Persoonlijke aandacht

Ananda vind ik een fijne winkel! Onlangs heb ik iets besteld wat snel werd geleverd met een persoonlijke noot wat ik altijd leuk vindt. Op die manier zetten ze hun beleid in de winkel ook door in het online shoppen.

Mooie producten en attente service!

De goede service, goede bereikbaar en aardige behandeling in combinatie met de mooie producten maken dat ik volgende keer weer voor Ananda Nieuwetijdswinkel zag kiezen!

Goede communicatie en snelle levering. Mooie producten

Er was een steen niet voorradig en werd hier netjes over gebeld. Werd mij een goed alternatief aangeboden. Bij ontvangst nog een mooi handgeschreven tekst en een kleinigheidje. Fijne service

Mooie stenen

De bestelde stenen worden goed ingepakt afgeleverd. Het zijn mooie stenen, ik ben er blij mee.

Super fijn

Super fijne webshop die overzichtelijk is en veel aanbied op allerlei vlakken. Groot assortiment en vriendelijk personeel. Levering ook vlot. Tevreden!

Persoonlijk

Mooi ingepakt! Echt een kadootje!

Prima online bestellen

Leuk presentje online voor zieke collega gekocht. Deze was goed verzorgd ingepakt in cadeaupapier aangekomen. Voor herhaling vatbaar!

Hele fijne bezorging!

Alles rook heel lekker en alles was goed en veilig verpakt. Ik ben heel blij met mijn bestelling! Ik had 1 product 2 keer besteld, maar miste er helaas 1. Nou gaat dat om nog geen euro, dus vind ik dat niet zo erg. Misschien voor een volgende keer handig om naar te kijken. Verder helemaal niks op aan te merken. Er zat nog een handgeschreven kaartje bij. Heel leuk!

Snelle verzending en stevig verpakt. Leuk handgeschreven kaartje erbij.

ik was al klant bij de wijze kater in Utrecht (dat was de winkel voor Ananda) maar Ananda heeft deze winkel weer leven ingeblazen! Mooie producten, aardig personeel en het personeel heeft veel kennis! Ook de online winkel is fantastisch met snelle levering zowel thuisbezorgen waar alles heel mooi is ingepakt tot als je het in de winkel komt ophalen, bij beide bestellingen kreeg ik ook nog een wierook cadeau! Ik en mijn vriendinnen gaan hier zeker vaker komen!

Ben zeer tevereden met de aankoop en zal vaker bestellen. Kwam goed ingepakt aan. Dankjewel voor de snelle afhandeling

Verwonderd

Vanochtend kwam ik in de winkel waar geen enkel personeelslid een mondkapje droeg. Ik was zeer verwonderd en kaartte het aan. Anwoord was: ‘ wij hebben een ontheffing’. (?) Hoezo een ontheffing en allemaal? Niet te begrijpen en verder werd er ook geen toelichting meer gegeven. Reden om de winkel weer te verlaten. Hier klopt echt iets niet . Staat men hier boven de wet, zijn het Wappies….wat is hier gaande? Heb het er een paar maanden geleden, in het edelstenengedeelte ook meegemaakt.

mooie webwinkel met uitgebreid assortiment

Zeer veel keuze aan producten, fijn persoonlijk advies en product was snel geleverd. De edelsteen was zeer zorgvuldig ingepakt.

Erg goed

Vriendelijk behulpzaam een klantgericht

Fijn om weer wierook in huis te kunnen branden.

Dank aan Ananda voor vlotte levering van wierook. Wat goed, dat ze zo'n ruime keus hebben. En de gratis attentie waardeer ik zeer: een kleine steen (=Jaspis), die een mentaal ondersteunende waarde heeft.

prettige en goed verzorgde ervaring

prettige en goed verzorgde ervaring

Beste winkel voor stenen in Utrecht

De winkel heeft een geweldig assortiment en een fijne sfeer en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

r

Ik ben heel blij met de maansteen dere steentjes

Ik vind het een prettige winkel. Sinds de winkel in de Kleine Houtstraat is , vind ik het nog leuker om naar toe te gaan.

Spullen van goede kwaliteit en vrij snel bezorgd.

perfect

Tof

Super snel, lief kaartje erbij en nog lavendelwierook cadeau erbij:)

Goede ervaring door gemak, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Top.

Amazing shop. Fast processing of order, nice people, and got bonus and personalized card. Thank you very much.

Snelle levering! Mooie spullen

Goed ingepakt en lief dat er een cadeautje bij zat!