Niet op tijd leveren

Mijn klacht is heel netjes en snel afgehandeld verder. En ben tevreden net mijn product

perfect

vlot en snel geleverd. goed verpakt kortom perfect

Slecht

Ik heb namelijk helemaal niks ontvangen

Beste Hubert, We hebben het pakketje zoals is afgesproken opnieuw voor jou verstuurd naar een samen uitgekozen pakketpunt. Dit pakketje is als het goed is door jou opgehaald op de 23 e. Graag willen we vragen of je hierom de beoordeling wilt aanpassen voor ons. Vriendelijke groet, Lester vibies.nl

Zeer discrete verpakking en snelle .bezorging.

Oke

Goede verzending alleen beetje jammer de test 'voor 22:00uur besteld volgende dag in huis' klopt niet ik bestelde voor 22:00 en kreeg hem niet de volgende dag in huis maar een dag later

net bedrijf

fijn

Nog niets ontvangen

Twee x mail gehad of ik tevreden was maar ik heb nog steeds niets ontvangen anders dan dat mijn bestelling inmiddels verpakt is, dus jullie automatische marketing werkt niet helemaal, de instellingen aanpassen nadat een bestelling ontvangen is lijkt me een goed plan…

Geweldig.

Helemaal tevreden met de bestelling.

Alles naar wens

Goed en snel

Goede servies en snel geleverd door Vibis. Jammer dat Dpd het niet op zondag leverde, maar pas maandag.

Heel snelle en correcte afhandeling

Mijn ervaring

Hele goede service. En ook aps je een vraag hebt ze beantwoorden heel snel via de mail

Precies zoals het is

Pasvorm is goed

Slecht

Ik moest het pakketje, in een andere wijk ophalen omdat ik niet thuis was. Produkt is niet zoals beschreven ,slechte kwaliteit

Snel en makkelijk contact

Bij vragen snel, makkelijk en zeer vriendelijk contact. Ik koop hier zeker nog een keer.

Snelle levering en mooie kwaliteit vo. or een lage prijs

Mooi verpakt

juist perfect

snelle levering en uitstekend verpakt en bezorgd

Matig

Betaal je €4.95 bezorgkosten en bezorger komt niet eens langs en dropt t pakket bij de afhaalpunt. Al voor de 2e keer heb al contact gehad met DHL Ben slecht ter been en ben hele dag thuis gebleven. Mail van vibies was top omtrent bezorgen van pakket zou alleen andere leverancier nemen.

Snel en goed product blij mee

Ronduit negatief

Alle opgestuurde loten hebben een vervaldatum van 11/2020 terwijl we het reeds juni 2021 is

goede producten

veel keuze , waar voor zijn geld , zeker en vast

Prim

Proma

Netjes discreet top b.v

Heb nog nooit zo’n geweldig apparaat gehad…. Top apparaat