Mooi product, snelle levering

Ik heb een super mooie edelsteen ontvangen, en de levering hiervan was onwijs snel. Gistermiddag besteld, vandaag in huis. Ook zat er een handgeschreven kaartje bij, wat ik erg kan waarderen.

Goede levering, snel en mooi ingepakt. Mischien op zoek nasr wat duurzamer inpak materiasl voor het bolletjes plastic? Als dat er is…

Heel mooi

Hele krachtige steen

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat ik deze mooie bestelling heb mogen ontvangen. Snelle levering , goed product, fijne communicatie vanuit het bedrijf . Alles was keurig netjes verpakt en er zat een lief kaartje in met een attentie. Dankjewel ik ben zeer tevreden over ananda.

Dit was mijn 1e bestelling maar zeker niet mijn laatste bestelling!

Toen ik de doos open maakte werd ik heel erg blij! Je ziet dat de bestelling met liefde & aandacht ingepakt is. Ook vond ik dingen in de doos die ik niet besteld had. De handgeschreven kaart, een zakje met daarin een gelukspoppetje en wierook, extra wierook. Ik vind dit zo lief & mooi. Ik ben dankbaar dat ik mijn bestelling bij jullie heb geplaatst. Dit was mijn 1e bestelling maar zeker niet mijn laatste bestelling!

Heel erg blij met mijn aankopen. En wat ontzettend leuk dat er een klein presentje bij zat!! 3 soorten wierrookjes ☺️echt heel leuk!

Top winkel!

Ik kom heel graag bij Ananda! Uitgebreid assortiment van prachtige spullen van hoge kwaliteit, voor een leuk prijsje. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel die de tijd voor je nemen :) laatst voor het eerst online besteld, en had de bestelling heel snel binnen!

Snel ontvangen en goed verpakt, met handgeschreven kaartje! Erg leuk.

Perfect, snelle levering en gratis cadeautje

Ik word heel blij van Ananda! Gezien een andere negatieve ervaring met een ander bedrijf daarvoor, twijfelde ik even of ik wel iets zou bestellen..Maar bijAnanda komik zeker terug, een supersnelle verzending, email met tracking en dergelijke, en ook nog een lief cadeautje met kaart erbij. I love it! Aanbevelen?? Absoluut!

Top kon mijn bestelling nog annuleren!

Ik had wat besteld, heb het 12 uur latergeannuleerd, dat kon nog. Geld wordt teruggestort.

Producten precies zoals vermeld en afgebeeld op de website. Keurig verpakt en snelle levering. Leuke persoonlijke kaart en attentie in de verpakking.

Snelle levering, persoonlijk handgeschreven kaartje er bij en een cadeautje. Top!

Snel verzonden, mooi verpakt en een handgeschreven kaartje erbij, echt attent!

Heel erg goed

Snelle levering , mooie spullen , leuk kaartje erbij en dan nog een extraatje wierrook. Zeer tevreden heel goede service. Dank je wel!!

een heel fijne ervaring

ik vond er een bijzonder tarotdeck en dat was de reden om te bestellen. Ik kreeg het pakketje vrij snel en er zat zelfs een extra cadeautje is, dat was een fijne verrassing.

Zeer te vreden

Zeer te vreden

Wacht nog op mijn pakket

Prachtige winkels met mooie spullen maar kan verder niet oordelen want mijn pakketje heb ik nog niet helaas..

GEWELDIGE SERVICE

Het pakket is niet alleen heel aangekomen, er zat ook nog eens een beschrijving bij hoe je het kristal moet verzorgen en een wierookgeurzakje, ge-wel-dige service, ik zou het zo aan iedereen kunnen aanraden! Geen enkel deel van het kristal is beschadigd doordat het goed ingepakt was.

Mooie producten, snel en verzorgd verzonden

Mijn favoriete tarot-deck in mini, in blik! Ik kon het nergens anders in Nederland vinden, maar uiteindelijk dus toch bij Ananda. Fijne website, mooie spullen. Ik kom zeker nog eens terug en wie weet loop ik nog eens een fysieke winkel binnen (die zijn voor mij allemaal uit de buurt). In ieder geval, heel blij met mijn mooie mini-deck in blik:-)

Uitstekende spirituele winkel.

Via internet bestelling gedaan, omdat ik deze keer geen tijd had om naar de winkel te gaan. Een winkelbezoek is echter super en er zijn vriendelijke en behulpzame medewerkers. De echte Ananda-magie straalt je tegemoet. Bestelling zeer snel binnen en een aardigheidje als extraatje. Top!

Mooie diffuser met lichtjes

Hij werkt goed, eerder had ik er een waarbij je de lengte dat hij in staat in kan stellen, dat is helaas bij deze niet. Verder helemaal tevreden.

Belooft wat ze aan bieden

Ik zag het beeld en werd gelijk aangetrokken . Heb andere reviews gelezen andere site,s dat het beeld niet op de foto lijkt zoals afgebeld, dat de kleur niet eerder is . Ik waarde de gok bij die site,s niet dus na Google kwam ik bij Ananda uit. Dit beeld vond ik heel mooi en 30cm wat ik graag wilde. Ik had moederaarde besteld en ze kwam erg snel bij ons wonen . Erg goed verpakt ik was band dat de kleur niet over een kwam maar toen ik haar uit pakte was ik verliefd. Wat was en is ze mooi, ben er erg blij mee moederaarde staat in de woonkamer naast mijn stoel elke dag als ik haar zie straal ik en toverd zij een glimlag op mijn gezicht.

Helemaal niks te klagen

Aardig personeel, bestelling zoals op de foto's, normale prijzen. Snelle verzending.

Zeer compleet en met verrassing!!

Geweldige ervaring!!

perfect

alles klopt, mooi/goed verpakt en....op tijd onder carport neergezet

Oudegracht 186 3511NP Utrecht

Over Ananda Nieuwetijdswinkel

Ananda is dé spirituele winkel voor iedereen en onze missie is om spiritualiteit laagdrempelig en toegankelijk te maken. Waar je je ook bevindt op je spirituele pad, voel je welkom om bij onze winkels binnen te stappen en een beetje Ananda-magie te ervaren.