Heerlijk rustgevend drankje

Helpt enorm om mijn dag goed af te sluiten en lekker te ontspannen.

Lekker spul

Lekker drankje waar je heerlijk van in slaap valt. Werd ook goed wakker

Prima spul

Ik slaap tegenwoordig in een ruk door, Klaas Vaak kan inpakken.

Heerlijk drankje, perfect voor in de avond

Heerlijke smaak! Effect op slaap soms moeilijk te meten, maar geen downside dus zeker een aanrader. Kortom goed product!

Topdrankje om tot rust te komen

SIP smaakt goed en werkt kalmerend. Het product wordt snel geleverd en heb inmiddels weer een nieuwe bestelling geplaatst.

Lekker en goed werkend drankje!

Na een drukke dag op werk vond ik het altijd heel lastig om in slaap te komen en sliep ik vaak ook onrustig waardoor ik 's ochtends niet uitgerust wakker werd. Het drinken van een SIPje voor het slapen gaan bevordert de nachtrust enorm en bovendien smaakt SIP ook nog eens heel lekker!

Geweldig om in slaap te komen

Geweldig drankje om in slaap te komen na een lange dag werken. Volgende dag ook weer uitgerust opstaan. Dit laatste miste ik juist bij andere slaapdrankjes.

Creëert perfecte basis voor goede nachtrust

Ik was aangenaam verrast door een goede, diepe nachtrust na het drinken van SIP. Ik kwam laat thuis van werk, was erg moe maar ook nog erg actief in mijn hoofd. Het drinken van SIP creëerde een natuurlijk rustmoment voor het slapen gaan. Ik werd 's ochtends verrassend uitgerust wakker. Het is ook nog eens een lekker drankje (ook niet gekoeld)

Voor herhaling vatbaar

Eerste sample tray achter de kiezen. Het product werkt uitstekend (beetje vergelijkbare werking als een magnesium citraat pil) en daarnaast viel het me op dat het ook nog eens heel lekker smaakt. Uitstekend product om op zondagavond na een heftig weekend te drinken voor een goede nachtrust en tegen de nadorst! Enige nadeel dat het nog niet in Londen bezorgd wordt!

Heerlijk drankje om in je slaap routine op te nemen

Het is echt een lekker drankje waar je dan s avonds nog naar kan uitkijken voordat je gaat slapen en je de dag afrondt.

Doet wat het claimt te doen.

Smaakt prima, in slaap vallen lijkt sneller te gaan. Aanrader.

Eindelijk iets gevonden om na het sporten goed te kunnen slapen!

Al jaren heb ik de struggels om na het sporten goed tekunnen slapen. Meestal lig ik van de adrenaline nog ongeveer 2 uur wakker. Niet handig als je die dag daarna weer vroeg op moet. Sip werkt voor mij uitstekend om na het sporten diep te kunnen slapen. Ik zou het zeker aanbevelen!

Fris en kalmerend drankje

Lekker, niet te zoet, fris drankje waarbij toch het gevoel heb dat ik dieper slaap na gebruik.

Lekkere smaak en uitgerusten wakker.

Drankje dat je makkelijk wegdrinkt en lekker smaakt. Je merkt er eerst weinig van totdat je begint in te dommelen. Volgende ochtend ben je in 1 ruk doorgeslapen. Heerlijk geslapen en fris de dag in.

SIP.Sleep heeft mij jammergenoeg weinig geholpen om beter te slapen.

hoewel het drankje een prima smaak heeft, heeft het mij weinig geholpen om beter in slaap te vallen.

Beste Bea, Vervelend om te horen dat het drankje jou weinig heeft geholpen. Bedenk wel dat het geen wondermiddeltje is, maar de natuurlijke slaapprocessen in gang zet. Daarnaast zijn er talloze externe factoren die mogelijk invloed hebben op je slaap. Probeer er achter te komen wat deze zijn, en besteed daar vervolgens voldoende aandacht aan! Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Help niks

Mijn ervaring is dat je veel betaal voor iets wat bij niks deed. Ook heefd het drankje een chemische smaakje.

Hi Tom, Vervelend om te horen dat het voor jou geen oplossing heeft geboden. De kracht van SIP. zit hem in de combinatie van ingrediënten die het natuurlijk slaapproces bevorderen. Dit werkt natuurlijk voor iedereen anders! Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Heerlijk drankje en daarnaast heerlijk slapen!

Ik zou SIP zeker aanraden, het is een fijn drankje voor in de avond. Zeker op die momenten dat je zin hebt in iets anders dan water / thee, of om een momentje te pakken na een avond werken. Daarnaast slaap ik beter dan ooit!

Helpt om beter in slaap te komen.

Helpt te ontspannen. Ik gebruik het vooral na het sporten of als ik gespannen ben.. De slaapproblemen zijn bij mij niet weg maar heb wel echt het idee dat het helpt en daar ben ik al heel blij mee.

Slaap echt beter

Ik heb Sip sleep nu een paar keer gedronken en merk echt verschil. Ook vind ik het een erg lekker drankje.

Goede routine bouwer voor het slapengaan

Een SIP drankje samen met de tips van de SIP website hebben mij geholpen bij een betere slaaproutine en een rustigere nacht. Zeker aan te raden!

Helaas niet veel beter geslapen

Zelfde als hierboven

Hi Anneke, Vervelend om te horen dat het voor jou geen oplossing heeft geboden. De kracht van SIP. zit hem in de combinatie van ingrediënten die het natuurlijk slaapproces bevorderen. Dit werkt natuurlijk voor iedereen anders! Mocht je nog een keer bereid zijn SIP. een kans te geven horen we het graag! - Team SIP.

Voo mij heeft dit niet geholpen om beter te slapen

Het was een lekker drankje, maar ik slaap er niet beter door.

Niks.

Product zit vol suiker. En heeft geen effect. Beter kopje kamille thee zetten.

Hi Nadia, Bedankt voor je review! SIP.Sleep bevat géén suikers, enkel laagcalorische zoetstoffen, daarom is ook het totaal aantal calorieën laag gebleven. Mag ik vragen op hoe veel avonden je SIP.Sleep hebt geprobeerd? We hebben namelijk gemerkt dat het voor iedereen anders werkt en soms een paar verschillende keren proberen het beste is om de werking optimaal te merken. We horen graag van je :) Met vriendelijke groet, Jeroen van team SIP.

Een fris drankje om avonds te drinken

Op ongeregelde avonden neem ik SIP. Ik neem het als ik niet moe ben, en daardoor bang ben dat ik niet goed zal kunnen slapen.

Het werkt!

Voordat ik Sip gebruikte was ik nogal huiverig voor de werking ervan. Toch heb ik momenteel het idee dat ik dieper slaap en uitgeruster wakker wordt. Overdag heb ik minderlast van een middag dip na gebruik van SIP in de nacht. Of ik werkelijk beter slaap met SIP weet ik niet, wellicht is het psychisch van aard. Ondanks dat het vrij prijzig is, ben ik er zeer tevreden over!

Over SIP.Sleep

Morgen een belangrijke presentatie, deadline of sollicitatiegesprek? Bij SIP.Sleep weten we als geen ander dat een goede nachtrust van groot belang is voor het dagelijkse functioneren. Wij hebben SIP.Sleep ontwikkeld vanuit onze persoonlijke behoefte naar een oplossing voor onze slaapproblemen; moeilijk in slaap vallen na het sporten of een drukke dag en de volgende dag toch weer moeten presteren. Bestaande producten voldeden niet aan al onze wensen, dus hebben we zelf een gezond, goed werkend en tegelijkertijd ook lekker drankje ontwikkeld. Wij vinden het belangrijk dat jij uitgerust aan je dag kan beginnen en ook nog eens kan genieten van de lekkere smaak van SIP.Sleep. Daar zetten wij ons elke dag weer voor in.