Goede prijzen snelle levering

De titel zegt het. Goede prijzen en geleverd naar België in minder dan 24u. Wat verwacht je nog meer?

Goedemiddag beste Mr. Ian, Hartelijk dank voor deze fijne review. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service! We hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Demi / Laboratoriumdiscounter

Parfait

Livraison rapide

From my experience, I see that this center is one of the best and best services Quality in products and speed in services

Snelle en perfecte levering van moeilijk te vinden materiaal

Snel mijn materiaal teruggevonden op de site en zonder problemen thuis geleverd gekregen. Waarvoor dank

Keurig op tijd en netjes verpakt.top

Goedemiddag beste Mr. Wilco, Hartelijk dank voor uw fijne review. Wij vinden het zeer fijn om te lezen dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad. Wij hopen u dan ook in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Demi

I needed a product for soap making and everything went very Well and Quick

Good afternoon, Thank you a lot for this kind review we are really thankful for this. We are happy to read that you were glad with our services. We hope we can help you in the future as well. Kind regards, Demi.

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en snel geleverd

Goedemiddag beste Mr. van den Berg, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen ons een review te schrijven over uw ervaring bij ons. Wij vinden het zeer fijn om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Demi

mijn ervaring is prima

Het product -n Heptane is geweldig voor het afweken van postzegels,die niet via de gewone weg zijn af te weken

Top thnx

Snelle levering en goed product

Zeer goed .

...

Volgende dag afgeleverd

Had een 30L metaal blik besteld en de volgende dag netjes verpakt afgeleverd

Goedemiddag! Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten over uw ervaring bij ons. Wij waarderen dit zeer erg! Fijn om te lezen dat uw bestelling netjes op tijd heeft ontvangen. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Demi.

nalevering

Na lange tijd geld terug gehad van producten die niet nageleverd waren, jammer dat het zo lang heeft geduurd, ik zou als tip meegeven dat dit beter geregistreerd mag worden en dat er vanuit het bedrijf zelf wel een berichtje mag komen als iets langer duurt dan op de site aangegeven of niet geleverd kan worden. Verder geen problemen met de producten, alleen kan soms de communicatie beter. Wellicht dat het bedrijf hier nog in kan groeien en dan is alles naar behoren.

Mooi scala aan producten, helaas rammelende logistieke organisatie.

Na anderhalve week en 4x contact opgenomenmoeten kwam het oo voorraad liggende product.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling, ik kan niet zo goed terugvinden om welke order dit precies gaat, wij zijn normaal gesproken altijd bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9 tot 5 en op vrijdag van 9 tot 12. Met vriendelijke groet, Kasper Laboratoriumdiscounter

Goedemiddag beste Mohammed, Hartelijk dank voor uw review. Ik zie in voorgaand mailcontact dat wij uw order hebben gecrediteerd nadat u dit heeft gevraagd. Wij hebben vervolgens door een interne fout, de order toch nog nar u verstuurd. U heeft van ons netjes een refund en een gratis product gekregen. Dit lijkt ons niet een rede voor een slechte review. Mocht u naar aanleiding van deze reactie toch de review willen aanpassen of verwijderen zouden wij dat zeer op prijs stellen. Wij danken u voor uw feedback en wensen u een fijne dag!

Betrouwbare leverancier

Ze leveren niet erg snel maar alle bestellingen komen uiteindelijk netjes aan. Verpakking kan soms wel wat handiger maar de diverse bezorgdiensten gooien en smijten gewoon met alle pakketten. Zodra de pakketten boven de 10 kg komen zijn de kartonnen dozen vaak maar matig bestand tegen al dat geweld.

Sehr schnelle Lieferung!

War meine erste Erfahrung, und ich bin begeistert. Werde Kunde bleiben!

Alles ok ich mag immer Kaufen

Goeie service

De dag nadat ik mijn bestelling geplaatst had ontving ik het materiaal goed verpakt. Eén van de ontvangen producten was niet wat ik besteld had. Na gebeld te hebben met de laboratoriumdiscounter en een foto gestuurd te hebben met wat ik wel ontvangen had, kreeg ik een excuus mailtje en de volgende dag werd het juiste product thuis afgeleverd. Ik werd telefonisch vriendelijk geholpen.

Ware OK ,Lieferung könnte schneller erfolgen.

Mußte wegen der Lieferung per. Email nachfragen.

keine gute verständigung

ware nach 2,5 wochen erhalten...auf nachfrage keine antwort bekommen! geht noch was...ware perfekt verpackt...

Très bonne réactivité suite à des erreurs d'expédition .

Il y a très peu de fournisseurs de produits chimiques pour les particuliers en France . Je suis content de Laboratoriumdiscounter qui me permet d'acheter du citrate de calcium à un prix raisonnable . J'en achèterai à nouveau régulièrement . Suite à un oubli à l'expédition , Laboratoriumdiscounter a envoyé très rapidement le produit manquant .

Goed en goedkoop

Goedkoop en snelle levering. Prima.

Verkeerde bestelling gedaan

Heb verkeerde bestelling gedaan, kan ik dit terugzenden?

Goedemiddag beste Mr. de Paepe, Hartelijk dank voor uw review. U reageert nu met een vraag op onze review site, ik zou u willen vragen contact met onze klantenservice op te nemen. [email protected] wij helpen u hier graag verder! Met vriendelijke groeten, Laboratoriumdiscounter

Prima bedrijf accuraat

Prima bedrijf!