Correct

Helemaal tevreden met aankoop

Ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop.

Nou alles was precies gegaan zoals het gezegd werdt super fijn goeie winkel pak is goed kwaliteit fijne DHL bezorger aardig doen jullie goed

Snelle levering discrete verpakking

Blij met de producten

Foutief product geleverd en geen opvolging

Tot 3x toe werd een ander product geleverd dan het product dat ik online besteld had. Ik stuurde al enkele dagen geleden een bericht naar de helpdesk maar ik krijg maar geen respons.

Bestelling discreet verpakt

Bestelling was discreet verpakt. Het artikel dat we hadden besteld voor 23:59u besteld volgende dag in huis is niet waar gemaakt. De bestelling is dag later verpakt en verzonden. Dus dat heeft niks te maken met een vertraging bij de bezorgdienst. Jammer maar hopelijk een volgende keer beter.

Sturen heel ander goedkoop product op

Slecht

Hat product is precies wat het moet zijn en werkt super.

Bestelling top opgelost

Cane gebogen in een doos ingepakt. Deze blijft gebogen staan Dus niet te gebruiken. Is direct opgepakt en heb een juist product ontvangen. Mijn dank voor de snelle en correcte actie!

Leuke sloffen

Gewoon goed zoals ze beloven

Bestelling is goed gegaan, de juiste producten geleverd op het tijdstip dat beloofd werd.

Professionele commerciële ondersteuning

Had product gekocht dat niet werkte, zonder problemen en kosteloos vervangen en opgestuurd. Vooral de service minded ondersteuning en aanpak is een bewijs van de betrokkenheid. Bedankt

Prima dienstverlening en afhandeling order

Zéér plezier! Snelle levering en het contact met medewerker van vibies was goed.

Waardeloos

2 producten besteld. 1 snoer kapot. 2 niet conform beschrijving Kreeg geen reactie op het ingediende contactformulier hierover. Daarna mail gestuurd met feit dat ik geen reactie had ontvangen en de spullen ging retourneren. Daarop kreeg ik wel snel een reactie: retourneren is niet mogelijk als verpakking al is geopend. Webwinkel is niet aangesloten bij een keurmerk! Onbetrouwbaar.

Vragen over producten werden perfect beantwoord.

Binnen een dag was gekochte product ook geleverd zoals vermeld staat op de site.

Die dag op 4 sites producten gekocht maar hier was de bestelling ook echt in huis binnen een dag. Het is niet van levensbelang zoals een after morning pil maar wat er beloofd wordt , wordt ook gedaan. Het voordeel van bestellen in eigen land. Het is binnen voor dat je het doorhebt v

Het ging heel snel en het Produkt goed te zien, wat men koopt.

Van uitzoeken tot het ontvangen van het Pakje was het in max een Week afgehandelt. Ik ben tevreden over de Service.

Prima aankoop

Een website, bestelproces en snelle levering zoals iedereen dat graag ziet.

Goed en snel.

Bestelling binnen 24 uur geleverd voor de laagste prijs voor dit product en in neutrale verpakking.

nvt

Goed geholpen en goede naservice.

Wij zijn tevreden over onze 2 bestellingen. Eerste bestelling was volledig in orde. Bij de 2de bestelling was er een probleempje met de inhoud. Wellicht door de fabrikant. Na contact met de afterservice hebben ze direct een nieuwe opgestuurd. Alles dus prima en netjes verlopen :)

Zeer behulpzaam

Met het geven van inlichtingen over de leveringstermijn

Snelle levering en de setjes zijn van mooie kwaliteit.

Retour was snel en correct afgehandeld.

Retour was snel en correct afgehandeld. Prima service!

Discreet en snel

Prima spullen en snel geleverd. Enige minpuntje is de gigantische doos waarin twee hele kleine items verstuurd werden. Echt zonde.