prima snel, zorgvuldig verpakt

zie boven

na bestelling een mooi kettingkje met steen amethist ontvangen, ik ben tevreden daarmee.

Goed opgelost

Product heel anders dan op foto. Maar passende oplossing.

Een hele mooie steen m'n vrouw heeft er veel plezier van

erg fijne ervaring

Alle producten kwamen mooi bezorgd binnen en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit

Top Bedrijf Snelle Levering

Top Bedrijf Snelle Levering. Kom Weer Terug Bij Deze Winkel

Op tijd binnen gekregen en blij met mijn aankopen

Mijn bestelling werd goed verpakt en kwam snel aan in België.

Er zat een lief persoonlijk berichtje bij van de zender en een orakelkaart met een zeer passende boodschap voor mij! Ik was ook blij met de gratis verzending naar België vanaf 50€!

Goede levering met een persoonlijk bericht. Top producten.

Prettig

Geweldige service!

Gevraagd of het bestelde als cadeau kon worden verpakt met kaart. Het antwoord was JA. En dit is ook daadwerkelijk zo gedaan. Super tevreden zoals het is gegaan en afgehandeld. Echt een dikke 10 waard.

Snel en met aandacht verzonden

Fijn pakketje, zorgvuldig verpakt met een lief persoonlijk kaartje erbij. De kristalhangers zijn prachtig en van hele goede kwaliteit.

Groot assortiment, netjes, snel

De bestelde producten kwamen snel en netjes verpakt. Helaas bleek 1 besteld product toch niet op voorraad maar hierover belde een medewerker mij persoonlijk, om een oplossing te vinden. Al met al zeer tevreden met wat ik gekocht heb.

Super snel en goede service

Super snel binnen had vrijdag besteld en was dinsdag middag al binnen

Gewoon fijn geregeld.

Fijne spullen, goede kwaliteit, top service.

Geweldig en goede service!

Snel aangekomen en niks beschadigd! Persoonlijk hou ik erg van stenen! Zelfs een lief briefje erbij:) de service is goed online en in de winkel.

Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk geholpen!

Wederom uitstekend

Mooie spullen, goed prijs kwaliteit en mega snelle levering!

Mooie producten, ruime keuze, alles snel en goed verpakt verzonden. Kom hier vast terug.

Top service’!

Heel mooie preducten

Mooie producten, snelle service

De producten waren prachtig verpakt en ik had mijn bestelling ontzettend snel in huis. Fijne ervaring!

Het pakje zorgde voor een lach op mijn gezicht

De service is goed. Mijn pakje was met een persoonlijke touch ingepakt. Erg fijn om te mogen ontvangen.

Geweldige service!

Mijn bestelling kwam heel snel aan, was goed verpakt en was meer dan compleet, want er zat een leuk cadeautje bij en op mijn verzoek was er last minute nog iets aan toegevoegd. Echt een aanrader!

Mooie persoonlijke aanpak bij iedere bestelling!

Ik heb twee bestellingen best vlak achter elkaar geplaatst omdat ik iets was vergeten. En bij beide bestellingen kreeg ik mooie persoonlijke kaartjes en wat cadeautjes. Er zat zelfs nog wat advies bij over hetgeen wat ik had gekocht, super lief! Ik ga hier zeker vaker bestellen, dankjewel Ananda.

Lieve kaart en kadootje erbij ,dat is je pakket leuk openmaken!

Traag

Verleden week woensdag wat besteld , vrijdag met de dpd gesproken die toegaven dat mijn pakket verdwenen is. Gelijk gemeld bij jullie. Inmiddels is het donderdag en heb ik nog steeds geen reactie van jullie gekregen. Jammer dat het zo lang moet duren