Heerlijk drankje om in je slaap routine op te nemen

Het is echt een lekker drankje waar je dan s avonds nog naar kan uitkijken voordat je gaat slapen en je de dag afrondt.

Doet wat het claimt te doen.

Smaakt prima, in slaap vallen lijkt sneller te gaan. Aanrader.

Eindelijk iets gevonden om na het sporten goed te kunnen slapen!

Al jaren heb ik de struggels om na het sporten goed tekunnen slapen. Meestal lig ik van de adrenaline nog ongeveer 2 uur wakker. Niet handig als je die dag daarna weer vroeg op moet. Sip werkt voor mij uitstekend om na het sporten diep te kunnen slapen. Ik zou het zeker aanbevelen!

Fris en kalmerend drankje

Lekker, niet te zoet, fris drankje waarbij toch het gevoel heb dat ik dieper slaap na gebruik.

Lekkere smaak en uitgerusten wakker.

Drankje dat je makkelijk wegdrinkt en lekker smaakt. Je merkt er eerst weinig van totdat je begint in te dommelen. Volgende ochtend ben je in 1 ruk doorgeslapen. Heerlijk geslapen en fris de dag in.

SIP.Sleep heeft mij jammergenoeg weinig geholpen om beter te slapen.

hoewel het drankje een prima smaak heeft, heeft het mij weinig geholpen om beter in slaap te vallen.

Beste Bea, Vervelend om te horen dat het drankje jou weinig heeft geholpen. Bedenk wel dat het geen wondermiddeltje is, maar de natuurlijke slaapprocessen in gang zet. Daarnaast zijn er talloze externe factoren die mogelijk invloed hebben op je slaap. Probeer er achter te komen wat deze zijn, en besteed daar vervolgens voldoende aandacht aan! Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Help niks

Mijn ervaring is dat je veel betaal voor iets wat bij niks deed. Ook heefd het drankje een chemische smaakje.

Hi Tom, Vervelend om te horen dat het voor jou geen oplossing heeft geboden. De kracht van SIP. zit hem in de combinatie van ingrediënten die het natuurlijk slaapproces bevorderen. Dit werkt natuurlijk voor iedereen anders! Succes en betere nachten in de toekomst toegewenst, Team SIP.Sleep

Heerlijk drankje en daarnaast heerlijk slapen!

Ik zou SIP zeker aanraden, het is een fijn drankje voor in de avond. Zeker op die momenten dat je zin hebt in iets anders dan water / thee, of om een momentje te pakken na een avond werken. Daarnaast slaap ik beter dan ooit!

Helpt om beter in slaap te komen.

Helpt te ontspannen. Ik gebruik het vooral na het sporten of als ik gespannen ben.. De slaapproblemen zijn bij mij niet weg maar heb wel echt het idee dat het helpt en daar ben ik al heel blij mee.

Slaap echt beter

Ik heb Sip sleep nu een paar keer gedronken en merk echt verschil. Ook vind ik het een erg lekker drankje.

Goede routine bouwer voor het slapengaan

Een SIP drankje samen met de tips van de SIP website hebben mij geholpen bij een betere slaaproutine en een rustigere nacht. Zeker aan te raden!

Helaas niet veel beter geslapen

Zelfde als hierboven

Hi Anneke, Vervelend om te horen dat het voor jou geen oplossing heeft geboden. De kracht van SIP. zit hem in de combinatie van ingrediënten die het natuurlijk slaapproces bevorderen. Dit werkt natuurlijk voor iedereen anders! Mocht je nog een keer bereid zijn SIP. een kans te geven horen we het graag! - Team SIP.

Voo mij heeft dit niet geholpen om beter te slapen

Het was een lekker drankje, maar ik slaap er niet beter door.

Niks.

Product zit vol suiker. En heeft geen effect. Beter kopje kamille thee zetten.

Hi Nadia, Bedankt voor je review! SIP.Sleep bevat géén suikers, enkel laagcalorische zoetstoffen, daarom is ook het totaal aantal calorieën laag gebleven. Mag ik vragen op hoe veel avonden je SIP.Sleep hebt geprobeerd? We hebben namelijk gemerkt dat het voor iedereen anders werkt en soms een paar verschillende keren proberen het beste is om de werking optimaal te merken. We horen graag van je :) Met vriendelijke groet, Jeroen van team SIP.

Een fris drankje om avonds te drinken

Op ongeregelde avonden neem ik SIP. Ik neem het als ik niet moe ben, en daardoor bang ben dat ik niet goed zal kunnen slapen.

Het werkt!

Voordat ik Sip gebruikte was ik nogal huiverig voor de werking ervan. Toch heb ik momenteel het idee dat ik dieper slaap en uitgeruster wakker wordt. Overdag heb ik minderlast van een middag dip na gebruik van SIP in de nacht. Of ik werkelijk beter slaap met SIP weet ik niet, wellicht is het psychisch van aard. Ondanks dat het vrij prijzig is, ben ik er zeer tevreden over!

Super lekker drankje, ga zo door!

Het drankje smaakt perfect, niks meer aan doen! Ik merk alleen geen verschil in slaapduur of diepte van slaap. Ik slaap echter altijd binnen een paar seconden en heb nooit slaapproblemen, dus misschien ben ik niet de juiste peer;)

Heerlijk geslapen

Heerlijk gedroomd van dit lekkere drankje. Het werkt!

Perfect om in slaap-modus te komen

Meestal duurt het even voordat ik in slaap val, vooral als mijn gedachten nog bij werk zijn. Met een SIPje op voel ik me snel ontspannen en klaar voor bed. En smaakt nog lekker ook!

Vernieuwend product!

Echt goed geslapen door SIP. Na tien minuten begon ik al te gapen en werd ik rustig in mijn hoofd. Bovendien is het ook nog eens een lekker drankje! Mijn tip: neem dit drankje nadat je een avondje uit bent geweest. Het bevordert je herstel omdat je beter slaapt en daardoor waren mijn katers aanzienlijk minder!

Puur genieten

- lekker dorstlessend drankje dat niet te zoet is en daarom prima drinkbaar voor het slapen.

Erg lekker drankje voor het slapen gaan

In eerste instantie had ik niet veel van de smaak verwacht. Uiteindelijk bleek dat deze juist erg lekker was! Zou gewoon een van je favoriete frisdranken kunnen zijn ;-). Daarnaast merk ik dat ik na het drinken van SIP wel sneller in slaap kom dan normaal. Echter ben ik gedurende de hele nacht helaas wel een aantal keer wakker geworden. Ik vermoed dat SIP pas écht invloed heeft na een aantal avonden gebruiken.

Lekker en kalmerend

Drink SIP regelmatig; erg lekker (ook prima als vervanging voor frisdrank 's avonds) en doet z'n werk als het gaat om rustig worden en goed in slaap komen

Heerlijk slaapdrankje

Ik slaap er lekker op in en het smaakt ook nog eens lekker.

Het helpt me enorm.

Steeds als ik een blikje Sip leegdrink slaap ik 8 uur lang prima. Alleen ben ik de volgende dag wat duf.

Over SIP.Sleep

Morgen een belangrijke presentatie, deadline of sollicitatiegesprek? Bij SIP.Sleep weten we als geen ander dat een goede nachtrust van groot belang is voor het dagelijkse functioneren. Wij hebben SIP.Sleep ontwikkeld vanuit onze persoonlijke behoefte naar een oplossing voor onze slaapproblemen; moeilijk in slaap vallen na het sporten of een drukke dag en de volgende dag toch weer moeten presteren. Bestaande producten voldeden niet aan al onze wensen, dus hebben we zelf een gezond, goed werkend en tegelijkertijd ook lekker drankje ontwikkeld. Wij vinden het belangrijk dat jij uitgerust aan je dag kan beginnen en ook nog eens kan genieten van de lekkere smaak van SIP.Sleep. Daar zetten wij ons elke dag weer voor in.