Snel en juiste mededeling voor levering.

Snel, verwttigd uren van levering.

Krachtig

Krachtige trilling, jammer dat het niet beweegt. Maar prettig in gebruik

mijn ervaring

de ervaringen met Vibies zijn positief snelle levering en een goede product beschrijvingen en een discreete verpakking

super correct en snel

Perfecte afhandeling

Delivery problems

Delivery problems. Customer service trying to be helpful but giving wrong promises.....

Tijd voor een nieuwe bezorgdienst

De bezorgdienst die vibies gebruikt, bestaat die wel? Via een vriend een kortingscode gehad van vibies omdat de bezorging bij hem na 5 werkdagen nog niet was geslaagd.. bij mijn levering gebeurt nu precies hetzelfde. Vibies het is echt tijd dat je een bezorgdienst gaat gebruiken die wel wil en kan bezorgen!

Verkeerde bezorging firma

Na een probleem met bezorging firma die maar na 20 uur het pakket levert en na contact genomen te hebben met Vibies werd onmiddellijk actie ondernomen om het pakket via andere bezorging firma het zo vlug mogelijk te leveren. Bedankt.

Product nooit geleverd

Product helaas nooit geleverd. Terug betaling is meer dan netjes afgehandeld.

Ik word gek

8 mailtjes voor 1 bestelling !!ek

Redelijk snel geleverd . Was een cadeautje voor een vriendin even een grapje uithalen. Wel jammer dat er steeds zoveel niet op voorraad is . Sinds ik het heb gevonden elke dag aan het kijken of het al op voorraad is

Heel creatieve en duidelijke opvolging van bezorging. Product volledig ok. ver wachting.

Ik vond het een heel creatieve hulp om extra informatie te kunnen geven aan de bezorger, zoals: ik woon in een hoogbouw, ik kom aan de deur, als ik niet thuis ben is xxx mijn favoriete gebuur om het pakje af te geven, mogelijke adresverwarring (er is kortbij een plein met bijna de zelfde naam, vergewis je van het juiste adres). Ook het balkje dat het verwachte uur van bezorging opvolgt is creatief en duidelijk. En het bestelde product was helemaal volgens verwachting

Zeer tevreden met geleverde service.

Ik bestel hier graag.

toppie

toppie

Een goed product

2 maal gebruikt met een tevreden resultaat

nog steeds niet geleverd

mijn adres is doorgegeven, ik ben steeds aanwezig en toch slaagt men er niet in om het pakje af te leveren, er is een bel aan de voordeur, is het de bedoeling dat wij ganse dag op straat staan te wachten...? vreemd.

Goede ervaring!

Erg blij met mijn items. Ook contact gehad met klantenservice en erg goed geholpen door Marieke. Bezorging ging ook goed en discreet.

Klantvriendelijk

Zeer vriendelijke mails krijg ik terug en alles wordt correct geregeld

Alles goed verlopen!

Helemaal tevreden.

Betrouwbaar

Voor ons hebben we gemerkt, dat het snel...En netjes in huis is na onze bestelling.

Betrouwbaar

Een hele weekend op de koerier moeten wachten

Levering by Trunkrs slecht

Ik vind het zeer onbeschoft om mijn bestelling bij de voordeur achter te laten en af te melden als bezorgd! Gelukkig was het droog en is het pakket niet gestolen. Ik begrijp best dat bezorgers onderdruk staan en een fatsoenlijk salaris verdienen. Maar de kantjes eraf te lopen vind ik niet gepast. Ik verwacht wanneer je dit beroep kiest dat je ook ergens voor staat. Mijn bestelling is wel netjes verwerkt en verpakt.

Klantenservice is goed.

Leuk shoppen zonder veel dubbele items

Veel keuze zonder poespas echter ook veel producten niet of voorlopig niet op voorraad.