Snel en in goede orde geleverd!

Ik wist niet zeker wat ik halen moest omdat ik me net begin te verdiepen in tarot kaarten, dus heb ik de starter kit gehaald. Ik ben er heel tevreden mee. Twee decks, een boek waar alles wordt uitgelegd en een mat om te helpen bij een reading. Alles kwam in nette staat aan en ik heb ook een leuke kaart gekregen van één van de medewerkers plus een paar kleine dingen erbij. Hartelijk bedankt daarvoor.

Snelle en goede levering.

Wat lief dat handgeschreven kaartje erbij!

Van ver weg stuurde ik een cadeautje aan mijn zusje. Het was heel mooi dat mijn tekst voor haar met de hand geschreven was. Lief extraatje :)

Zowel in de fysieke winkel als op de online webshop krijg je hele fijne en vriendelijke service. Mijn bestelling was op tijd bezorgd met zelfs een handgeschreven kaartje en wat kleine give aways erbij. Erg tevreden dus.

Snel, gemakkelijk, goede kwaliteit

Ik had een kaartenset besteld. Was netjes verpakt met een persoonlijk bericht erbij. Heel fijn en vriendelijk.

Snelle levering, sieraden in een mooi doosje en veilig verpakt. Ook nog eens een lief handgeschreven kaartje bij de bestelling gekregen! Super.

Een feestje om uit te pakken

Prachtige stenen en sierraad gekregen. Ook nog eens goed, leuk en met persoonlijke noot verpakt. Heel erg tevreden en blij mee.

Uitstekende service!

Ik had iets verkeerds ingevuld met betrekking tot mijn bestelling, maar dit was snel verholpen door de uitstekende klantenservice! Het product kwam daardoor ook nog erg spoedig binnen. Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de bestelling. Snelle bezorging en een persoonlijke boodschap op een kaartje en een klein presentje.

In één woord geweldig. Via de website heb ik mooie producten besteld, deze waren precies zoals op de website stonden. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de stand van mijn bestelling én hij is super snel verzonden. Het had best langer mogen duren hoor, maar uiteraard heel fijn zo. Het pakketje was een feestje om uit te pakken. Zo leuk en persoonlijk gedaan. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen en jullie aanraden bij anderen. Heel erg bedankt.

In 1 woord geweldig

Mijn bestelling super snel ontvangen. Heel zorgvuldig verpakt met een pakje wierook en lief kaartje erbij. Ik had een vraag over mijn levering en kreeg ook direct een reactie terug wad ik zeer waardeer. Ananda is voor mij een snoepwereld en verlaat nooit de winkel zonder een geweldige aankoop!

Matig

Zeer tevreden van de stenen maar de stenen van de halsketting zijn zeer klein. Bovendien is deze ook niet gemakkelijk om te sluiten gezien het slot erg klein en fragiel is. Op de foto zag de ketting er steviger uit. Mvg

Zelfs tijdens de feestdagen prima levering!

Mooie producten en tijdens de drukke dagen toch binnen 4 werkdagen bezorgd.

Netjes en snel geleverd

goede service en heel leuk met een handgeschreven kaart geleverd...uniek!

TOP SERVICE!!

Lief en behulpzaam personeel. Zo ook de klantenservice. In mijn bestelling 1 theemok te weinig gekregen vlak voor het kerst weekend en zonder moeite nog op tijd een na zending gekregen. Super fijn, dank jullie wel!!

Goede ervaring

Dit is mijn eerste bestelling bij Ananda online De bestelling is goed gegaan en de edelstenen heel en mooi aangekomen leuk dat jullie een kaart en wierook en gelukspoppetje er bij doen. Ik tot nu toe tevreden en mijn ervarig is goed Dank jullie wel voor mooie edelstenen en persent Jullie hebben een leuke winkel. Groetjes Zamirah

Mooie producten, snelle levering

Kwalitatief mooie producten. Ik heb oorbellen besteld met edelstenen. Direct dezelfde dag van de bestelling verstuurd en de volgende dag geleverd. Top!

Top verpakking, en leuk extraatje

Goed geleverd, leuk extraatje bij

Perfecte levering

Mijn bestelling bij Ananda is super verlopen, op de beloofde datum was mijn pakje netjes binnen

I love it. Really satisfied

I received the package very well and I love so much the Thank you gift you gave me, it really makes my day (bcuz of that small presents,wonderfull smell of the insence stick, i intend to buy that too, glad that i can try and smell other). Your gift was a delightful surprise Thank you so much for the thoughtful gift! Keep doing your good job. You deserve a good karma.Bless you

Heel fijn

Het pakketje werd snel geleverd. Er zat een handgeschreven kaartje bij en een extra cadeautje. Super fijne service, erg blij mee!

Makkelijke manier van bestellen snelle bezorging en een heel leuk persoonlijk geschreven berichtje erbij. Incl een kleine attentie

Super en persoonlijk

Zeer tevreden over geleverde producten, met zorg verpakt en met een handgeschreven kaartje. Zelfs persoonlijke aandacht bij aflevering, voelt super.

Hele goede ervaring!

Heel tevreden, snelle service , goed verpakt en met een warme persoonlijke aandacht, voelt helemaal goed.

Niet klantvriendelijk

Ik wilde iets kopen van €12 dat in de winkel uitverkocht was. Ik moest voor minstens €20 kopen, anders kon het niet. Dat heb ik dan maar gedaan. Toen moest ik nog €5,90 voor bezorging betalen, het was een brievenbuspakketje. Weinig spiritueel.

Over Ananda Nieuwetijdswinkel

Ananda is dé spirituele winkel voor iedereen en onze missie is om spiritualiteit laagdrempelig en toegankelijk te maken. Waar je je ook bevindt op je spirituele pad, voel je welkom om bij onze winkels binnen te stappen en een beetje Ananda-magie te ervaren.