Een uitstekende shop-ervaring rijker

Ze hebben alles goed voor elkaar, helemaal niks mis mee

Correcte en snelle levering

Materiaal van goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Prachtig produkt

Mooie en kwalitatief goeie materialen.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

zeer vriendelijk met een goede persoonlijke service

De klantenservice gebeld toen ik er niet helemaal uit kwam wat ik nodig had. Goed advies gekregen en ik mocht zelfs nog even terugbellen voordat ik mijn definitieve bestelling gemaakt had om te kijken of alles klopte en ik niet daarna nog een extra bestelling zou moeten doen omdat dat jammer was van de verzendkosten. Ook toen het bij post.nl vervolgens mis ging, is dit door brickled heel goed geregeld, zodat ik niet extra lang op mijn bestelling moest wachten.

Te fel licht

Ik vindt het licht standaard licht erg fel

Hartstikke goed materiaal

Bestellen was eenvoudig. Levering zoals aangegeven. De lampjes, voeding en verlengsnoertjes waren goed verpakt. Alles werkte goed. Kortom helemaal prima.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

netjes verpakt en ziet er keurig uit!

Ontvangen in twee brievenbus pakketten, keurig verzorgd! Brickled is zeker aan te bevelen.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Snelle en klantgerichte service!

Zeer tevreden met de vriendelijke klantenservice en met de producten.

Top product

Wat een geweldige producten en hele goede kwaliteit. Mooi ledjes om de lego sets te verlichting.

Top product

Hele goede service

Brickled geeft hele goede service. Mijn eerste bestelling ging niet goed, maar de oplossing daarvan was uitstekend. Het gaf mij het gevoel dat je als klant er toe doet en je niet slechts een nummertje bent.

Hele goede service

Super goede service

Goed contact met BrickLed! Ook met een kapot snoertje kreeg ik snel een nieuwe toegestuurd

Top bedrijf

In deze tijd iets online bestellen kan wat stress geven met de levertijden, maar als je bestelling van BRICKLED dan binnenkomt.....in 1 woord FANTASTISCH!! Alles is keurig verpakt, duidelijke beschrijvingen, keurige afhandeling van je bestelling!! Daar wordt ik heel blij van!

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Prima prduct past heel goed bij de LEGO

de verzending duurde wat lang,maar de geleverde producten waren prima zorgvuldig verpakt. prima kwaliteit de geleverde power-bank was al opgeladen zodat ik de verlichting direct kon aansluiten / testen alles werkte prima !!

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Snelle levering, maar support is dramatisch

Bijna 2 weken geleden een bestelling geplaatst. Snel geleverd, maar bij het in gebruik nemen blijkt de voeding niet te werken. Nu 5x keer vis de mail gevraagd om het op te lossen, maar geen reactie. Gebeld en toen kreeg ik de belofte dat het die dag opgelost zou worden. Inmiddels is dat al weer 3 dagen geleden en nog weet niks gehoord. Update: inmiddels telefonisch contact gehad en het probleem is opgelost

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Hallo Jessica, Helaas is dit met veel moeite verlopen inderdaad. Onze excuses nogmaals voor deze lange vertraging. Uiteraard proberen we dit altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen. Wij zijn erg blij dat alles na het vervangende onderdeel weer correct werkt en dat jullie veel plezier zullen hebben van onze verlichting. Vriendelijke Groeten BrickLED-Team

Prima producten

Vlotte levering, netjes verpakt

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Goede service snelle levering en mee denkend met de klant

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Snelle verzending, keurig verpakt. Helaas bleek ik de verkeerde lampjes te hebben besteld. Na contact kreeg ik meteen een retour etiket en kon ik de lampjes terug sturen. Super klantvriendelijke mail ook. Ik ben heel tevreden!

Gewoon geweldig

Prima product, Snelle levering, gewoon toppie

Prachtig resultaat

Dank voor het zo snel leveren van de bestelde lampjes. Ze passen perfect in mijn bouwsel. Ook het aansluiten was heel simpel en duidelijk. Ik ga zeker nog meer lampjes bij jullie bestellen voor uitbreidingen.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Eenvoudige bestelling naar wens uitgevoerd.

Geen nadere toelichting

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Denkt mee en staat altijd voor je klaar.

Denkt mee en staat altijd voor je klaar.

Waar voor je geld

De lampjes zijn niet goedkoop, maar zijn wel van goede kwaliteit en ze zijn uniek in de Lego wereld. Een mooie upgrade voor je Lego stad of bouwwerken.