Leuk en vriendelijke chauffeur. Per mail en telefonisch op de hoogte van tijdstip van levering. Mooie kwalitieve containers. Zowel de prijs voor de containers en transport is top. 1 Puntje kritiek, 1 hoofd deur wring wel hard op een bepaald punt bij openen/sluiten. Doordat deze wringt gaat die over het punt snel open of toe. Zal wennen en gewoonte worden, want smeren heeft niet geholpen. Voor in de toekomst weet ik bij wie ik moet zijn voor containers Voor de rest een dikke 9 op 10

Prima service en zéér vlotte afhandeling. Met felicitaties voor de Chauffeur.

Eenvoudige manier van bestellen en afrekeken. Vlot contatc en opvolging van de bestelling. Levering is TOP verlopen volgens afspraak. Met speciale felicitaties voor de vriendelijkheid en professionaliteit van de chauffeur!

Snel en correct!!

Alles is voor de 2de keer super verlopen Offerte, verkoop, transport en levering!!

Top service, top chauffeur!

Alles verliep heel vlot. Vlotte respons bij aanvraag offerte. Levering verliep heel stipt met uitstekende vriendelijke chauffeur!

prima service

Goede chauffeur , plaatste de container precies waar we hem hebben wilden.

service top

ervaren chauffeur , kon vlotjes achteruitrijden met vrachtwagen + aanhanger wat niet evident is.

Levering en ophaling, gebruik, perfect. Vriendelijke chauffeur bij levering en ophaling. Correcte info met uur van aankomst bij levering en ophaling. We zijn heel tevreden. Nu nog een correcte afrekening van het faktuur en dan is alles ok! Groetjes!

Prima levering met vriendelijke tips

Op tijd, behulpzaam en vriendelijk.

Top levering

Super vriendelijk

goede prijs, exelente service !!

Alles in heel het proces is uiterst professioneel. Van het bestellen tot de aflevering is alles overduidelijk en transparant. De communicatie met de geweldig vriendelijke chauffeur was een manier van werken die je bijna nooit ziet. Echt alles zoals het zou moeten!

Propere container, zoals afgesproken geleverd op vriendelijke wijze

Propere container, zoals afgesproken geleverd op vriendelijke wijze

Heel goede ervaring met CBOX.

transport en planning top

administratief verloopt iets minder vlot. Maar planning 10/10 en voor transport zeker 12/10. Chauffeur was top.

correcte afhandeling !

goede service ! correcte afhandeling ! nakomen van gemaakte afspraken.

Boven verwachting!

Afgeleverd volgens afspraak! Goed op tijd verwittigd geweest en zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur. Propere container, perfect volgens omschrijving,

Topservice

Van eerste contact tot levering, vlot en vriendelijk geregeld!

Perfecte afspraak en vriendelijke levering.

Alles is verlopen zoals gedacht. volgens afspraak Een vriendelijke chauffeur.

Heel behendige chauffeur, alles is heel correct verlopen. Als we jullie nogmaals nodig hebben, zullen we zeker niet twijfelen.

Na grondig overleg en zeer goede service bekomen!

Bedankt Tom voor de opvolging en bedankt chauffeur Michael voor vlotte levering van de eerste container!

Vriendelijke chauffeur, met grote zorg en volgens verwachting geleverd

Topservice, Alles volgens verwachting, mooie 20ft perfect op de juiste plek geleverd, waterpas en mooi blinkend slot erop. Nog een fijn babbeltje erbij en het voelt als een verjaardagscadeau, zo'n container...

top

top

Heel vlotte en vriendelijke levering.

Heel vlotte en vriendelijke levering.

Goede ervaring en correct

Voor herhaling vatbaar

alles was top in orde

op tijd levering top assistentie van chauffeur zeer proper en degelijke container

Top gedaan! Bestuurder heeft een zeer goede job geleverd!

Zeer bekwame bestuurder, en zeer goede communicatie!!

Over CBOX Containers Belgium BV

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kunt u rekenen op kwaliteit. U hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.