Makkelijk online bestellen

Fijne service

Levering was prima maar ophalen duurde een week

Heel fijn geholpen

Heb een fijne ervaring aan overgehouden.

Makkelijk en snel te regelen

Makkelijk en snel te regelen om een container te bestellen en op te laten halen.

De service is goed vriendelijk personeel

(Y)

Prima service.

Houden zich aan afspraken en hebben goede voorwaarden. Bezorging en ophalen door chauffeurs zeer professioneel en klantvriendelijk.

Prima service en goedkoop

Prima geregeld

Duidelijke en competente dienstverlening.

Bestellen, betalen, container neerzetten en container ophalen. Het wijst zich van zelf, een uitermate klantvriendelijke dienstverlening.

top geregeld

Container besteld omdat we de zolder wilde opruimen. Van te voren via chat gevraagd wat er wel en wat er niet in mocht. Kreeg meteen antwoord. En netjes op tijd weer opgehaald.

Netjes op tijd

Netjes op tijd bezorgd en opgehaald

Als je aan het verbouwen bent is afval het laatste waar je druk mee wilt zijn. Maton is snel en flexibel en regelt alles in een handomdraai.

We hadden een kleine container besteldt maar i.v.m. verkeerde afspraak van een andere partij moesten we de losdatum verzetten. Even gebeld, en kon zo worden omgezet. Dat noem ik nou meedenken met de klant. Top service !!!

vaak last minute een container nodig en er was altijd wel iets mogelijk. Personeel denkt erg goed mee, van kantoormedewerker tot chauffeur. En zeker niet te beroerd om een stapje harder te lopen voor klanten! Zeer tevreden!

Prima geregeld alles!

Snel en vakkundig!

Betrouwbaar

Tijdige levering en snel handelen bij vervanging en ophalen

positief. Halen en brengen prima geregeld

volgemde keer weer Maton. Zelfs een bloemetje achteraf

Zoals altijd afspraak is afspraak en snelle levering

2e keer besteld en wederom super verlopen. Denken mee. Dag vtv was straat onverwacht ochtend afgesloten. Planning netjes omgepland naar de middag.

Container prima, communicatie minder

Online container besteld. Geen digitale bevestiging, maar deze gekregen nadat ik contact zocht. Ophalen online aangevraagd. Geen digitale bevestiging. Twee telefoontjes waren nodig om ophalen concreet te maken. Men was wel vriendelijk aan de telefoon.

Gebeld voor een kleine container deze werd snel geleverd. Na vullen bellen voor ophalen, hij werd ook mooi op tijd gehaald.

vriendelijke goede service

ook makkelijk om je container te up-grade

alle verloopt volgens afspraak.

Wat afgesproken is, wordt nagekomen. Eenvoudig bestellen en goede online service.

Alles goed geregeld

Bellen, bestellen en de container komt op tijd aan en word zoals afgesproken opgehaald