Persoonlijk en klantvriendelijke service

Bij Ananda voel ik mij erg welkom, wordt altijd vriendelijk en servicegericht geholpen en kom/bestel er graag fijne, mooie producten.

Mooie ervaring.

lief kaartje bij de bestelling. Veel aandacht. Dank!

Makkelijk bestellingen keurig een mailtje wanneer de bestelling opgehaald kan worden

Super goede service

Perfect snel geregeld en ook nog een persoonlijk kaartje en een presentje!

Ik had op korte termijn een kadootje nodig. De post is een onzekere factor dus perfect dat ik via de website kon bestellen en bij de winkel afhalen. Communicatie was duidelijk en snel stond mijn bestelling klaar. Heel leuk met persoonlijke kaartje en wierook testsetje. Een tevreden klant!

Toppie

Snelle service en ingepakt voor cadeautje

Pakketje stond snel klaar en de pendel en het kaartendeck zijn prachtig! Fijne winkel.

snelle verzending en persoonlijke benadering

snelle verzending, persoonlijke benadering en ook nog een leuke attentie meegestuurd

Top service, zoals altijd!

Ik kon super snel de bestelling ophalen. Via telefoon ontzettend goed geholpen. En het cadeautje was mooi ingepakt. Echt helemaal niks op aan te merken. Kom hier zoals altijd, vaker!

Boven verwachting

Fantastisch dat mijn tekst op een prachtig Los kaartje geschreven is. Dat maakte het cadeau ondanks online besteld heel persoonlijk. Dit werd door de ontvanger ook enorm gewaardeerd. Super bedankt voor deze service!

Snel en aandachtig pakketje ontvangen.

Te lang moeten wachten op pakje .

10 feb een pakje besteld voor Valentijnsdag maar is pas de 16de bezorgd. Het pakje lag na dag 1 veel te lang in het depot van DPD. Slechte service .

Prachtige winkel!

Fijne mooie winkel. Heerlijke olieen ook!

Hartverwarmend

Mijn bestelling van een cadeau bon was mooi ingepakt en nog een klein extraatje en een lieve kaart. Hartverwarmend in deze tijd

Snel klaar om te collectuh :)

Daarnaast supervriendelijk aan de deur, net zoals altijd in de winkel :D

Service en klantvriendelijkheid

Mijn bestelling was keurig optijd in huis. Netjes verpakt met wierook erbij. Er ontbraken stoppertjes bij de oorbellen, die ik overigens niet besteld had, geen probleem de dag erop had ik ze binnen. Heel bijzonder!

Erg tevreden!

Voor het eerst besteld bij Ananda, ik ben regelmatig in de winkel geweest waar ik ook altijd tevreden over was, maar ivm de winkel die dicht is besloot ik nu toch te bestellen. Bestelling werd erg snel verzonden en ik had hem met 4 dagen in huis (nadat ik de bestelling had geplaatst) Ook zat er een heel leuk persoonlijk berichtje bij een aantal extraatjes!

Geweldige service, heel flexibel

Vind het een hele fijne winkel maar het is het aller fijnste dat ik nu tijdens de lockdown ook online kan bestellen. Er stond een aantal dagen voor het versturen maar het kwam heel snel aan.

Nits

we hebben nog niets ontvangen. aan het wachten

Súper

Vriendelijk attent netjes beleefd

Zeer goed!

Het was een uitkomst dat ik online kon bestellen gezien ik op het einde van m'n wierook voorraad begon aan te lopen. De pick-up na even kloppen op het raam ging soepel en en allervriendelijkst en ik was weer voorzien. Het meest kan ik het waarderen dat ik bij thuiskomst een persoonlijk gerichte boodschap trof in het tasje over mijn bestelde 'lekkere wierookjes'. Een boodschap zat in de vorm van een handgeschreven tekst kaartje met voorop "from Ananda with love". Mooi. Lief, het wordt gewaardeerd.

Superservice!!

Een mooie ketting besteld en werd gelijk verzonden, goed op de hoogte gehouden d.m.v. mails wanneer ik mijn bestelde artikel kon verwachten.

goede service

aardige medewerkers, en kon mijn bestelling snel ophalen. leuke producten!

Netjes

Snel gegaan. Geen problemen