Makkelijk te bestellen en zeer klantvriendelijk

Het bestelproces verliep heel vlot, de dag voor de levering werden we op de hoogte gebracht wanneer de levering zou plaatsvinden. De dag zelf konden we de levering tracken. De chauffeur Michael was zeer behulpzaam en zorgde voor een vlotte levering.

perfecte communicatie en uitvoering

Het is de eerste maal dat ik een container huurde en had eigenlijk geen idee wat mij te wachten stond. Vanaf het begin was de communicatie heel vriendelijk, precies en nauwgezet. Chauffeur die de containers bracht was ook heel behulpzaam om deze op de correcte plaats neer te zetten. Al bij al een aanrader.

snelle reacties en altijd behulpzaam en vriendelijk

Vanaf de eerste mail vriendelijke en behulpzaam. Door het slechte weer konden de containers niet op de oorspronkelijke plaats staan. Maar de chauffeurs hebben constructief mee gezocht naar een alternatief. De track en trace is super!

Bijzonder goede levering.

De chauffeur was heel erg vriendelijk en klaar om de containers perfect te zetten waar we ze hebben wouden. Het feit dat je online kan volgen waar de vrachtwagen zich bevindt is ook leuk meegenomen.

Perfect!

Correcte prijs/kwaliteit Correcte communicatie Komen afspraken na, denken mee over oplossingen Vriendelijke chauffeur die weet wat hij doet!

Alles correct en duidelijke communicatie

Niets dan lof. Perfecte goed verluchte container. Goeie communicatie,

topper voor tijdelijke opslagcontainers

Opslagcontainer nodig tijdens verbouwingswerken, Cbox levert geen oude verroeste bakken maar netjes de mooi geverfde containers zoals ze afgebeeld stonden op de offerte, van binnen voorzien van een vlakke houten vloer. Levering en plaatsing gebeurde door een ervaren specialist die de container door middel van een vrachtwagenkraan op afstand bediend mooi waterpas kan neerzetten, zelfs op 10m van de weg en over de haag heen. Of zoals chauffeur Michael het zei: "appeltje, eitje". Topper!!

TOPSERVICE

Perfecte communicatie, vriendelijke chauffeur, netjes afgeleverd,...tot in de puntjes alles in orde!

Perfect! Van aanvraag tot levering!

Wat een fijne communicatie hebben jullie. Tom die telkens met een zeer vriendelijk antwoord kwam op mijn tientallen vragen. De week nadien al geleverd. Michael die ons met een gerust gevoel liet toekijken naar de levering. Perfect geplaatst zoals we het gevraagd hebben. Ook een goede uitleg gehad ivm de container. Onze spullen kunnen voor enkele jaren fijn opgeborgen worden Bedankt!

Heel behulpzame chauffeur en zeer goede container

Top ervaring!

Snelle fijne hulp

Tom staat altijd er voor open om ons te helpen waar nodig.

Heel netjes en conform afspraken geregeld.

Met een uiterst vriendelijke man die alles netjes heeft geplaatst.

Top service!

Correcte service en opvolging voor een correcte prijs

Goede kwaliteit met een vlotte service

Container eenvoudig online besteld en mooi volgens afspraak geleverd met duidelijke communicatie op voorhand. Container zelf is van prima kwaliteit!

thanks

all goods ..

SNEL EN PERFECT OVEREENKOMST

In een minimum tijd werd onze zaak gerealiseerd : dwz datum beslissing , levering en perfect contact tijdens onze contract. het enige min zijn de sloten dat wij kregen en die zeer snel van binnen roesten waardoor wij met een slijpschijf moest die afbreken en vervangen . Goed samenwerking met levering en afhalen

goede afspraken en vlotte levering

Zeer bekwame en vriendelijke chauffeur!

Zeer vlotte levering, voorafgegaan door heldere communicatie!

Goede service!

Zeer tevreden!

Goede service en plaatsing door vriendelijke chauffeur was top!

Correcte aflevering, nette chauffeur, correct, vriendelijk, een plezier om met deze man en de firma te werken.

zeer correct

goede communicatie, afspraak was top

Vlot, vriendelijk en zeer makkelijk in gebruik.

Alle contactpersonen en chauffeurs zijn zeer vriendelijk en meedenkend. Een echte aanrader voor mensen die verbouwen en hun woning blijven gebruiken.

Container en plaatsing waren top!

De planning was langs c-box wat misgelopen, de dag voor de levering kregen we geen uur. Op de dag zelf moest ik zelf bellen om er achter te komen dat de levering die dag niet meer ging lukken. Maar nadien waren ze wel flexibel en door de handige chauffeur Michael werd de container toch nog op afgesproken dag geleverd. De budget opslag-container komt goed van pas.

Alles perfect verlopen

Hele snelle reactie van jullie kant bij vraag naar offerte. Goede prijs en supersnelle levering. Plaatsing zelf ook heel tevreden over, binnen de opgegeven tijdsspanne en alles zeer correct verlopen. Zeker aan te raden.

Totaalervaring met CBOX is top!

De communicatie en opvolging zijn van een heel hoog niveau! Het transport is vlekkeloos verlopen, dankzij Michael die onze container snel en perfect heeft geleverd. We raden iedereen CBOX aan!

Heizegemweg 12

2030 Antwerpen

+31(0)6 11834202

Over CBOX Containers Belgium BV

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kunt u rekenen op kwaliteit. U hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.