Vlotte verzending

De bestelling kwam vlot binnen en was mooi verzorgd

Perfecte levering volgens afspraak

Direct na de digitale bestelling bevestiging ontvangen en binnen de termijn afgeleverd.

Heel blij mee!

Snel en lief ingepakt geleverd. Producten zijn Top. Dankjewel Ananda. Met warme groet, Bernadette

Fijne winkel, zowel de fysieke winkel als de webshop.

Prettige winkelervaring omdat de medewerkers echt tijd nemen om je te helpen en geïnteresseerd zijn. De online bestelling was goed verpakt, snel geleverd en de kleine attentie erbij maakt het af.

Favorite place to be

De eerste keer stuitte ik “toevallig” op jullie vestiging in Den Haag. En wat een prachtige winkel, opgericht met de juiste intenties en dat is niet overal zo. Er is nagedacht over de plaatsing van producten wat het een ontzettend fijn gevoel geeft. Ik was direct verkocht. Pas geleden naar de vestiging in Den Bosch geweest en ook hier GEWELDIG. Ben heel erg benieuwd naar de overige vestigingen, maar ik zal jullie winkel aan een ieder persoon aanraden. Wat mooi dat deze winkels bestaan.

Snelle en nette levering

Mijn bestelling had ik binnen 2 dagen in huis. Was netjes verstuurd en een leuke kaart erbij.

Kadootje

Prachtig assortiment, super snelle levering en wat een verrassing bij het uitpakken. Een kaartje met persoonlijke tekst, wierookstokjes met Chinees geluksmuntje met een hartje. Ik voelde mij gewoon een beetje jarig. :)))

Goede service en de levering is een een echt kadootje

Super goed

Mooie steen besteld voor mijn zus en was super snel geleverd! Blij mee.

Super fast delivery and great shop!

I had been researching for a while to buy my first Tarot deck and Ananda's shop popped up on my search - it was a great online shopping experience, with all the information needed about the product and a variety of products available to browse. The delivery was extremely fast, faster than expected - and Irina included a handwritten note with a kind message to welcome me as a first time client. Super thoughtful! I will definitely be a returning client.

Prima levering

Goede communicatie en correcte levering.

Fijn

Duidelijk, snelle levering, dankjewel!

Snelle en correcte levering

Het product kwam helemaal overeen met de beschrijving en was zeer zorgvuldig verpakt. Snelle levering en bij het uitpakken zat een persoonlijke boodschap, heel leuk.

Altijd goed

Ik koop hier altijd de leukste spulletjes om mijn collectie uit te breiden. Heerlijk!

Verrassingspakket

Mijn bestelling ontving ik in een super leuk pakketje

Alles ontvangen

Prima product netjes verzonden!

Heey Peter, Wat jammer om te zien dat je een onvoldoende als beoordeling geeft. We hebben het voor je uitgezocht en zien dat je vrijdag einde van de dag hebt besteld. Wij hanteren een levertijd van 2-3 werkdagen. In verband met het weekend en Pasen, kan je jou bestelling vanaf woensdag verwachten. We raden aan de track & trace code die je via de e-mail hebt ontvangen, in de gaten te houden. Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag. Lieve groet, Nienke van Team Ananda

Goede service!!

Ik ontving super snel mijn bestelling en het was pasen dus een leuk presentje zat erbij. Wat een leuk pakje.

Top! Met dank voor het persoonlijke kaartje en een leuke attentie.

Uitstekend. Met zorg ingepakt en snel verzonden.

Ruim aanbod, overzichtelijke site, snelle correcte levering, klein cadeautje erbij, mooi verzorgd. Dank je wel!

Snelle levering, fijne klantenservice

Artikel was snel geleverd. Helaas een defect aan de verpakking, maar ik kreeg keurig een nieuwe opgestuurd. Fijne klantenservice!

Online bestelling super!

Mijn online bestelling is super afgehandeld. Alles duidelijk en netjes in de mail. Mooi verpakt met een handgeschreven kaart. Alles met aandacht en liefde behandeld. Het liefst kom ik langs in de winkel, maar daarvoor woon ik te ver weg.

Snelle levering en mooie edelstenen

Ik heb massage edelsteen staafjes van rozenkwarts besteld, en gevraagd of deze qua gewicht en lengte en kleur precies gelijk zijn, en dat was zo. Dit is belangrijk omdat ik ze tijdens een Reiki behandeling gebruik. Hele mooie kwaliteit, zeer blij mee !!!

Snelle levering, goed verpakt en leuke persoonlijk kaartje erbij!!

Mijn eerste keer in deze winkel. Ik was aangenaam verrast. Mijn tarot deck was goed verpakt; ook heel leuk ingepakt en verzorgd. Veel aandacht naar verpakking en verzending. Ik koos “The Medieval Feathers tarot”. Een mooi deck, goede prijs. Ik wou dat deze winkel een ruimer tarot aanbod had, want dan zou ik zeker terug komen. Het enige negatieve is de website: er lijkt een “glitch” in te zitten die soms heel storend is.

Over Ananda Nieuwetijdswinkel

Ananda is dé spirituele winkel voor iedereen en onze missie is om spiritualiteit laagdrempelig en toegankelijk te maken. Waar je je ook bevindt op je spirituele pad, voel je welkom om bij onze winkels binnen te stappen en een beetje Ananda-magie te ervaren.