-4 producten besteld en betaald. Dit werd na een week nog niet geleverd. Daarover contact gezocht en gekregen, dit verliep prima. Mij werd uitgelegd dat dit aan bezorgdienst lag en wanneer binnen week niet alsnog geleverd zou er nieuwe worden opgestuurd. 17-4 nog niets ontvangen en mij werd toegezegd dat er nieuw zou worden verstuurd. Op 24-4 gemeld dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Tot op heden, 2 weken later daar nog geen reactie op terug gehad. Ik beveel nog wel (voorzichtig) aan want eerder kreeg ik wel gewoon snel een goed product maar ben nu erg teleurgesteld dat ik 5 weken na bestelling en betaling niets meer hoor en niets ontvang.

Perfecte service!

Pakket werd snel opgestuurd en alles is goed! Mooi verpakt en werkt erg goed! Dank voor de service!

super

werd goed geholpen. er werd mee gedacht over wat ik wilde hebben en samen hebben we een mooi product gemaakt

Starterspakket

Heb 2 starterspakketen gekocht. Hoe het verpakt is en opgestuurd is echt top. Graag zou ik in het starterspakket ook de microLeds bijgevoegd willen zien, dan maak je een newbie echt meteen vertrouwd met het product. De kabeltjes zijn duidelijk te koppelen door de drie kleuren wit rood zwart. Ook zijn er zeker verbeterpuntjes De dikte van de kabeltjes zijn wel wat groot om weg te werken en het koppelstekkertje is te dik om door een gat van een technicbrick te halen. En tja de prijs.. dat is echt een flinke investering als je je stad wil gaan verlichten. De prijs omlaag of echt aantrekkelijke aanbiedingen worden zeker op prijs gesteld. Ondanks de kritiekpuntjes wel erg blij met de eerste toevoeging van licht in m’n lego City.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Hallo Dennis, Nogmaals erg bedankt voor je bestelling. Goed om te lezen dat de startersetjes bevallen. Ook fijn dat er feedback komt en dat we kunnen kijken hoe we alles kunnen verbeteren! Er zijn producten in de ontwerpfase waarbij kleinere stekkertjes en snoertjes gebruikt gaan worden. *Het huidige ''BrickLED Systeem'' is robuust en speelbaar... *Het toekomstige ''BrickLED Pro Systeem'' is verfijnder, kleiner en dus per lampje ook goedkoper. (Bij standaard lampjes) Wanneer er vragen zijn mag u ons altijd Bellen & Mailen!

Top product!

Heb bij jullie lampjes besteld en heel erg netjes in een mooie doos bij mij bezorgd. Goede kwaliteit en een mooi licht. Heel erg bedankt en ik ga zeker vaker bij jullie dingen bestellen. Top product! I love it!

Net bedrijf

Goede communicatie, artikelen netjes verpakt en snelle verzending. Antwoorden op vragen worden snel verstuurd.