Fantastisch snel en verzorgd geleverd, alles netjes en beschermd verpakt, Chapeau.

Heel vlotte en snelle levering!

Fijne ervaring! extra attentie was zeer leuk.

Ik deed online een bestelling. Prijzen voelen 'fair'. Pakket was een waar feestje om uit te pakken. Met zorg en aandacht ingepakt. Handgeschreven kaartje erbij, zo lief. Echt een aanrader.

Fast delivery, happy with product, sad about the material used for void filling in the package

I think it would fit better with the company image and the message you convey if you considered some more environmentally friendly package void fillers (like recycled paper instead of these horrible plastic foam balls). Otherwise happy with the service, fast delivery and communication, would have loved to give you 5 stars, but the packaging material was a big disappointment.

Mooie ring, vorm niet rond maar ovaal

Ik heb een ring gekocht en ontvangen, maar helaas is de ring niet rond maar ovaal. Contact gehad met de winkel, maar moest via de webwinkel of ik moest langskomen. Contact gezocht met webwinkel en konden naar de winkel om de ring in vorm te krijgen of zelf proberen met een stok. Dat vind ik eigenlijk niet echt een goede oplossing, want ik bestel niet voor niets online. Ik ben niet mobiel. Dus heb nu een ring die niet in vorm is en waar ik zelf moet hopen dat degene die hem van mij krijgt hem door te dragen (zacht materiaal) in vorm krijgt. De winkel beveelt mijn dochter aan, maar webwinkel en oplossing vind ik tegenvallen

Goed!

Altijd al een mooie winkel. Er ging wat mis met de betaling maar dat kon snel worden opgelost. Mooie oorbellen en hanger ontvangen. En heerlijke wierook kado gekregen.

Goed verpakt alleen ik mis de beschrijving van de stenen. In de winkels krijg je kaartjes erbij.

SUPER LEVERING

Edelstenen volgende dag al geleverd en van goede kwaliteit. Ik kreeg wierook bij mijn bestelling en een handgeschreven kaartje. Ze hebben aandacht voor hun producten, echt een aanrader!

Nadat er bij mijn online bestelling bestelling iets fout liep bij de betaling, ben ik door de klantenservice goed geholpen om de betaling toch nog voor elkaar te brengen. Het kostte me wel moeite om te weten dat ik bij de klantenservice moest zijn, want het systeem met een account aanmaken lukte me niet. Jammer dat ik niet eventjes kon bellen. Het pakje en de bestelling zijn perfect en op tijd aangekomen.

Snelle en goede levering! En wat leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zat!! Dat maakt het toch persoonlijker! Gewoon top

Fantastisch en heel persoonlijk

Het persoonlijke kaartje en de wierook erbij vind ik echt super!!

Makkelijk bestellen, snelle levering, leuke attentie. Super

Super! Overzichtelijk, klantvriendelijk en heel snel

Nadat ik op de website aangegeven had iets specifieks te zoeken en me had aangemeld om op de hoogte gebracht te worden als dit item weer op voorraad was, ontving ik vrij snel daarna de notificatie dat het er weer was. Dit werkt lang niet op alle webshops zo, dus ik was in mijn nopjes en al helemaal omdat dit ook nog eens op mijn verjaardag gebeurde. Natuurlijk heb ik toen snel mijn bestelling geplaatst. Het aanmaken van een account ging vlot en heel discreet, de betaling ging gemakkelijk en vertrouwd en vervolgens had ik de volgende dag mijn bestelling al in huis! Met een aardig bedankje en een persoonlijke noot erbij :-) Helemaal super dus, ik ben blij en ga absoluut vaker bij Ananda shoppen!

Uitstekend!

Vriendelijke, persoonlijke service.

Mooi product, snelle levering

Ik heb een super mooie edelsteen ontvangen, en de levering hiervan was onwijs snel. Gistermiddag besteld, vandaag in huis. Ook zat er een handgeschreven kaartje bij, wat ik erg kan waarderen.

Goede levering, snel en mooi ingepakt. Mischien op zoek nasr wat duurzamer inpak materiasl voor het bolletjes plastic? Als dat er is…

Heel mooi

Hele krachtige steen

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat ik deze mooie bestelling heb mogen ontvangen. Snelle levering , goed product, fijne communicatie vanuit het bedrijf . Alles was keurig netjes verpakt en er zat een lief kaartje in met een attentie. Dankjewel ik ben zeer tevreden over ananda.

Dit was mijn 1e bestelling maar zeker niet mijn laatste bestelling!

Toen ik de doos open maakte werd ik heel erg blij! Je ziet dat de bestelling met liefde & aandacht ingepakt is. Ook vond ik dingen in de doos die ik niet besteld had. De handgeschreven kaart, een zakje met daarin een gelukspoppetje en wierook, extra wierook. Ik vind dit zo lief & mooi. Ik ben dankbaar dat ik mijn bestelling bij jullie heb geplaatst. Dit was mijn 1e bestelling maar zeker niet mijn laatste bestelling!

Heel erg blij met mijn aankopen. En wat ontzettend leuk dat er een klein presentje bij zat!! 3 soorten wierrookjes ☺️echt heel leuk!

Top winkel!

Ik kom heel graag bij Ananda! Uitgebreid assortiment van prachtige spullen van hoge kwaliteit, voor een leuk prijsje. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel die de tijd voor je nemen :) laatst voor het eerst online besteld, en had de bestelling heel snel binnen!

Snel ontvangen en goed verpakt, met handgeschreven kaartje! Erg leuk.

Perfect, snelle levering en gratis cadeautje

Ik word heel blij van Ananda! Gezien een andere negatieve ervaring met een ander bedrijf daarvoor, twijfelde ik even of ik wel iets zou bestellen..Maar bijAnanda komik zeker terug, een supersnelle verzending, email met tracking en dergelijke, en ook nog een lief cadeautje met kaart erbij. I love it! Aanbevelen?? Absoluut!

Top kon mijn bestelling nog annuleren!

Ik had wat besteld, heb het 12 uur latergeannuleerd, dat kon nog. Geld wordt teruggestort.

Producten precies zoals vermeld en afgebeeld op de website. Keurig verpakt en snelle levering. Leuke persoonlijke kaart en attentie in de verpakking.

Over Ananda Nieuwetijdswinkel

Ananda is dé spirituele winkel voor iedereen en onze missie is om spiritualiteit laagdrempelig en toegankelijk te maken. Waar je je ook bevindt op je spirituele pad, voel je welkom om bij onze winkels binnen te stappen en een beetje Ananda-magie te ervaren.