Duidelijk, vriendelijk, accuraat ga zo door.

Ik kom al jaren bij Ananda en het blijft mijn favoriete winkel op het spirituele gebied. Ik vind het altijd fijn om in de winkel te komen snuffelen. Alleen nu door de COVID omstandigheden ben ik het online gaan doen. Snelle levering en een persoonlijke dank briefje bij in gesloten met wat heerlijke geurstokjes. Dankjewel!

Snel, mooie producten en liefdevolle verzonden

Mijn bestelling was heel snel geleverd, zorgvuldig en liefdevol ingepakt met een persoonlijke en hele mooie kaart, die ik op mijn prikbord heb opgehangen. Bij Ananda ga ik zeker nog vaker bestellen. En als ik meer tijd heb kom ik graag naar de winkel in Haarlem.

Wat een cadeautje!!

Hoewel ik het natuurlijk zelf had besteld, voelde het openmaken van mijn pakket als een cadeautje. Mooie beker!! Fijn dat jullie Yogi thee verkopen ennn...wat een verrassing: een lekker wierookje erbij. Heerlijk!!

Perfecte service

verkeerd kaartje besteld, kind i.p.v. volwassene en opsturen aangevingd, wat ik overigens onduidelijk vond op de website, omdat ik in bladel N.Br. woon. Mijn geld werd keurig teruggestort, nieuw kaartje besteld. Top service.

Snel en persoonlijk

Fijn assortiment, snelle verzending, menselijke maat

De winkel in mijn huis!

Het bestellen ging zeer gemakkelijk en voor ik het wist was mijn pakketje al binnen! Vol verwachting opende ik het doosje en kreeg méér dan ik van te voren kon bedenken... 1. Mijn bestelde pendel werd toch geleverd ondanks eerder bericht dat deze uitverkocht zou zijn! 2. Bij het openen van het doosje was het even alsof ik toch in de winkel was! De heerlijke geur, de persoonlijke boodschap en direct het gevoel van thuiskomen... Bedankt Team Ananda!

perfect!

Nu voor de tweede keer online een bestelling geplaatst bij Ananda. Supergoede service. De bestelling klopt en is snel geleverd. Beide keren kreeg ik een leuk persoonlijk kaartje en heerlijke wierook cadeau. Helemaal top.

Fijne en snelle levering ! goed en zorgvuldig verpakt . leuke verassing erbij met mooie kaart .

Je komt ogen tekort!

Al meerdere malen zowel online als in de winkel geshopt. Je weet gewoon niet wat je kiezen moet zoveel mooie, leuke, handige en lekkere artikelen. Ik word er altijd een beetje hebberig van. Daarbij wordt je heel vriendelijk geholpen en vakkundig geadviseerd, niet alleen in de winkel maar ook via de webshop. Ik ben fan!

Bij Ananda winkelen is een ervaring op zich.

Super fijne winkel met goede adviezen, ruime keuze en op de een of andere manier rustgevend. Afgelopen zondag stond ik best lang in de rij maar het irriteerde niet. Zoveel te zien, het ruikt er heerlijk. Ja, Ananda staat in m'n rijtje favoriete winkels en als enigste spirituele winkel. Tot snel!

Ik heb nu al een paar keer besteld bij Ananda. Eén woord: geweldig. De bestelling wordt snel verzonden en ook snel ontvangen. Wanneer het aankomt is het gewoon verpakt in cadeau papier en zit er iets extra's erbij plus ook een mooie kaart van buddha. Maar ja ik was al gek op de winkel.

Wat een heerlijke winkel, zowel in Haarlem als Utrecht!

Ik verwen mijzelf graag door bij Ananda te winkelen. Daar wordt ik altijd heel blij van.