zeer positief

Meedenkend, vakbekwaam, uitstekende service en geleverde producten zijn van degelijke en goede kwaliteit, plezierige medewerkers. Kortom: zeer tevreden met Rainbow en onze inmiddels jarenlange samenwerking.

Mega Miskoop.

Super duur aanschaf, onderhoud en service. Waardeloos product. Zwaar, onhandelbaar en slecht. Voldoet niet aan de verwachting. Mega miskoop.

Prima machine, goede service.

De Rainbow stofzuiger gaat bij ons alweer zo'n 5 jaar mee tot volle tevredenheid. Ook het contact en de service bij Rainbow Benelux is heel prettig en klantvriendelijk! Na een servicebeurt kan de machine straks weer er tegenaan!

Al 17 jaar maak ik gebruik van dit geweldige apparaat waarmee je je huis compleet kunt schoonhouden. Vanuit de organisatie wordt bijgehouden wanneer je toestel weer een onderhoudsbeurt nodig heeft, en dat is superhandig. Ook ditmaal is ie weggeweest voor een beurt en was binnen 2 dagen terugbezorgd! Er zijn maar weinig bedrijven die zo'n service kunnen bieden, dus je snapt wel dat wij enorm tevreden zijn over zowel het product als de service !!

Top product!

Wij zijn zeer tevreden, en ook over de degelijkheid van het apparaat, en kunnen het aanbevelen voor mensen met stofallergie en astmatische aandoeningen. Onze Rainbow stofzuiger doet inmiddels al 24 jaar (!) trouwe dienst, en heeft afgelopen week weer een servicebeurt gekregen, en kan weer 24 jaar mee! Heerlijk met een etherische olie in het water reservoir, en "gaan met die banaan!"

Goede waterstofzuiger en super service

Ruim 10 jaar deze waterstofzuiger, nog steeds tevreden over het schone resultaat. Wel duur in gebruik betreft servicebeurt en onderdelen. Niet compact in gebruik.

Super machine die rainbow. Kan niet schoner je huis als je ziet wat een rainbow opzuigt!! Wat kapot of storing, kan altijd terecht en word direct gemaakt. Via chat snel bereikbaar. En persoonlijk contact.

Goede service, goed behandeld

Na een leuke uitleg zijn we de Rainbow gaan gebruiken. Het is ongelofelijk dat je bij het stofzuigen schone en lekkere ( geurtje) lucht ruikt. Daarna gooi je het vuil echt uit huis. Zijn er na een korte tijd aan gehecht en werken er met veel plezier mee.

Na 8 jaar nog steeds superblij met onze Rainbow

De stofzuiger is een onmisbaar onderdeel van onze huishouding geworden vanwege: - de schone lucht die uitgeblazen wordt - de grote zuigkracht die ervoor zorgt dat je snel klaar bent stofzuigen - de mogelijkheden in gebruik

Slechte service, slecht product

Stinkend en vies water na installatie waterontharder. "Service" geeft niet thuis. Onmogelijk, was de reactie nadat ik uitlegde wat wij hier ervaren. Jammer.

Zeer professionele afhandeling

Mijn Rainbow-stofzuiger is in 2008 aangekocht. Tot nu toe had ik nooit er een onderhoud op laten doen. Ondertussen hebben we verbouwingswerken gedaan waarbij we de stofzuiger niet gespaard hebben. Verleden maand hebben we een afspraak gemaakt om een onderhoud op de stofzuiger te laten doen. Ik vermoed dat ze bijna alles binnenin vervangen hebben. De vaste delen hebben ze 'in het wasmachine' gestoken. Na ongeveer een klein twee uur was de stofzuiger zoals nieuw! Ik wil nog eens goed benadrukken: DE STOFZUIGER MAG ZEKER NIET GEBRUIKT WORDEN OM GIPS MEE OP TE ZUIGEN! Gips heeft een heel nadelige invloed op de stofzuiger. Wij zijn zeker heel tevreden weer gekeerd!

Zeer professioneel

Na melding van een defecte machine uitgenodigd om langs te komen Zeer goed geholpen en te woord gestaan Update uit laten voeren Machine nu weer als nieuw Hier wordt service nog met een hoofdletter geschreven

De moeite waard!

Na de grondige onderhoudsbeurt van onze Rainbow stofzuiger is ie weer als nieuw! Het is echt de moeite waard om die onderhoudsbeurt uit te laten voeren! Wij genieten van onze schone, stillere en " vernieuwde" stofzuiger.

Goed en snel werk

Ik bracht deze week een stofzuiger onderdeel ter reparatie en bestelde gelijk een nieuwe (electrische) slang van 4 mtr. Alles was keurig op tijd gemaakt en kon ik na een paar dagen weer ophalen. Het is even een investering maar je haalt het er echt uit. Lekker echt schoon gestofzuigd en niet het vuil verplaatsen zoals andere stofzuigers doen...

Geweldig, vriendelijk bedrijf, wat ze beloven doen ze

De mooie blauwe verlichting in de klopper deed het niet meer, gebeld en de volgende dag belde een medewerker, dat ze de klopper zou komen ophalen, de andere dag was ze er voor tienen, en beloofde die dag nog contact met me op te nemen, s'middags belde ze dat er een onderdeeltje besteld moest worden, en bracht een reserve klopper. Dat is service, vooral in deze moeilijke corona tijd.

Geweldige stofzuiger! Én professionele en eerlijke begeleiding!

Járen had ik al een Rainbow (ongeveer 20 jaar!), ondanks de grote investering. Super blij mee, maar tja, toen begaf de motor het... Dus na wat wikken en wegen - vanwege de kostprijs - tóch maar weer gekozen voor een nieuwe. Man, man, man, wat ben ik blij dat ik dát gedaan heb! En de begeleiding (zelfs op afstand) omdat er toch nog nieuwe "handelingen" zijn, is super! Voor mij: een "top"-toestel! Ik wil hem niet meer kwijt! Zuigen zónder dat er stof wordt rond gespoten, de "klopper" die onze matten, matrassen, zetelkussens, enz mooi stofvrij maakt... Zálig! En ja, het toestel is vrij duur maar dat weegt niet op tegen alle voordelen + hij gaat (bij goed onderhoud) véél langer mee dan een "gewone" stofzuiger. Echt een aanrader dus!

Excellent

I have experienced a very nice customer service. Staff very polite and willing to help anytime. I had my Rainbow delivered to me a day after i purchased it. The appliance itself works brilliantly. It cleans every type of surface and the result lasts for a longer time. Additionally, Rainbow removes bad odors and leaves the air clean and freish. I also had an essential oil as a gift :) I highly recommend having Rainbow in your home!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Na ruim 5.5 jaar de Rainbow stofzuiger te hebben ben ik iedere dag nog erg blij met deze aankoop!! Het resultaat is uitstekend, en de heerlijke fris geur erbij maakt het compleet! Kortom: echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Rainbow is stevig, rolt makkelijk mee, en heeft veel mogelijkheden

De prijs...

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed werkend systeem, al 5 jaar in gebruik. Goede service als er wat is!

Machine is wat zwaar in gebruik. Alhoewel het stof op zuigen lichter gaat! De klopper doet het zware werk!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Sinds een half jaar in het bezit van DE Rainbow. Is een goede investering, geen fijn stof uitstoot. Doet goed waar het voor gemaakt is, stof opzuigen. Vele stofzuigers duwen het stof vooruit, deze zuigt het op voordat de borstel erbij is. Goede service, Manuela nam de tijd om te komen demonstreren na aankoop. After sale super!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al vele jaren ben ik de gelukkige eigenaar van de Rainbow stofzuiger!! Krachtige zuiger, met vele handige eigenschappen!! Ik wil niet anders meer!! Ook de waterfilter heb ik inmiddels al een aantal jaren!! Iedere dag ben ik blij met het schone en lekkere water!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Sinds 15 dagen de nieuwe Rainbow lucht en reiniger machine in huis. WAT BEN IK ER BLIJ MEE, en WAT EEN BEZIT, en wat ruikt je huis fris, vooral voor onze allergie is het heerlijk. HET IS EEN ECHTE AANRADER.

Nog niets ontdekt, wat een verbetering zou kunnen zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering aanrader