Merk te weinig significant verschil

Opzich chill maar ben er niet ondersteboven van

Hi Eva, Bedankt voor je review! Wij zijn altijd op zoek naar verbeterpunten en zijn dan ook benieuwd wat we zouden moeten doen om je wel ondersteboven te krijgen van SIP. Sleep. Mocht je een suggestie hebben kan je die altijd sturen naar [email protected]. We horen het graag van je! Team SIP. Sleep.

Sinds ik het drankje neem is mijn lichaam vele malen rustiger, waardoor ik snelker in slaao val.

Het werkt zeker

Ik sliep slecht. Sinds ik Sip Sleep savonds neem merk ik dat ik beter slaap. Neem niet elke dag maar na een paar mindere nachten heeft het me de rust die ik.nidig heb

Slecht

Het heeft op mijn totaal geen effect, ik merk wel dat ik ga geeuwen maar val niet in slaap... En als ik slaap, is dit heel licht. 2keer gebruikt.

Hi Thea, Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat je de kracht van SIP. Sleep niet hebt mogen ervaren. Houd er hierbij alsjeblieft rekening mee dat het geen wondermiddel is. SIP. Sleep zet de natuurlijke slaapprocessen in gang. Er zijn talloze andere externe factoren die mogelijk invloed hebben op je slaap. Het is belangrijk om naast het drinken van SIP. Sleep ook hier voldoende aandacht aan te besteden. Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

kan geen oordeel geven.

Was niet voor mijzelf. Voor mijn zuster met slaapproblemen, ze kon het niet op haar maag verdragen.

Hi Marga, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat uw zus de kracht van SIP. Sleep niet heeft kunnen ervaren. Wij zijn altijd op zoek naar verbeterpunten en horen dan ook graag wat we zouden kunnen doen om te zorgen dat u het drankje wel kunt consumeren. Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Ik ben enthousiast en verrast door SIP Sleep.

Eindelijk val ik vlot in slaap na het drinken van SIP sleep. Heb daarvoor al heel veel andere middelen/medicijnen geprobeerd met wisselend succes. Ik word nu uitgerust wakker. Ik slaap 8 van de 10 nachten veel beter Drankje is wel erg zoet.

Werkt prima!

Drink nu een tijdje SIP. en bevalt goed, lekkere smaak en merk het echt al 30 minuutjes na het drinken dat ik moe begin te worden!

Erg fijn spul!

Vind het lekker om voor het slapen gaan iets kogels te drinken. Sip is lekker en helpt me ook goed inslapen. Het bevalt ons hier tot nu toe erg goed.

ValinSlaap na 45 min.klopt precies.h.s.

Denk dat het enigszins helpt.

Ik gebruik het nu ongeveer een maand en denk dat het wel wat effect geeft. Ik ben een extreem slechte slaper, dus zeer sceptisch na alle drankjes die ik al heb geprobeerd. Ik blijf het in ieder geval nog een tijdje proberen.

Bijzonder product

Voorheen had ik wel eens dat ik 3 a 4 maal zonder reden (zonder bekende reden) wakker werd. Totdat ik een advertentie van SIP tegenkwam. Sinds kort slaap ik volle nachten en voel me energiek. Bedankt SIP!

Lekker

Heb het 6 dagen getest zou nog langer moeten om te weten of het geen placebo effect is.

Lekker drankje dat helpt bij het slaapritueel

Door bewust met het slaapritueel bezig te zijn en het drankje te drinken slaap ik beter.

Wordt uitgeruster wakker

Lijkt goed te werken Werkt niet verslavend (weekenden slabak over)

Een goede start voor een kwalitatief goede nachtrust!

Door SIP.Sleep ben ik bewuster van mijn avondroutine en slaaphygiëne. Dit alleen zorgt al voor een fijnere aanloop naar het slapen, maar door het lekkere drankje van SIP.Sleep word ik beter uitgerust wakker dan ooit tevoren!

Rustiger

Ik heb het idee dat ik rustiger slaap nu ik het drankje drink. Ik heb een slaapstoornis dus helemaal diep slapen zal helaas niet worden maar alle beetjes helpen. Wel zou ik misschien de zoetstoffen eruit halen. Ik reageer overal heel sterk op

Heerlijk rustgevend drankje

Helpt enorm om mijn dag goed af te sluiten en lekker te ontspannen.

Lekker spul

Lekker drankje waar je heerlijk van in slaap valt. Werd ook goed wakker

Prima spul

Ik slaap tegenwoordig in een ruk door, Klaas Vaak kan inpakken.

Heerlijk drankje, perfect voor in de avond

Heerlijke smaak! Effect op slaap soms moeilijk te meten, maar geen downside dus zeker een aanrader. Kortom goed product!

Topdrankje om tot rust te komen

SIP smaakt goed en werkt kalmerend. Het product wordt snel geleverd en heb inmiddels weer een nieuwe bestelling geplaatst.

Lekker en goed werkend drankje!

Na een drukke dag op werk vond ik het altijd heel lastig om in slaap te komen en sliep ik vaak ook onrustig waardoor ik 's ochtends niet uitgerust wakker werd. Het drinken van een SIPje voor het slapen gaan bevordert de nachtrust enorm en bovendien smaakt SIP ook nog eens heel lekker!

Geweldig om in slaap te komen

Geweldig drankje om in slaap te komen na een lange dag werken. Volgende dag ook weer uitgerust opstaan. Dit laatste miste ik juist bij andere slaapdrankjes.

Creëert perfecte basis voor goede nachtrust

Ik was aangenaam verrast door een goede, diepe nachtrust na het drinken van SIP. Ik kwam laat thuis van werk, was erg moe maar ook nog erg actief in mijn hoofd. Het drinken van SIP creëerde een natuurlijk rustmoment voor het slapen gaan. Ik werd 's ochtends verrassend uitgerust wakker. Het is ook nog eens een lekker drankje (ook niet gekoeld)

Voor herhaling vatbaar

Eerste sample tray achter de kiezen. Het product werkt uitstekend (beetje vergelijkbare werking als een magnesium citraat pil) en daarnaast viel het me op dat het ook nog eens heel lekker smaakt. Uitstekend product om op zondagavond na een heftig weekend te drinken voor een goede nachtrust en tegen de nadorst! Enige nadeel dat het nog niet in Londen bezorgd wordt!

Over SIP.Sleep

Morgen een belangrijke presentatie, deadline of sollicitatiegesprek? Bij SIP.Sleep weten we als geen ander dat een goede nachtrust van groot belang is voor het dagelijkse functioneren. Wij hebben SIP.Sleep ontwikkeld vanuit onze persoonlijke behoefte naar een oplossing voor onze slaapproblemen; moeilijk in slaap vallen na het sporten of een drukke dag en de volgende dag toch weer moeten presteren. Bestaande producten voldeden niet aan al onze wensen, dus hebben we zelf een gezond, goed werkend en tegelijkertijd ook lekker drankje ontwikkeld. Wij vinden het belangrijk dat jij uitgerust aan je dag kan beginnen en ook nog eens kan genieten van de lekkere smaak van SIP.Sleep. Daar zetten wij ons elke dag weer voor in.