Voo mij heeft dit niet geholpen om beter te slapen

Het was een lekker drankje, maar ik slaap er niet beter door.

Niks.

Product zit vol suiker. En heeft geen effect. Beter kopje kamille thee zetten.

Hi Nadia, Bedankt voor je review! SIP.Sleep bevat géén suikers, enkel laagcalorische zoetstoffen, daarom is ook het totaal aantal calorieën laag gebleven. Mag ik vragen op hoe veel avonden je SIP.Sleep hebt geprobeerd? We hebben namelijk gemerkt dat het voor iedereen anders werkt en soms een paar verschillende keren proberen het beste is om de werking optimaal te merken. We horen graag van je :) Met vriendelijke groet, Jeroen van team SIP.

Een fris drankje om avonds te drinken

Op ongeregelde avonden neem ik SIP. Ik neem het als ik niet moe ben, en daardoor bang ben dat ik niet goed zal kunnen slapen.

Het werkt!

Voordat ik Sip gebruikte was ik nogal huiverig voor de werking ervan. Toch heb ik momenteel het idee dat ik dieper slaap en uitgeruster wakker wordt. Overdag heb ik minderlast van een middag dip na gebruik van SIP in de nacht. Of ik werkelijk beter slaap met SIP weet ik niet, wellicht is het psychisch van aard. Ondanks dat het vrij prijzig is, ben ik er zeer tevreden over!

Super lekker drankje, ga zo door!

Het drankje smaakt perfect, niks meer aan doen! Ik merk alleen geen verschil in slaapduur of diepte van slaap. Ik slaap echter altijd binnen een paar seconden en heb nooit slaapproblemen, dus misschien ben ik niet de juiste peer;)

Heerlijk geslapen

Heerlijk gedroomd van dit lekkere drankje. Het werkt!

Perfect om in slaap-modus te komen

Meestal duurt het even voordat ik in slaap val, vooral als mijn gedachten nog bij werk zijn. Met een SIPje op voel ik me snel ontspannen en klaar voor bed. En smaakt nog lekker ook!

Vernieuwend product!

Echt goed geslapen door SIP. Na tien minuten begon ik al te gapen en werd ik rustig in mijn hoofd. Bovendien is het ook nog eens een lekker drankje! Mijn tip: neem dit drankje nadat je een avondje uit bent geweest. Het bevordert je herstel omdat je beter slaapt en daardoor waren mijn katers aanzienlijk minder!

Puur genieten

- lekker dorstlessend drankje dat niet te zoet is en daarom prima drinkbaar voor het slapen.

Erg lekker drankje voor het slapen gaan

In eerste instantie had ik niet veel van de smaak verwacht. Uiteindelijk bleek dat deze juist erg lekker was! Zou gewoon een van je favoriete frisdranken kunnen zijn ;-). Daarnaast merk ik dat ik na het drinken van SIP wel sneller in slaap kom dan normaal. Echter ben ik gedurende de hele nacht helaas wel een aantal keer wakker geworden. Ik vermoed dat SIP pas écht invloed heeft na een aantal avonden gebruiken.

Lekker en kalmerend

Drink SIP regelmatig; erg lekker (ook prima als vervanging voor frisdrank 's avonds) en doet z'n werk als het gaat om rustig worden en goed in slaap komen

Heerlijk slaapdrankje

Ik slaap er lekker op in en het smaakt ook nog eens lekker.

Het helpt me enorm.

Steeds als ik een blikje Sip leegdrink slaap ik 8 uur lang prima. Alleen ben ik de volgende dag wat duf.

goeie afsluiter van de dag

Na een volle werkdag merk ik dat het nemen van SIP mij als vanzelf in een afsluitende fase van de dag brengt. omdat je dit 45 min. voor het slapen inneemt wordt het een goed ritme. Ik val sneller in slaap. wat weer de nachtrust ten goede komt.

Heerlijk geslapen!

SIP is een heerlijk drankje wat mij een goede nachtrust bezorgd. De smaak is licht zoet, een beetje ice tea-achtig, zonder er een droge mond aan over te houden. Maar het belangrijkste is dat ik na het drinken van SIP ontspannen in slaap val en uitgerust wakker wordt.

Smaakt goed en lekker geslapen

Smaakt goed en lekker geslapen Wel paar keer wakker geworden maar weer snel in slaap

Eindelijk een slaapmiddel dat werkt en waar ik fit wakker van word

Na vele pogingen om goed te slapen zonder heftige medicijnen, nu eindelijk een middel gevonden dat werkt. En het smaakt ook nog goed! Ik ben klant voor het leven geworden

Lekker drankje en fijn om iets fris te kunnen drinken s avonds voor bevordering van de slaap.

Super.

Goed geslapen - smaak iets te zoet, prijs iets te hoog

Na het drinken van SIP goed in slaap gevallen (heb het idee dat effect daadwerkelijk door SIP kwam). Twee punten voor ontwikkeling voor mij zijn: 1) vind het drankje wat aan de zoete kant en 2) vind het prijspunt relatief hoog om het dagelijks te nemens

Top drankje om goed door te kunnen slapen!

Na een lange drukke dag een SIP voor het slapen gaan helpt mij om tot rust te komen en lekker in slaap te vallen. Als je weer eens midden in de nacht wakker wordt met een droge mond van een paar biertjes te veel de dag ervoor, is een koude SIP ook zeker een aanrader! Kortom ik zorg er altijd voor dat er een paar gekoeld staan!

Fetasties

Koud is beter

Over SIP.Sleep

Morgen een belangrijke presentatie, deadline of sollicitatiegesprek? Bij SIP.Sleep weten we als geen ander dat een goede nachtrust van groot belang is voor het dagelijkse functioneren. Wij hebben SIP.Sleep ontwikkeld vanuit onze persoonlijke behoefte naar een oplossing voor onze slaapproblemen; moeilijk in slaap vallen na het sporten of een drukke dag en de volgende dag toch weer moeten presteren. Bestaande producten voldeden niet aan al onze wensen, dus hebben we zelf een gezond, goed werkend en tegelijkertijd ook lekker drankje ontwikkeld. Wij vinden het belangrijk dat jij uitgerust aan je dag kan beginnen en ook nog eens kan genieten van de lekkere smaak van SIP.Sleep. Daar zetten wij ons elke dag weer voor in.