topprodukt

je krijgt wat je wil en nog mooi ook. wel graag een betere uitleg bij het produkt

meer dan goed

Snelle levering en nagebeld worden als de bestelling mogelijk niet geheel correct is gedaan. Prima verpakt in brievenbuspakje.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Ik vond precies wat ik zocht.

Ben blij met mijn lichtjes in de huizen. Staat erg leuk en was goed aan te brengen.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Zeer correct bedrijf met prachtige producten!

Ik koop al een aantal jaren mijn lego verlichting bij BrickLED. Altijd naar alle tevredenheid. Ze handelen altijd correct en houden je goed op de hoogte. Ik zou dit bedrijf dan ook altijd aanbevelen!

- Makkelijk te selecteren. - Prima assistentie - Snelle verzending

• Voldeed het product aan uw verwachting?

LED zijn nog altijd niet geleverd, mits jullie belofte dat het na 2 dagen er zou zijn.

Dus, nog niet geleverd gekregen = ?????????

Met bricked zeer goed

Maar wij hebben het pakket nog niet ontvangen alhoewel het een kerstcadeau was voor de kleinzoon!!

Zeer snelle levering

Kwam lampjes te kort in de Lego kerst huizen ,zeer snel geleverd, gelijk gemonteerd en Lego dorp prachtig verlicht.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Netjes verpakt, snel verstuurd en ziet er goed en degelijk uit.

Erg goed.

Snel, behulpzaam, duidelijk

Ik heb nu zelf 2 maal verlichting besteld waarbij ik de spullen de volgende dag al in huis had! Ik had ook een vraag over de aansluitingen en verbindingen, ik werd vriendelijk, behulpzaam en duidelijk te woord gestaan. Super fijn! Tenslotte is het hartstikke leuk om mijn lego creaties zo te verlichten, geeft een extra dimensie aan het ontwerpen en bouwen.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Delivered in record time, good customer service but expensive

I would like to highlight the fact that the package I ordered was delivered in the very short time and that the help line could be accessible during the day to answer my questions. I understand the lack of stock because of shipping delays and I keep thinking price is on the high side. Threshold to have free shipping could be lowered to ~30 Eur. Quality issues with some products were taken care of in a quick and efficient manner, while providing a replacement solution. Yet some lights kept having a quality issue and customer service kept proposing options and solutions, which is appreciated. thxs. T. Chiarella

• Shipment
  • Did the product meet your expectations?

goede service

aardige mensen aan de telefoon, produkten goed verpakt ga zeker nog meer bestellen.

duidelijk aanbod, snelle levering

Brickled heeft een duidelijke site met goede informatie en levert precies wat je bestelt.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Bestelling was gemakkelijk en levering binnen paar dagen.

Voor sinterklaascadeau werd verwezen naar deze webshop.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Ik denk dat het beter kan

-draadjes zijn vrij dik en aanwezig -Ik kreeg niet wat ik had besteld -het was niet duidelijk of je de draadjes verkeerd kan aansluiten (ondersteboven, wit bij wit, rood bij rood) Uiteindelijk ben ik wel blij dat er überhaupt lampjes voor Lego te koop zijn, weet ook niet hoe andere aanbieders het doen. Mijn Lego constructie ziet er nu wel mooi uit, belichting geeft jus aan je project!

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Goede kwaliteit en met zorg ingepakt.

Goede kwaliteit, zeer zorgvuldig ingepakt, snelle levering. Duidelijke site

Pakje uiteindelijk binnen na 19 dagen

Na 19 dagen pakket binnen. Door postbezorger per abuis bij buren door de brievenbus gedaan. Had geen tracktrace gekregen dus wist niet dat het daar al twee dagen lag.

Matig

Produkten die niet voorradig zijn zou je wel moeten kunnen bestellen dit is niet mogelijk, dit is spijtig

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Beste Leon, Eerder was dit altijd mogelijk. We hebben er bewust voor gekozen om dit niet te doen zodat er geen gedeeltelijke en vertraagde leveringen plaatsvinden. U mag ons altijd een mailtje sturen of belletje geven. Dan is alles bestelbaar en kunnen wij u een duidelijk antwoord geven over de levertijd. Vriendelijke Groeten René van BrickLED-Team

Eind maart deed ik mijn eerste bestelling bij BrickLED, dat beviel prima. Ik heb destijds dan ook een positieve review geplaatst. Vandaag inmiddels mijn zesde bestelling (gemiddelde bestelwaarde per keer circa € 100) ontvangen. Dat zegt meer dan genoeg over mijn tevredenheid m.b.t. BrickLED. Dan doen ze het dus heel goed in mijn geval. Slechts van één bestelling liet de levering wat langer op zich wachten. Er kan natuurlijk altijd een keer wat fout gaan. Daarover heb ik een prettig persoonlijk contact gehad.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Levering is ondertussen aangekomen.

Na wat heen en weer ge-mail is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Op 2 dagen was alles geleverd, wel wat aan de late kant. Alles werkt naar behoren. Het antwoord van BrickLED was zeer voorkomend en ze waren zeer behulpzaam met het oplossen van het probleem, waarvoor mijn dank en respect.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Beste Rudolf, Wanneer een pakket verpakt wordt is er met de betaling/regeling niets aan de hand. Orders worden pas uitgeprint wanneer deze betaald zijn/achteraf betalen goedgekeurd is. Naar ons weten is de bestelling die dag ook gelijk de deur uit gegaan. Dit bleek niet het geval te zijn waarvoor nogmaals onze excuses. Ik heb van u vernomen dat uw bestelling inmiddels wel binnen heeft gekregen. Hopelijk bevallen de producten die u besteld heeft toch nog zoals u verwacht had. Uiteraard proberen wij deze fout te voorkomen bij een mogelijke volgende bestelling. Vriendelijke Groeten Tessa van BrickLED-Team

Betrouwbaar, doet wat beloofd.

Goed advies, adviseert ook om eerst starterspakket te bestellen en daarna pas na goede ervaring uit te breiden. Dus wik niet direct uitgebreid pakket verkopen.

goede winkel

nette en goede winkel

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Snelle levering. Goede kwaliteit, netjes afgewerkt. LEGO waardig.

• Voldeed het product aan uw verwachting?

Er wordt uiterst veel zorg besteed aan de bestelling. Bij onduidelijkheden wordt spontaan telefonisch contact opgenomen. De levering vindt plaats conform opgave bij de bestelling, veelal de volgende dag. De onderdelen van de bestelling zijn zeer zorgvuldig verpakt in afzonderlijke hersluitbare zakjes. De zending bevatte een defect lampje, waarbij onmiddellijk wordt voorgesteld een nieuw exemplaar te sturen. Perfect service derhalve.

Dorpsstraat 23 5446AM Wanroij