Geweldig!!

Vibies.nl. wat een top site!! Een artikel besteld maar bij nader inzien van gedachten veranderd en hem geretourneerd. Een aantal dagen later ontvang ik een mail dat het artikel is afgekeurd. Huh?!? Toch maar even gebeld waarbij ik vriendelijk te woord werd gestaan door Lester. Het product bleek geopend. Vanwege de strenge controles wordt de retour afgekeurd wat volkomen logisch is. Al was ik niet degene die het product heeft geopend!!! Lester zou het verder afstemmen met het magazijn en de volgende dag werd ik zoals afgesproken teruggebeld. Hierbij ontving ik een foto waarop inderdaad overduidelijk te zijn was dat het product gebruikt is. Uiteraard zat ik er niet op te wachten om voor de kosten op te draaien. Gelukkig kon Lester toch nog wat regelen en tot mijn grote verbazing wordt het geld terug gestort!! Wat een service. Zo hoort er een bedrijf met haar klanten om te gaan!! P.s. Lester bedankt voor alle moeite!!!

Fijne ervaring vriendelijke service

Prima service snelle reactie bij eventuele klachten

goed bezorgd , wel heel laat bezorgd

Ik kreeg het pakketje pas rond 22.00 , dat vond ik een beetje laat . verders pakketje goed ontvangen .

Nette afhandeling van een klacht

Er was per ongeluk een verkeerd artikel bezorgd, dit is netjes opgelost.

snelen en goed

Nieuwe kennismaking, en zeer positief

Een bestelling geplaatst ter kennismaking en na de order meteen via mailtje gevraagd om nog wat mee te laten komen en 2e keer verzendkosten te laten wegvallen , werd meteen beantwoord en verzendkosten 2e order gecrediteerd. Service dus super. Daarna snelle levering en goede winkel met mooie producten. Ook via de hulp bij t winkelen super geholpen. Zeer aan te bevelen dus.

Bestellen is makkelijk en er is veel aanbod

De website is overzichtelijk. Je kan goed zoeken en het aanbod is zeer uitegebreid. Ook fijn dat de bestelling inderdaad discreet is verpakt.

Snelle levering en goede service

We hadden een bikini besteld, maar die viel wat klein. Na een gemiste oproep werd ik direct teruggebeld voor het vinden van een oplossing. Binnen een dag kon hetgeen te klein was weer eenvoudig worden teruggestuurd en konden we gelukkig weer wat nieuws uitzoeken. Door de serviceafdeling ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen.

Alles ok

geweldig

hoi

Goede kwaliteit en snelle levering.

Precies zoals verwacht. Prima pasvorm Zeer tevreden.

eerlijk bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik ben zeer tevreden over Vibies.nl Goede kwaliteit en doet wat het beloofd Zeer snel contact bij vragen en vriendelijk personeel Mvg John

Er is niets bezorgd

Steeds uitstel van bezorging. Uiteindelijk nog niets bezorgd

Mooi product, goede verhouding prijs/ kwaliteit. Goede opvolging levering.

Mooi en handig product. Goede verhouding prijs/ kwaliteit. Discrete levering. Goede opvolging levering.

Top.

Zeer goed.

prima producten, bezorging kan beter..

Niks mis met de shop of producten ,maar de slogan "morgen in huis" konden ze niet waarmaken. En dan is de bezorging ook uitsluitend 's avonds tot 22.30..! (Sommige mensen willen dan al op bed liggen, met of zonder speeltjes.. ;-) Bezorging is dan wel realtime te volgen ,das dan wel weer handig..

snel

snel

Zeer snelle levering

In de ochtend besteld en in de avond al thuis ontvangen

Top helemaal goed

Super goed

Levering

Goede middag Dacht te lezen op de site voor 23.30 besteld is de dag erna in de brievenbus .Heb het gekregen de volgende dag Vg

Hemels

Vertel het verder , ik ben bijna 72 weduwe en heb de seks enigszins verwaarloosd. En je krijgt toch een hoop energie van. En dan ook nog zonder relatie gedoe. Kom op meiden zorg voor jezelf.

Vibies heeft adequaat gereageerd op mijn vragen.

Nadat een artikel binnen de garantietermijn was kapot gegaan, kon ik het bewuste artikel omruilen of het aankoopbedrag gerestitueerd krijgen. Alles is in goede orde afgehandeld.

Product niet naar wens

Product is zeer slecht en geschikt voor eenmalig gebruik, nooit meer

Zeer goed.

Spullen op tijd geleverd en voldoen aan de verwachtingen.