Heldere communicatie en uitstekende en vlotte service

Uitstekend!

Geweldig!!!!!

Een heel bijzondere avond!!

Fijn contact, leuke kaart bij de bestelling

Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Ik kom al 20jaar in deze winkel,eerst de wijze kater, nu jullie het overgenomen hebben is er een hele frisse wind door de winkel gewaaid, maar o wat doen jullie het goed, en lijkt wel 2 keer drukker als voorheen, veel jong nieuw publiek, heel knap....

Boven verwachting

Snelle levering van producten. En een persoonlijk bedankje toegevoegd. Echt een plek om vaker te bestellen.

Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk

Mooi online winkel, makkelijk iets te bestellen, snel levering and alles netjes ingepakt. Ik kom hier zeker terug en kan de winkel bij iedereen aanraden. Dankjewel Ananada (*_*)

Snelle bezorging en erg tevreden

Krijg mijn bestelling super snel. Mooi verpakt en erg tevreden met mijn bestelling

Fijn contact met de winkel

Na een niet ontvangen mail, werd er na mijn telefoontje gelijk geschakeld en de cadeaubon direct via de pakket post naar mij toegestuurd! Goede service!

Fijn assortiment en goede klantenservice

1 artikel uit mijn bestelling was niet op voorraad. Een medewerkster heeft me persoonlijk gebeld om de opties te bespreken en als extraatje is er een mooi steentje aan de bestelling toegevoegd. Super; bedankt!

Pakketje was verzorgd ingepakt, werd er blij van!

Zorgvuldige en vlotte afhandeling van online bestelling

Snel en keurig verpakt. Een aanrader voor wie een winkel wil steunen en ook online wil bestellen. Nieuwste boeken gemakkelijk in huis via Ananda.

Prima service mooie producten

Vriendelijk en behulpzaam, vertraging in bestelling.

Op dinsdagavond had ik mijn bestelling geplaatst. Maandag kwam deze pas binnen. Net op tijd!

Ik was eerst teleurgesteld over de openingstijden en de ‘discussie’ die ik daarover voerde in de winkel. In mijn emotie wilde ik dat hier posten. Maar Ananda reageerde metéén heel vriendelijk en met een luisterend oor. Zeer prettige mailwisseling gehad en excuses ontvangen. Voelde me erg gehoord. De winkel zelf is erg mooi en heeft een uitgebreide collectie spiritualiteit, waaronder een ruime keuze in tarotdecks en orakelkaarten. Ik ga er zeker nog eens naar toe.

Fantastische service

Super blij met de bestelling en snelle verzending

fijne service

Je hebt echt het gevoel persoonlijk behandeld te zijn, ook in de webwinkel.

Blij mee

Super netjes verpakt

Ik had o.a. 2 boeken besteld en deze waren per stuk ingepakt wat voorkomt dat een blz beschadigd kan worden. Ook een zilverhangertje was leuk ingepakt. En als kadootje een heerlijk wierook en een kaart van het Ananda team erbij gekregen.

Prettige webwinkel!

Prettige webwinkel! Heb alleen een probleempje met mn bestelling gehad, oude keuze had ik weggegooid maar nieuwe is blijkbaar niet gebleven en heb vooralsnog oude bestelling gekregen waardoor ik weer deel geretourneerd heb en wat ik eigenlijk wilde heb en heb ik nu niet. Kost me dus weer 5 euro verstuurgeld. Das weer iets minder. Kan het zijn dat dit een foutje is en vaker voorkomt? Hoor het graag 0610788766, groetjes Marianne

Super...fan van ananda :) inmiddels een hele collectie. Goede service,mooie stenen thuis gekregen.

Super tevreden :)

Snel, vriendelijk en persoonlijk

Het pakketje was netjes ingepakt, er zat ook een handgeschreven bedankje in wat ik erg leuk vond.

Snelle levering en een handgeschreven kaartje erbij!

Toen ik de eerste keer in de winkel kwam in Utrecht was ik al verliefd! Zo'n groot assortiment!! Ik heb online nog wat nabesteld, omdat ik punten had gekregen voor mijn verjaardag. De levering was snel en ik kreeg er een super leuk handgeschreven kaartje bij én wierook om te proberen. Mijn dag is weer gemaakt!

Artikelen super mooi en heel snel in huis

Last minute een cadeautje voor mijn (jarige) vrouw besteld en laten bezorgen op een vakantiepark. Daar werd door Ananda een felicitatie kaartje met een lieve tekst bij gedaan. Dat is klantenservice waar ik van hou, heel erg attent.