Uitstekend!

Ik had voor mijn partner een aantal objecten gekocht als cadeaus. Dit had ik bij de comments gezet bij de bestelling en ik kreeg alles ingepakt opgestuurd. Plus een klein papiertje met uitleg waar het object voor staat. Heel tof!

Zeer lieve en hulpvaardige dames!

Ik had een hangertje besteld dat niet meer voorradig bleek, maar Martine was superlief aan de telefoon. Ik ben zeer tevreden met het alternatief dat ze voor mij heeft uitgekozen en de steentjes zijn echt heel mooi!

Zeer snelle en nette verzending

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt verzonden en er zat zelfs nog een cadeautje bij! Niks op aan te merken en ik zou hier een volgende keer zeker weer bestellen!

Snelle levering met persoonlijke boodschap

Ervaring was goed aleen pakket was open en beschadigd geleverd

Best goed.

Alleen ik heb 2dingen besteld de ketting was er niet meer.wat ik jammer vind.alleen de ring was er .Die komt morgen binnen als het goed is.Daar betaal ik verzend kosten voor wat Ik begrip maar als ik de ketting weer besteld moet Ik weer verzend kosten betalen.Dat vind ik niet eerlijk. Groetjes van Gerda

Snel en voldaan

Ik ben erg blij met mn bestelling die ik gedaan heb bij ananda erg verrassend om zoiets speciaals per post te kunnen krijgen dank jullie wel ananda

Een geweldige klandizie.

Ze weten waarover ze het hebben in de winkel, je wordt super en lief geholpen. Bij het bestellen is er zeker aandacht aan besteed met een paar lieve woorden. Her voel je je ook nog een echte klant. Shapoo, ga zo door. Lieve groet Anneke

Heel fijne en snelle service

Wat een fijne service, en de volgende kon ik m'n bestelling al bewonderen. Dank!

Helemaal naar tevredenheid.

Keurig verpakt en snel bezorgd. Bestelde artikelen voldeden aan verwachting. Prijs viel mee t.o.v. andere webshops. Het lieve kaartje en de cadeautjes maakten het helemaal af.

Always perfect!

Great products, wrapped with love.

goeie service en super vriendelijk

Ik had wat besteld en de levering ging verkeerd, dit werd goed en makkelijk opgelost toen ik even naar de winkel belde

Snel en goed geleverd, met een leuke verrassing

Het pakket is compleet geleverd, sneller dan ik had verwacht en er zat ook nog een leuke, welkome en passende verrassing bij. Heel leuk!

Mooie stenen en een lief kaartje erbij. Mooi dat de steen per stuk wordt uitgelegd super!

Erg vriendelijke dame

Mijn bestelling was helaas vertraagd doordat het product niet op voorraad was en wat langer duurde om bij te vullen. Ik werd echter vriendelijk gebeld voor overleg. Uiteindelijk mijn bestelling keurig ontvangen in een leuk pakketje met een persoonlijke boodschap en wat extra's. Ik was prettig verrast. :)

Uistekende service

Pakketje werd mooi op tijd geleverd. Er was iets stuk gegaan en dat hebben zij snel opgelost en opnieuw nieuwe gestuurd. Top service.

Snelle levering en met zorg ingepakt. Een persoonlijk berichtje, attentie en een kaart met inzicht. Zo waardevol om dit er extra bij te krijgen. Je voelt je gezien ! Ook de hanger was als cadeautje ingepakt. Leuk als je het jezelf cadeau geeft en handig als je het zoals ik, weg wil geven. Het zit meteen mooi en liefdevol ingepakt. De ontvanger wordt er blij van. Echt leuk om te ontvangen!

prima snel, zorgvuldig verpakt

zie boven

na bestelling een mooi kettingkje met steen amethist ontvangen, ik ben tevreden daarmee.

Goed opgelost

Product heel anders dan op foto. Maar passende oplossing.

Een hele mooie steen m'n vrouw heeft er veel plezier van

erg fijne ervaring

Alle producten kwamen mooi bezorgd binnen en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit

Top Bedrijf Snelle Levering

Top Bedrijf Snelle Levering. Kom Weer Terug Bij Deze Winkel

Op tijd binnen gekregen en blij met mijn aankopen

Mijn bestelling werd goed verpakt en kwam snel aan in België.

Er zat een lief persoonlijk berichtje bij van de zender en een orakelkaart met een zeer passende boodschap voor mij! Ik was ook blij met de gratis verzending naar België vanaf 50€!