goeie afsluiter van de dag

Na een volle werkdag merk ik dat het nemen van SIP mij als vanzelf in een afsluitende fase van de dag brengt. omdat je dit 45 min. voor het slapen inneemt wordt het een goed ritme. Ik val sneller in slaap. wat weer de nachtrust ten goede komt.

Heerlijk geslapen!

SIP is een heerlijk drankje wat mij een goede nachtrust bezorgd. De smaak is licht zoet, een beetje ice tea-achtig, zonder er een droge mond aan over te houden. Maar het belangrijkste is dat ik na het drinken van SIP ontspannen in slaap val en uitgerust wakker wordt.

Smaakt goed en lekker geslapen

Smaakt goed en lekker geslapen Wel paar keer wakker geworden maar weer snel in slaap

Eindelijk een slaapmiddel dat werkt en waar ik fit wakker van word

Na vele pogingen om goed te slapen zonder heftige medicijnen, nu eindelijk een middel gevonden dat werkt. En het smaakt ook nog goed! Ik ben klant voor het leven geworden

Lekker drankje en fijn om iets fris te kunnen drinken s avonds voor bevordering van de slaap.

Super.

Goed geslapen - smaak iets te zoet, prijs iets te hoog

Na het drinken van SIP goed in slaap gevallen (heb het idee dat effect daadwerkelijk door SIP kwam). Twee punten voor ontwikkeling voor mij zijn: 1) vind het drankje wat aan de zoete kant en 2) vind het prijspunt relatief hoog om het dagelijks te nemens

Top drankje om goed door te kunnen slapen!

Na een lange drukke dag een SIP voor het slapen gaan helpt mij om tot rust te komen en lekker in slaap te vallen. Als je weer eens midden in de nacht wakker wordt met een droge mond van een paar biertjes te veel de dag ervoor, is een koude SIP ook zeker een aanrader! Kortom ik zorg er altijd voor dat er een paar gekoeld staan!

Fetasties

Koud is beter

Over SIP.Sleep

Morgen een belangrijke presentatie, deadline of sollicitatiegesprek? Bij SIP.Sleep weten we als geen ander dat een goede nachtrust van groot belang is voor het dagelijkse functioneren. Wij hebben SIP.Sleep ontwikkeld vanuit onze persoonlijke behoefte naar een oplossing voor onze slaapproblemen; moeilijk in slaap vallen na het sporten of een drukke dag en de volgende dag toch weer moeten presteren. Bestaande producten voldeden niet aan al onze wensen, dus hebben we zelf een gezond, goed werkend en tegelijkertijd ook lekker drankje ontwikkeld. Wij vinden het belangrijk dat jij uitgerust aan je dag kan beginnen en ook nog eens kan genieten van de lekkere smaak van SIP.Sleep. Daar zetten wij ons elke dag weer voor in.