Excellent

I have experienced a very nice customer service. Staff very polite and willing to help anytime. I had my Rainbow delivered to me a day after i purchased it. The appliance itself works brilliantly. It cleans every type of surface and the result lasts for a longer time. Additionally, Rainbow removes bad odors and leaves the air clean and freish. I also had an essential oil as a gift :) I highly recommend having Rainbow in your home!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Na ruim 5.5 jaar de Rainbow stofzuiger te hebben ben ik iedere dag nog erg blij met deze aankoop!! Het resultaat is uitstekend, en de heerlijke fris geur erbij maakt het compleet! Kortom: echt een aanrader!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Rainbow is stevig, rolt makkelijk mee, en heeft veel mogelijkheden

De prijs...

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed werkend systeem, al 5 jaar in gebruik. Goede service als er wat is!

Machine is wat zwaar in gebruik. Alhoewel het stof op zuigen lichter gaat! De klopper doet het zware werk!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Sinds een half jaar in het bezit van DE Rainbow. Is een goede investering, geen fijn stof uitstoot. Doet goed waar het voor gemaakt is, stof opzuigen. Vele stofzuigers duwen het stof vooruit, deze zuigt het op voordat de borstel erbij is. Goede service, Manuela nam de tijd om te komen demonstreren na aankoop. After sale super!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Al vele jaren ben ik de gelukkige eigenaar van de Rainbow stofzuiger!! Krachtige zuiger, met vele handige eigenschappen!! Ik wil niet anders meer!! Ook de waterfilter heb ik inmiddels al een aantal jaren!! Iedere dag ben ik blij met het schone en lekkere water!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Sinds 15 dagen de nieuwe Rainbow lucht en reiniger machine in huis. WAT BEN IK ER BLIJ MEE, en WAT EEN BEZIT, en wat ruikt je huis fris, vooral voor onze allergie is het heerlijk. HET IS EEN ECHTE AANRADER.

Nog niets ontdekt, wat een verbetering zou kunnen zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering aanrader