Goed en snel

Goede servies en snel geleverd door Vibis. Jammer dat Dpd het niet op zondag leverde, maar pas maandag.

Heel snelle en correcte afhandeling

Mijn ervaring

Hele goede service. En ook aps je een vraag hebt ze beantwoorden heel snel via de mail

Precies zoals het is

Pasvorm is goed

Slecht

Ik moest het pakketje, in een andere wijk ophalen omdat ik niet thuis was. Produkt is niet zoals beschreven ,slechte kwaliteit

Snel en makkelijk contact

Bij vragen snel, makkelijk en zeer vriendelijk contact. Ik koop hier zeker nog een keer.

Snelle levering en mooie kwaliteit vo. or een lage prijs

Mooi verpakt

juist perfect

snelle levering en uitstekend verpakt en bezorgd

Matig

Betaal je €4.95 bezorgkosten en bezorger komt niet eens langs en dropt t pakket bij de afhaalpunt. Al voor de 2e keer heb al contact gehad met DHL Ben slecht ter been en ben hele dag thuis gebleven. Mail van vibies was top omtrent bezorgen van pakket zou alleen andere leverancier nemen.

Snel en goed product blij mee

Ronduit negatief

Alle opgestuurde loten hebben een vervaldatum van 11/2020 terwijl we het reeds juni 2021 is

goede producten

veel keuze , waar voor zijn geld , zeker en vast

Prim

Proma

Netjes discreet top b.v

Heb nog nooit zo’n geweldig apparaat gehad…. Top apparaat

Goede service en verzending

Snelle verzending en goede service

Beste service

Super snel service en correct

Geen bestelling gehad

Om dat ik nog steeds niet mijn bestelling heb gehad we zijn nu anderhalve week verder nog steeds niks maar bij deze hoef ik hem niet meer tehbben heb het al bij een ander bestelt

Ge-Wel-Dig

De beste tot nu toe™

Website goed, versturen snel en accuraat

perfect

netjes verzorgd

zeer goed

snelle levering en goede service. omschrijving was goed. Nadat 1 van de bestelde speeltjes het niet goed deed werd er meteen een andere geleverd.

Goed, vlugge levering.

Zeer vlugge levering. Juist 1 opmerking : bij de omschrijving van de tepelzuigerS stond klaar en duidelijk dat het een setje met 2 tepelzuigers was. Er is echter een pakje geleverd waar er maar 1 zuiger in zat. Is dat mogelijk er nog 1 bij te leveren ? Mvg.

Uitstekende snelle service en zeer discreet verpakt