Goede service!

Duidelijke website en makkelijk een bestelling te plaatsen. Lieve persoonlijke notitie erbij maakt het extra leuk’

Super relaxed

Het was druk in de winkel,ben er wel 4x doorgelopen,zulke mooie verzamelingen te zien.Had online besteld en kwam deze ophalen. Voor mij beter want door mijn huidige gezondheid waren het teveel prikkels ,had dan vast vergeten mijn bestelling mee te nemen. Een aanwinst super vriendelijk en behulpzaam medewerksters. Nog even sparen en dan kom ik terug om wat moois als decoratie te kopen. Helemaal top

Mooie ringen. Snelle levering.. Attent briefje plus cadeautje

fijne winkel

Goede middag, ik heb wel een tip...voor verbetering... Onlangs heb ik via de webwinkel een windorgel gekocht, het was een kadootje voor mijn zus. Dus mijn adres en van mijn zus waren verschillend, en natuurlijk ook onze naam. Het pakketje was erg snel, dus dat was fijn, maar ze belde me op...om toch te vragen of ik al betaald had...want de factuur, die ik al betaald had zat bij het pakketje...en het kadootje was gericht aan mij! Jammer dat ze nu weet wat het gekost heeft, en dat het voor haar lastig was om aan mij te vragen of ik wel al betaald had... Is toch een beetje feestelijkheid weg. Misschien kan dat anders..? Vriendelijke groeten Ingrid van Ek

Heel lief dat er nog een bedankje bij zat .. goede service

Prachtige producten en snele bezorgin.

Jullie zijn zeer vriendelijk en dat iz fijn. Ik word jullie vaste klant.

Zeer naar tevredenheid.

Dit was mijn eerste online aankoop bij Ananda en deze is mij zeer goed bevallen. De levering was snel en de verzorging van het pakketje was keurig. Ook het extra artikel bij mijn aankoop was een leuke verrassing. Het contact met de winkel na een kink in de kabel wat de bezorging van mijn pakket betreft was zeer correct.

Met liefde

Met liefde ingepakt, lief kaartje erbij en klein cadeau, Je voelde het gelijk , Snelle levering, Ben super blij met mijn moedernatuur beeld . Ben zeker een nieuwe klant .

Heel blij!

Mooi verpakt en snelle levering! Top

Snel en niet duur!

Helemaal top.

Fijne ervaring

De webshop ziet er netjes uit en is fijn om bij te bestellen

Een cadeautje

Snelle verzending en echt een cadeautje om alles uit te pakken. Met liefde en alle zorg ingepakt en verzonden, dat was voelbaar toen ik het ontving. Nieuwe klant erbij!

Topwinkel en dito service

Snel en makkelijk :)

Heel leuk, helemaal verliefd op de geurstokjes dir als kado meekwamen!

Keurig snel geleverd !

Topwinkel en webshop!

De winkels van Ananda vond ik al geweldig. Nu voor het eerst iets besteld via de webshop en ook daar ben ik heel tevreden over. Vlotte verzending. Ik kreeg een doosje wierook cadeau. Heel attent!

Heel goede service

Alles in goede orde ontvangen en zelfs bij een foutje, wordt het juiste artikel meteen met een leuk briefje erbij snel erachteraan gestuurd. De winkel zelf is natuurlijk leuker om te bezoeken, maar online zal ik er zeker nog vaker bestellen als het nodig is :)

Wat een liefdevolle service.

Mijn zwaar beeld: moeder aarde beeld van 30 cm is helemaal van jullie naar België gestuurd. Dit zeer snel en helemaal heel. Ik kreeg er ook nog gratis wierrookstokjes bovenop en een lief kaartje. Wat leuk dat je bij je aankoop korting kan opsparen. Ik vond de verpakking zeer goed gedaan. Want er was niets stuk. IK koop hier zeker nogmaals. De stenen die ik kocht zaten ook zeer mooi in gouden feestverpakking. Ik dacht zeker, ooh Utrecht, dat gaat nog even duren. Maar in het weekend besteld van zaterdag op zondag nacht en nu vandaag dinsdag middag al thuis in België. Nogmaals dank je voor de liefdevolle service.

Heel snel en persoonlijke aandacht

Voldoende

Een ruime keuze, maar jammer van de te hoge verzendkosten en de trage levering.

Was niet in de winkel wel via de site beschikbaar

Snelle levering! Daarbij zat de zoutlamp heel goed verpakt en is mooi aangekomen. Zat nog een leuk kaartje bij. Echt een cadeautje om binnen te krijgen!

Super! :)

Snelle levering, heerlijke wierookstokjes bij de bestelling gekregen.

Ik sprak al telefonisch met jullie over de onduidelijkheid van de “doos met dromenvanger” die er nie

Zie boven

Ben nog er nog niet helemaal over uit

Dit komt omdat ik nu al ruim een week aan het wachten ben op het geen wat ik heb besteld .