Geweldig in een moeilijke tijd

Besteld bij de webshop en gewoon de volgende dag geleverd. Erg onder de indruk. Bijna elke dag is er wel op het nieuws te horen dat grondstoffen duurder worden of schaars zijn. Ondanks de moeilijkheden van vandaag de dag, doet dit bedrijf haar uiterste best om het toch mogelijk te maken om als particulier lastig te krijgen grondstoffen in huis te kunnen halen.

heel slecht.

artikel reeds besteld begin januari.. is mu midden maart... nog steeds niet toegekomen en gn info vd klantendienst.

Goedemorgen, Op uw pakbon en account staat dat er 1 product van uw order op backorder staat, de rest is wel gewoon netjes op tijd geleverd. Het specifieke product wat op backorder staat is erg slecht verkrijgbaar op het moment, dit staat ook bij het product omschreven. Hierdoor duurt de levertijd van dit product wat langer. Indien u niet langer wilt wachten kunt u dit natuurlijk aan ons doorgeven dan zorgen we ervoor dat er een credit word aangemaakt. Met vriendelijke groet, Kasper

We hadden heel snel chemie nodig en is door Laboratoriumdiscounter ook snel en correct geleverd

Ausstehende Liferung seit einem Jahr

Dieser Laden ist eine einzige Katastrophe. Ich warte seit über einem Jahr auf Ware im Wert von über 200 € aus meheren Bestellungen. Trotz vorheriger Anfrage und positiver Bestätigung, ob die Produkte, die bestellt werden sollten, auch lieferbar sind, kam nur die Hälfte an. Der Shop verfügt offenbar über keinerlei Warenkontrollsystem oder es wird konsquent ignoriert. Anders ist nicht zu erklären, dass auf unzählige Nachfragen in einer Art Endlosschleife stereotyp gefragt wird, um welche Bestellung es sich handelt und welche Produkte denn genau nicht geliefert wurden. Die Bitte um Rückerstattung des Kaufpreises wurde bisher trotz Fristsetzung ebenfalls ignoriert. Als privater Besteller ist es einfach nur ärgerlich. Alle dijenigen, die hier geschäftlich womöglich auch größere Mengen bestellen, um die Produkte weiter zu verarbeiten, sollten sich überlegen, ob die vermeintlich günstigen Preise das Risiko aufwiegen, am Ende ohne Geld UND ohne Ware da zu stehen. Ich habe mittlerweile alternative Liferanten und werde hier nichts mehr bestellen. Ein höherer Preis bei einem anderen Anbieter bedeutet nicht einfach ein teureres Produkt, ich kaufe dafür funktionierende Kommunikation und Verlässlichkeit.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goed geholpen door Lukas van Laboratoriumdiscounter, de producten besteld en 1 dagen later in België afgeleverd. Goed verpakt en de chemicaliën zijn van hoge kwaliteit

Goede producten voor goede prijs. Logistiek niet al te sterk.

Ik heb meermalen bij dit bedrijf enkele chemicaliën besteld. Ook altijd uiteindelijk gekregen wat ik besteld heb. De kwaliteit van de producten is uitstekend, zeker ook gezien de lage prijs! Goede zuiverheid en ook prima verpakt. Ik denk dat dit bedrijf echt goede producten levert en ik zie het als een welkome aanvulling op de Nederlandse markt (en ook breder). Wat jammer is, is dat het organisatorisch/logistiek allemaal wat minder solide overkomt. Zolang alles volgens het boekje verloopt (stoffen op voorraad, medewerker maakt order klaar op juiste moment, enz.) dan gaat het goed en heb je een paar dagen later de spullen in huis, keurig verpakt. Echter, als er ergens wat fout gaat (bijv. een stof is niet op voorraad, of er is een foutje gemaakt in de afhandeling van de order), dan begint de ellende. Er wordt via het ticketsysteem wel snel geantwoord, maar lang niet altijd wordt de gedane belofte snel nagekomen. Bij twee van mijn orders moest ik meermalen het bedrijf er aan herinneren dat er nog iets niet was afgehandeld. Ik denk ook dat het zeker niet bewust verkeerd bedoeld is, maar het bedrijf zou gewoon nauwkeuriger moeten zijn in de communicatie met klanten en wat dichter op de uitvoering van interne processen moeten zitten. Interessant detail: Bij mijn laatste order kwam de laatste stof uiteindelijk ook, na ruim twee maanden, maar toen kwam die stof ook ineens twee maal. Twee identieke pakketjes, met in elk pakket precies de hoeveelheid die ik had besteld. Als het bedrijf ook qua logistiek/organisatie een betere indruk zal maken, dan geef ik graag een volle 5 sterren! Ik zal in de toekomst zeker nog wel eens hier bestellen als ik weer iets nodig heb.

Beste Wilco, Bedankt voor je eerlijke review. U heeft zeker gelijk op een paar punten. Wat wij eigenlijk vrijwel altijd doen als een product niet op voorraad is is dat we er een deellevering van maken, dit is uitsluitend bedoeld om er voor te zorgen dat klanten alsnog het grootste deels van hun bestelling krijgen wat vooral voor zakelijke klanten vaak een uitkomst is. Dit is natuurlijk een relatief grote kostenpost voor ons omdat we moeten meerdere zendingen opsturen. We schrijven altijd op de pakbon wat er eventueel op nalevering staat. Wat betreft de communicatie heeft u een punt, dit is iets waar we normaal redelijk dicht op zitten, maar mede door veel zieke medewerkers en chaos op de grondstoffen markt maakt dit een stuk moeilijker, kantoor personeel loopt bijvoorbeeld vaak op de werkvloer om het magazijn personeel te assisteren om er voor te zorgen dat alle pakketten op tijd de deur uit gaan, met als naar bijeffect dat we niet altijd even snel op e-mails en tickets kunnen reageren, hoe dan ook reageren we vrijwel altijd nog binnen 1 dag en is dit (hopelijk) een tijdelijk probleem. Ook door het soort markt waar we in zitten en de willekeurigheid van bestellingen en hoeveelheid stof besteld is het vrijwel onmogelijk om altijd alles op voorraad te hebben. U kunt zich voorstellen dat wij bijvoorbeeld van een specifieke stof 1000L op voorraad nemen waar we normaal een paar weken mee doen, het komt soms voor dat er ineens 1 klant is die de resterende voorraad besteld waardoor de gehele voorraad van dat product weg is. Dit was voorheen ( pre-corona) altijd relatief snel op te lossen en was het met een paar dagen weer aangevuld, maar door de enorme schaarste en gigantische prijsstijgingen is dit tegenwoordig helaas niet meer zo, een maand wachten op grondstoffen of in extreme gevallen een half jaar is tegenwoordig niet raar meer. We proberen dit natuurlijk te compenseren door zelf een grotere voorraad te nemen, maar zoals je kan begrijpen is dit een gedachtegang die door veel leveranciers en eindgebruikers gaat wat het dus eigenlijk nog schaarser maakt, en daar komt bij dat voor bepaalde gevaarlijke stoffen er ook niet de capaciteit is om veel meer van op te slaan door de strenge regelgeving. In uw ticket vroeg u om uw nalevering en onze klantenservice kijkt aan de hand van orderbevestigingen van de fabrikant/leverancier wanneer dit binnen komt en doet dat een uitspraak wanneer het waarschijnlijk verstuurd gaat worden. Het is echter zo dat door bovengenoemde de levertijden niet altijd worden nagekomen en dus de eerder toegezegde tijd van de nalevering niet klopt. We zijn hier meestal vrij voorzichtig in en doen er vaak een paar dagen boven op als speling maar het komt helaas alsnog soms voor dat de leverancier ver buiten de beloofde tijd levert. Met betrekking tot het dubbele pakket wat u heeft ontvangen vermoed ik dat deze al ingepakt was voor verzending en dat een collega daarna uw ticket had geopend en de order nogmaals had uitgeprint. Mazzeltje voor u in dit geval :) We zullen uw tips zeker in acht nemen en meenemen in de komende vergadering. Fijne dag nog en vriendelijke groet van het Laboratoriumdiscounter team!

Waardeloos

Meer dan een week later krijg ik de helft Het is nu twee week later en ik wacht nog steeds De communicatie is soms aanwezig maar stopt ook zomaar , waardoor je nog niets weet Spullen zijn goed verpakt Toon is aardig maar je kan mensen niet in het ongewisse laten Ik heb hierdoor op het laatste moment , ik geef workshops , spullen nog ergens anders moeten komen terwijl ik het ruim op tijd had besteld

Very Bad

I had paid for one of their products in their online shop. I was then told that the product i had ordered was not for personal use and therefore it could not be delivered to me. I had contacted them in regards to a refund and have been waiting for over two weeks now and they will not reply to my emails now. SCAM

Hi, What do you mean SCAM? You contacted us and told us you are an induviduals and could not receive the registered substance and we cancelled the order imidiatly and made the refund the same day. You wrote us an email at 2 am in the morning and expect a direct response? We receive multiple emails from you about the refund which we always answered the same day. Even letting you know that the refund had already been made that same day. How does this qualify as a scam?

Excellent

Excellent and very helpful customer service, the ordered item was sent quickly.

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

J'ai fait une commande qui n'a jamais été livrée

J'ai fait une commande qui a été livrée 1 mois (au lieu des 3 jours annoncés) après dont le contenu était faux à 50%. Après m'avoir répondu qu'ils accusaient reception de l'erreur de traitement de la commande, plus aucun mail ni suivi, ni aucun produit reçu 3 semaines après! Je demande à ce jour le remboursement de mes produits avec un dédommagement. Société à éviter

!!! Warnung: betrügerische Machenschaften !!!

Am 31.12.21 habe ich verschiedene Artikel bestellt. Am 01.02.22 kam dann eine Teillieferung. Auf die Nachfrage, wann mich die restlichen Artikel erreichen, kam die Ausrede, dass diese direkt vom Hersteller kommen und sie keinen großen Einfluss darauf haben. Grundsätzich habe ich vollstes Verständnis, dass in der momentanen Situation (Corona-Pandemie) Lieferengpässe die Regel sind. Die Artikel werden aber weiterhin ohne großen Hinweis auf diese Defizite mit Lieferzeiten von 1-3 Werktagen beworben. Die fehlenden Teile haben mich bis zum heutigen Tag (10.03.22 !!) noch nicht erreicht und der Fehlbetrag wurde mir trotz Fristsetzung auch nicht zurück erstattet. Aus dem Grund kann ich hier ohne schlechtes Gewissen von BETRUG sprechen. Einen Anwalt einzuschalten würde wahrscheinlich letztendlich nur noch teurer kommen. Aus dem Grund verzichte ich wohl darauf. Aber ich habe schon die Erfahrung gemacht, dass solche Firmen genau damit rechnen und meist unbescholten davon kommen. Meine Empfehlung: Verehrte Kunden von Laborbedarf, investieren Sie lieber noch etwas mehr Zeit für Recherchen und suchen Sie sich einen anderen Anbieter!

zeer tevreden

Zaterdagavond besteld en volgende dinsdag in huis. Prima verpakt en goede kwaliteit

No products, No money

We bought some products in January and two monts later we have no products neither the money we paid. We tried to text them this week without answer.

Hi, We really cant find anything with the info you provided here. There is no Iván van spain in our system. If you can contact us and provide us with your orderdetails we are more then willing to help. Best regards Kasper

Goed en snel te woord gestaan!

Ik ben goed, snel en vriendelijk geholpen via de chat functie. Goede en overzichtelijke website.

Slechte service

Al weken aan het wachten op een levering. 17 uiterlijk 18 Februari zou onze order geleverd worden. Een week later gebeld, dan zouden ze het (25-2) komen brengen! Een super service , maar helaas tot 17:15 gewacht en niemand gezien. 28-2 nogmaals gebeld, zijn collega zou voor een dichte deur hebben gestaan , terwijl wij hier netjes zaten. Het zou dezelfde dag geleverd worden. Helaas niemand gezien. Er worden valse beloftes gedaan waardoor we niet alleen zelf zonder zitten , maar ook onze bestellingen niet kunnen uitleveren. We zitten inmiddels klaar om nogmaals te bellen en te vragen waar de order blijft.

Goedemorgen, Wel een beetje een nare reactie dit. En vinden ons helemaal niet in dit verhaal. Jullie hadden producten bij ons besteld met een levertijd maar jullie hadden veel haast. Doordat het enorm druk was liepen wij iets achter met inpakken, wat we ook aan jullie hadden uitgelegd. Omdat jullie om de hoek zitten hebben we uit ons zelf voorgesteld om het langs te brengen om zo een dag te besparen. Mijn collega stond die zelfde dag om kwart voor 5 bij jullie voor de deur maar er deed niemand open, hij heeft ruim 5 minuten zitten kloppen op verschillende deuren aan het pand. Een paar dagen later zijn we nogmaals langs geweest en moest ik zelf ook zoeken en lang wachten tot er iemand open deed. Nu vragen jullie nog de verzendkosten terug ook ''omdat we het zelf gebracht hebben'' en niet met de GLS hebben verstuurd?? Ons personeel en autos zijn natuurlijk gratis. Heel apart. Veel succes met jullie zaken!

High quality products and a friendly customer service experience

Laboratorium Discounter has provided very good advice and all information we required on an specific product, all well documented. Managing director & staff have been prompt, thorough, knowledgeable and pleasant to interact with. I certainly will be sure to contact Laboratorium Discounter for any analysis and testing needs and have no hesitation in highly recommending them for their high quality products and excellent customer service.

• Você nos recomendaria? sim

Goede producten, zeer trage levering

Ik heb de afgelopen twee keren lang moeten wachten op mijn bestelling. Aanzienlijk langer dan staat vermeld in de informatie! Ik krijg dan een standaard antwoord en vervolgens gebeurt er niets totdat ik weer aan de bel trek en een uiterste datum zet waarbinnen ik de bestelling moet hebben ontvangen. Waarschijnlijk bestel ik de artikelen volgende keer bij een andere leverancier en desnoods kost het me iets meer. Tevredenheid mag ook wat kosten!

Goedemiddag beste Mevr. Pijl, Hartelijk dank voor uw review. Het klopt dat uw 2 orders er langer over hebben gedaan dan verwacht. Helaas hebben wij met onwijze vertraging gekampt afgelopen periode. Wij proberen uiteraard alle producten zo spoedig mogelijk te versturen en betreuren dan ook ten zeerste dat dit bij uw orders niet is gebeurd. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Wij hopen u in de toekomst nog nog een keer te mogen helpen en dan zullen wij ons uiterste best doen de order zo snel mogelijk te versturen. Met vriendelijke groeten, Demi / Laboratoriumdiscounter.nl

Outstanding

I ordered from Laboriumdiscounter for the first time, my order was shipped with GLS. Unfortunately, GLS is very unreliable at our location, delivery attempts are sometimes not even made and there are no notifications either. Unfortunately, my package actually disappeared during shipping. In principle, I did not get any help from GLS and at the same time I contacted the support of Laboriumdiscounter. I was helped very friendly and extremely quickly and a replacement was delivered. The second delivery was then brought directly to the parcel shop, but at least it didn't disappear. I don't understand why the shop is rated so poorly. I have rarely experienced such good, friendly and fast customer service. Thank you and see you next time!

Good afternoon dear Mr. Tristan, Thank you for taking the time to write us this kind review. We are more than happy to read that the second package was arrived at the end. We hope that we can assist you more in the future, and than of course with out this shipping problem. With kind regards, Demi / Laboratoriumdiscounter.

klantvriendelijke en goede ondersteuning

Een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Indien producten niet op voorraad zijn wordt er gezocht naar een alternatief. Verder een correcte afhandeling van de orders.

Goedemiddag beste Mr. Jurgen, Hartelijk dank voor deze fijne review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad met uw bestelling. Wij hopen u inde toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groeten, Demi / Laboratoriumdiscounter.

Keine Ware erhalten, sehr schlechter Kontakt!

Keine Ware! Schlechter Kontakt! Nichts funktioniert! Lässt einen im Regen stehen! Sollten Ihren Handel auf NL beschränken! Nur stark in Ausreden!

Slecht

Op 16 december iets besteld, en op 28 januari wacht ik er nog steeds op. En dat na verschillende keren contact opnemen, waarbij gezegd wordt dat het er snel aan komt. - Eind December een chat gestart via de website, het zou er snel aankomen, letterlijk: ''Dit binnen gekregen van onze leverancier helaas door drukte met kerst etc, nog niet kunnen uitpakken'' - 14 januari: gemaild, geen reactie. - 18 januari: gebeld, het zou snel opgestuurd worden, onbekend waarom dat nog niet gebeurd was. - 21 januari: gebeld, nogmaals zelfde verhaal, het wordt snel opgestuurd. Gevraagd: is het op voorraad? Ja. - 25 januari: gemaild, geen reactie tot op heden. Als het op voorraad zou zijn, dan is het toch geen probleem om het dezelfde dag nog op te sturen als daar naar gevraagd wordt? Of wees eerlijk en zeg dat het niet op voorraad is en geef een eerlijke verwachte leverdatum. Het kost me nu ontzettend veel onnodige tijd. Vind dit echt absurd. En gewoon geen reactie via de mail.

Goedemiddag beste Chatnal, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw eerste order zo is verlopen. Wij hebben inderdaad veel langer gewacht op de bestelde producten dan verwacht. Wij hadden dit vaker aan u moeten communiceren inderdaad. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Ik ben blij om te lezen dat de producten uiteindelijk toch bezorgt zijn. Wij hebben eventueel een chat die de gehele dag van 09:00/17:00 op vrijdag na tot 12:00 beschikbaar is voor al u vragen / en of opmerkingen. Met vriendelijke groeten, Demi / Laboratoriumdiscounter

Bijzonder slecht

Bestelling gedaan en na 2 weken maar eens geinformeerd waar mijn spullen blijven. Nee meneer sorry maar uw spullen komen deze week. Nu ik vraag na weer een week wachten waar mijn spullen blijven krijg ik te horen dat ik vals ben voorgelicht en dat nu mijn spullen niet op voorraad zijn. Ik heb mijn geld terug gevraagd en hoop dat ik dit krijg

Goedemiddag beste Mr. Han, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Echter jammer om dit zo te lezen. Het product kwam een dag later binnen dan dat u geïnformeerd bent. Toen hebben wij het product gelijk verstuurd. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw ontvangen order en excuseren ons voor de vertraging dat uw order heeft opgelopen. Met vriendelijke groeten, Laboratoriumdiscounter.nl

Gemakkelijk gevonden en snel geleverd

De site is overzichtelijk met een goed aanbod. Zal voor toekomstige aankopen zeker opnieuw gebruikt worden!

Goedemiddag beste Mr. Koen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring bij ons. Wij vinden het fijn om te lezen dat u dit becijferd met een 9! Wij kijken er naar uit u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Demi / Laboratoriumdiscounter.

A fuire

Des mois pour livrer, sans la moindre information envers le client

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, L'un des produits que vous avez commandés nécessite une déclaration d'utilisateur final. Après des demandes répétées, vous ne l'avez toujours pas entré correctement. Malheureusement, certains produits chimiques ont des restrictions qui nécessitent des informations supplémentaires avant que nous puissions les fournir. Cordialement, Laboratoriumdiscounter

Goede prijzen snelle levering

De titel zegt het. Goede prijzen en geleverd naar België in minder dan 24u. Wat verwacht je nog meer?

Goedemiddag beste Mr. Ian, Hartelijk dank voor deze fijne review. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service! We hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Demi / Laboratoriumdiscounter