Discreet en snel

Prima spullen en snel geleverd. Enige minpuntje is de gigantische doos waarin twee hele kleine items verstuurd werden. Echt zonde.

Top gegaan

Besteld en volgende dag in huis

Slechte retour voorwaarden en afhandeling via bol.com

Slechte retour voorwaarden en afhandeling via bol.com Ik heb op 19 Juni een Dildo besteld. Voor het bestellen stond in de beschrijving niet tevreden 100 procent geld terug. Ik heb nog gemaild met hun was geen probleem moest er een briefje bij doen niet tevreden geld terug. Zo gezegd zo gedaan. Krijg ik een mail u retour werd geweigerd door hygiënische redenen! ik bestel hier nooit meer iets bij. Raad het ook niemand aan na mijn ervaring...

Bestelling wordt keurig en vlot behandeld, na betaling heb ik het product direct ontvangen, met 1 dag had ik het in huis.

Mooi

Goede site en beveiliging, bedankt

Geweldige service

Snelle reactie en oplossing van een kapot product. Dikke prima.

Snelle levering. En snel reactie terug

Inderdaad binnen 24uur geleverd.

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Goeie snelle communicatie

Pakket was/is zoek.. goeie afhandeling en snelle communicatie hoe nu verder.

Khalid

Goede service en aardig mensen helpen goed

Uitgebreide assortiment

Iets bestellen bij Vibies gaat gewoon heel simpel.

Vibies is een leuke webshop. De keuze is enorm en het bestellen gaat heel makkelijk. Prima webshop.

Duur produkt wat niet goed voldoet aan de beloofde verwachtingen

De masturbator is te kort, alleeen de peniskop (eikel) wordt gestimuleert.

Keurige service

Uitmuntend

Vibies is een blijver

Product kwaliteit correct, afhandeling en levering vlot één klein dingetje (maar dat geldt voor álle online shops): het is lastig om op scherm de proporties van de koopwaar in te schatten en er staan zelden afmetingen vermeld en dat levert weleens verrassingen op.

Snelle levering goed product

Product zoals beschreven klopt

Weet ik niet

Welke ervaring dan, op internet kijken, bestelling? Betalen, wordt bezorgd, gewoon zoals het hordt, goedgedaan.

WoW

Past Perfect!

Ga zo door

Zeer goede klantenservice

Een product gekocht via bol.com van hun. Goed en netjes bezorgt, mooi concreet. Het product beviel zeer goed! Helaas ging er iets mis, waardoor het niet meer goed werkte. Hierdoor contact gezocht met de klantenservice van Vibies via hun website. Zeer goed geholpen, fijne interactie en snelle reacties. Erg vriendelijke klantenservice met goede hulp. Een absolute aanrader, zowel voor de producten (ik heb er twee zelf) en de goede servie!

Pakket was netjes en onopvallend verpakt

Super service speeltjes van goede kwaliteit bestel zeker weet

Supergoed

De service is goed geregeld op tijd afgeleverd. Goed ingepakt

Zeer vlot

Zeer vlotte afhandeling en de dag erna al in huis