ValinSlaap na 45 min.klopt precies.h.s.

Denk dat het enigszins helpt.

Ik gebruik het nu ongeveer een maand en denk dat het wel wat effect geeft. Ik ben een extreem slechte slaper, dus zeer sceptisch na alle drankjes die ik al heb geprobeerd. Ik blijf het in ieder geval nog een tijdje proberen.

Bijzonder product

Voorheen had ik wel eens dat ik 3 a 4 maal zonder reden (zonder bekende reden) wakker werd. Totdat ik een advertentie van SIP tegenkwam. Sinds kort slaap ik volle nachten en voel me energiek. Bedankt SIP!

Lekker

Heb het 6 dagen getest zou nog langer moeten om te weten of het geen placebo effect is.

Lekker drankje dat helpt bij het slaapritueel

Door bewust met het slaapritueel bezig te zijn en het drankje te drinken slaap ik beter.

Wordt uitgeruster wakker

Lijkt goed te werken Werkt niet verslavend (weekenden slabak over)

Een goede start voor een kwalitatief goede nachtrust!

Door SIP.Sleep ben ik bewuster van mijn avondroutine en slaaphygiëne. Dit alleen zorgt al voor een fijnere aanloop naar het slapen, maar door het lekkere drankje van SIP.Sleep word ik beter uitgerust wakker dan ooit tevoren!

Rustiger

Ik heb het idee dat ik rustiger slaap nu ik het drankje drink. Ik heb een slaapstoornis dus helemaal diep slapen zal helaas niet worden maar alle beetjes helpen. Wel zou ik misschien de zoetstoffen eruit halen. Ik reageer overal heel sterk op

Heerlijk rustgevend drankje

Helpt enorm om mijn dag goed af te sluiten en lekker te ontspannen.

Lekker spul

Lekker drankje waar je heerlijk van in slaap valt. Werd ook goed wakker

Prima spul

Ik slaap tegenwoordig in een ruk door, Klaas Vaak kan inpakken.

Heerlijk drankje, perfect voor in de avond

Heerlijke smaak! Effect op slaap soms moeilijk te meten, maar geen downside dus zeker een aanrader. Kortom goed product!

Topdrankje om tot rust te komen

SIP smaakt goed en werkt kalmerend. Het product wordt snel geleverd en heb inmiddels weer een nieuwe bestelling geplaatst.

Lekker en goed werkend drankje!

Na een drukke dag op werk vond ik het altijd heel lastig om in slaap te komen en sliep ik vaak ook onrustig waardoor ik 's ochtends niet uitgerust wakker werd. Het drinken van een SIPje voor het slapen gaan bevordert de nachtrust enorm en bovendien smaakt SIP ook nog eens heel lekker!

Geweldig om in slaap te komen

Geweldig drankje om in slaap te komen na een lange dag werken. Volgende dag ook weer uitgerust opstaan. Dit laatste miste ik juist bij andere slaapdrankjes.

Creëert perfecte basis voor goede nachtrust

Ik was aangenaam verrast door een goede, diepe nachtrust na het drinken van SIP. Ik kwam laat thuis van werk, was erg moe maar ook nog erg actief in mijn hoofd. Het drinken van SIP creëerde een natuurlijk rustmoment voor het slapen gaan. Ik werd 's ochtends verrassend uitgerust wakker. Het is ook nog eens een lekker drankje (ook niet gekoeld)

Voor herhaling vatbaar

Eerste sample tray achter de kiezen. Het product werkt uitstekend (beetje vergelijkbare werking als een magnesium citraat pil) en daarnaast viel het me op dat het ook nog eens heel lekker smaakt. Uitstekend product om op zondagavond na een heftig weekend te drinken voor een goede nachtrust en tegen de nadorst! Enige nadeel dat het nog niet in Londen bezorgd wordt!

Heerlijk drankje om in je slaap routine op te nemen

Het is echt een lekker drankje waar je dan s avonds nog naar kan uitkijken voordat je gaat slapen en je de dag afrondt.

Doet wat het claimt te doen.

Smaakt prima, in slaap vallen lijkt sneller te gaan. Aanrader.

Eindelijk iets gevonden om na het sporten goed te kunnen slapen!

Al jaren heb ik de struggels om na het sporten goed tekunnen slapen. Meestal lig ik van de adrenaline nog ongeveer 2 uur wakker. Niet handig als je die dag daarna weer vroeg op moet. Sip werkt voor mij uitstekend om na het sporten diep te kunnen slapen. Ik zou het zeker aanbevelen!

Fris en kalmerend drankje

Lekker, niet te zoet, fris drankje waarbij toch het gevoel heb dat ik dieper slaap na gebruik.

Lekkere smaak en uitgerusten wakker.

Drankje dat je makkelijk wegdrinkt en lekker smaakt. Je merkt er eerst weinig van totdat je begint in te dommelen. Volgende ochtend ben je in 1 ruk doorgeslapen. Heerlijk geslapen en fris de dag in.

SIP.Sleep heeft mij jammergenoeg weinig geholpen om beter te slapen.

hoewel het drankje een prima smaak heeft, heeft het mij weinig geholpen om beter in slaap te vallen.

Beste Bea, Vervelend om te horen dat het drankje jou weinig heeft geholpen. Bedenk wel dat het geen wondermiddeltje is, maar de natuurlijke slaapprocessen in gang zet. Daarnaast zijn er talloze externe factoren die mogelijk invloed hebben op je slaap. Probeer er achter te komen wat deze zijn, en besteed daar vervolgens voldoende aandacht aan! Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Help niks

Mijn ervaring is dat je veel betaal voor iets wat bij niks deed. Ook heefd het drankje een chemische smaakje.

Hi Tom, Vervelend om te horen dat het voor jou geen oplossing heeft geboden. De kracht van SIP. zit hem in de combinatie van ingrediënten die het natuurlijk slaapproces bevorderen. Dit werkt natuurlijk voor iedereen anders! Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Heerlijk drankje en daarnaast heerlijk slapen!

Ik zou SIP zeker aanraden, het is een fijn drankje voor in de avond. Zeker op die momenten dat je zin hebt in iets anders dan water / thee, of om een momentje te pakken na een avond werken. Daarnaast slaap ik beter dan ooit!

Over SIP.Sleep

Morgen een belangrijke presentatie, deadline of sollicitatiegesprek? Bij SIP.Sleep weten we als geen ander dat een goede nachtrust van groot belang is voor het dagelijkse functioneren. Wij hebben SIP.Sleep ontwikkeld vanuit onze persoonlijke behoefte naar een oplossing voor onze slaapproblemen; moeilijk in slaap vallen na het sporten of een drukke dag en de volgende dag toch weer moeten presteren. Bestaande producten voldeden niet aan al onze wensen, dus hebben we zelf een gezond, goed werkend en tegelijkertijd ook lekker drankje ontwikkeld. Wij vinden het belangrijk dat jij uitgerust aan je dag kan beginnen en ook nog eens kan genieten van de lekkere smaak van SIP.Sleep. Daar zetten wij ons elke dag weer voor in.