Goede service en snelle bezorging

Dank voor de snelle bezorging en goede verpakking! Top

Snelle en adequate service

Na een half jaar ging m’n product kapot, twee dagen later had ik al een nieuwe op de deurmat liggen. Toppers!

Top !

Snelle levering, product volgens informatie op website, gunstige prijs

Product als omschreven en snel in huis.

Tevreden over product, geheel volgens omschrijving, voldoet aan de verwachtingen en snel toegezonden.

Fantastische service

Dit is echt een fantastisch bedrijf. Ik had wat problemen met het geleverde artikel. Contact gezocht via de mail verliep zeer prettig. Servicegerichte mensen, wilden mij echt helpen. Echt een grote pluim voor het bedrijf en hun medewerkers Reageren snel, prettig in het contact, denken mee naar een oplossing. Super!!

Top service snel en discreet

Alles prima

Hele fijne opblaaspop.

Heel goede service, heel goede kwaliteit van de artikelen en snel geleverd. Heel blij mee. Ik bestel zeker nog.

Snelle levering prima verpakt Alles oké.

Werk goed

Echt een aanrader

Top Service!

Helaas een defect in het speeltje bij uitpakken. Via klantenservice een nieuwe gehad. Super service!

Goede website /winkel service ok

Mooi assortiment goede prijs kwaliteit verhoudingen goede service en snel geleverd zullen we zeker vaker bestellen toppie

Alles naar wens!

Alles snel en naar wens geleverd!

Alles prima!

Alles is goed verlopen.

Hel goed

Hel tevreden

Apparaat te klein

Hetgeen dat ik kocht was te klein. Maten waren niet duidelijk aangegeven. Een vorm van compensatie zou gepast zijn. Groet

Op de site stond vandaag besteld morgen in huis, kreeg het artikel 4 dagen later.

Waardeloos, hat het artikel nodig als grap voor op een feestje, er stond op de site vandaag bestel morgen in huis, not!!!!! 4 dagen later pas, heb het niet meer nodig, contact met de klantenservice opgenomen, no response, waardeloze site dus.

Super geholpen

Ben super goed geholpen

Op de juiste dag en tijdstip bezorgd.

Het is goed en had voor 22 u besteld , de dag erna al in huis . Ik heb de tongvibrator gekocht en dacht wel dat de tong zelf ging bewegen . Maar het trilt alleen waardoor je zelf de beweging moet doen . Voor de rest alles oke .

Pakket goed verpakt.

Helaas werd het pakketje door de koerier en dag te laat en omdat ik niet thuis was in een bloembak bij mijn buren achter gelaten. Zonder hier doormiddel van een briefje door de brievenbus melding van te maken.

zeer goed .

het is al de 2 de maal dat ik iets besteld heb ,en was zeer te vrede,met ook de levering .

Klacht naar volle tevredenheid afgehandeld.

Niet eerder in staat om een orgasme te helpen krijgen met een bestelde cockring. Na mijn klacht een tegemoetkoming in de kosten van de aanschaf van een nieuw product, dat naar verwachting een beter resultaat geeft.

Beste Rob, Wat vervelend om te horen dat je geheel tevreden bent over het aangeschafte artikel. Zou je even willen toelichting wat precies schortte aan het artikel? Dan kunnen we even kijken wat mogelijk is en wat niet. Je kunt ons altijd mailen of bellen op 0475-202008 tussen 09.00 en 17.00 op werkdagen. Vriendelijke groet, Lester vibies.nl