top

top

Heel vlotte en vriendelijke levering.

Heel vlotte en vriendelijke levering.

Goede ervaring en correct

Voor herhaling vatbaar

alles was top in orde

op tijd levering top assistentie van chauffeur zeer proper en degelijke container

Top gedaan! Bestuurder heeft een zeer goede job geleverd!

Zeer bekwame bestuurder, en zeer goede communicatie!!

Perfect volgens afspraak!

Perfect geregeld, alles volgens afspraak, zeer vriendelijke chauffeur. Zonder twijfel voor herhaling vatbaar.

Zeer goede Chauffeur, denkt mee en geeft goed advies.

snelle en correcte levering op de gewenste plek

Een mooie container aan een scherpe prijs, op de gewenste plek neergezet door een vriendelijke chauffeur. Prachtig! Hartelijk dank

Bijna helemaal volgens plan...

Eén van de 2 containers is al geleverd....chauffeur was top!

Service et livraison au top

Toute l'équipe et le chauffeur sont très professionnel. Le chauffeur est sympathique, je recommande à 100 %.

Super vlotte service en levering

Geen extra woorden nodig. Top ! Merci !

Zeer goede service!

Zeer goed en vlot geholpen door tom van dyck, levering kon helaas niet plaats vinden op geplande dag vanwege het verkeer maar zeer vriendelijk contact gehad en afgesproken met de chauffeur (michael) dag later werden ze keurig geplaatst. Kortom zeer tevreden van zowel tom als michael!

Zeer goede service!

De aankoop en levering van onze container verliep zeer vlot. Onze vragen werden snel en duidelijk beantwoord. De levering gebeurde op een later tijdstip dan oorspronkelijk voorzien, hier werden wij onmiddellijk van op de hoogte gebracht en er werd duidelijk afgesproken. Michael is een zeer bekwaam!

Goede communicatie, duidelijkheid en goed geregeld

Het regelen van de offerte en de levering zijn zeer goed verlopen. Fijn dat jullie zo bereikbaar zijn telefonisch en dan alles zo snel geregeld kan worden. Tegen een goede prijs. De chat functie op de website werkt naar mijn ervaring niet zo efficient. Het is wel super dat jullie dan bellen.

Heel tevreden

Snel besteld en geleverd. Hele vriendelijke en behulpzame chauffeur.

positief

Enig minpuntje waardoor geen 10/10 is naleven van het tijdstip voor levering. beloofd was tussen 16u20 en 18u. levering echter pas om 19u15.

Perfecte service.

Zeer professioneel

Zelfs in 1 woord TOP

Alles goed geregeld, op tijd geleverd en een zeer goede communicatie Zeer vriendelijke chauffeur Michael

correct, vlot en makkelijk

makkelijk en vlot te bestellen. Zeer duidelijke communicatie en volledig volgens afspraak vriendelijke en meedenkende chauffeur. Zeker een aanrader

Met zorg en kunde afgeleverd. Hulpvaardige chauffeur, werkt met kennis ter zake, goede uitleg over het gebruik.

CBOX container : le top

Super contact et suivi avec Tom Van Dyck , chauffeur de livraison au top aussi !!! Juste un petit défaut, le site internet n'est pas très facile pour passer commande. Merci à toute l'équipe CBOX et je vous souhaite un joyeux Noël et d'excellentes fêtes. Jean-Marc

Heel correct en vriendelijk, zowel de verkoop (Tom)En chauffeur ( Michael)

altijd steeds top service

steeds een top service van cbox containers, plezante samenwerking .

Helemaal top

Heel vlotte levering door een sympathieke behulpzame chauffeur! Mooie containers, perfect geplaatst!

Zeer vriendelijke chauffeur en goede communicatie

Goede communicatie en service

Heizegemweg 12 2030 Antwerpen

+31(0)6 11834202

Over CBOX Containers Belgium BV

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kunt u rekenen op kwaliteit. U hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.