Ik heb voor het eerst de site van Ananda bezocht en besteld. Een fijne site. Snelle levering en een attentie erbij verpakt. Heel blij mee.

Hartverwarmend

Ik was aangenaam verrast met mijn pakketje. Het was heel snel verzonden en ik had het de volgende dag in huis. Er zat een lief, persoonlijk kaartje in en allemaal kleine verrassingen. Ik kon voelen dat het met zoveel liefde is ingepakt en verzonden.

Vriendelijk, behulpzaam, leuk, gezellig.

Superleuke winkel met mooie spulletjes, vriendelijk personeel, ook online bestellen gaat perfect. Het artikel wordt zorgzaam verpakt. Als je van deze soort winkels houdt, dan is het zeker aan te bevelen.

Snel, goed en attent!

Snelle levering, mooie kwaliteit en zeer attent dat er ook een cadeautje in de zending zat, superleuk!

Mijn bestelling had in snel in huis en het was en zorgvuldig verpakt.

Betrouwbaar en goed product!

De zoutlampjes waren snel binnen en zorgvuldig verpakt. Ook super attent dat er een handgeschreven kaartje bij zat (ik hou wel van een persoonlijke note) ook zaten er om te proberen een paar heerlijke stokjes wierook bij. Kortom leuk verrassingspakket.

snelle bezorging en super blij met product.

duidelijke foto's en product ontvang je ook dat wat je ziet!

Vind het kaartje met t woord "liefs " niet gepast

Top service!

Het pakketje was goed verpakt en erg persoonlijk met een klein cadeautje. Bedankt Ananda!

Prima levering

Leuk hoe Ananda vorm geeft aan spiritualiteit in deze tijd. Modern en eigentijds.

Super! Fijn om een persoonlijk kaartje te ontvangen en ook nog verwend met een kleine gift. Dankjewel!

Zeer positieve ervaring

Ik ben erg blij. Artikel zeer snel verzonden en geleverd. Bij de bestelling zat een cadeautje, wat erg leuk is. Dank je .

Alles mooi verpakt en snel geleverd

Heel fijn

Zo lief dat in de verzenddoos een met de hand geschreven kaartje zat, deed me zo goed

Snelle levering en heel mooi product en goed verpakt.

Vriendelijk personeel Snelle levering Zorgvuldig ingepakt Mooie spullen Leuke attenties erbij mogen ontvangen

De afhandeling was heel vlot. Het verzenden ging ook heel snel. Verrassing was het toen ik mijn pakketje open maakte. Heel netjes verpakt. Een stukje Santo palo hout erbij. En een suprise hangertje. Kortom ik werd gewoon heel blij van alles. De volgende keer zal ik eerst zeker weer bij jullie kijken om iets te kopen. Ik raad het iedereen aan. Service with a smile!

Prachtige spullen van mooie kwaliteit

Deze keer online iets besteld maar ook hele fijne winkel! Lekker snuffelen..

Heel goed!

Netjes verpakt snelle levering en nog een kleine attentie toegevoegd. Zo leuk!

Super! Zelfs een leuk kaartje met presentje erbij!

Erg goed! Snelle levering en super lief kaartje met presentje! Erg persoonlijk!

Positieve ervaring!

Hele fijne winkel om te shoppen! Goede prijzen en word snel verzonden! Heel erg bedankt!

Heel fijn

Snelle levering, met ook nog een verrassing!

Erg mooie steen en snelle levering.

Malachiet zilveren hanger gekocht met ketting, volgende werkdag geleverd. Exact dezelfde steen als afgebeeld en met een bedankje van o.a. smudgehout. De drager is er erg blij mee.

Voor herhaling vatbaar!

Ondanks de drukte rondom de feestdagen werd mijn pakketje super snel geleverd en in goede staat afgeleverd. Heel attent vond ik het persoonlijke kaartje om mij te bedanken voor de bestelling en het ingesloten cadeautje! Dus kortom, geweldige en vriendelijke service en ik zal dan ook niet twijfelen om volgende keer weer bij Ananda een bestelling te plaatsen!

Vlotte verzending

Mooi kaartendeck Goeie kwaliteit Snelle verzending ondanks de feestdagen Maar de verpakking is overdreven Veel te groot voor wat erin zat en vol met vulmiddel Dit kan minder