Snel en vakkundig geplaatst en opgehaald

Geheel volgens afspraak geleverd en opgehaald.

Perfect snel en keurig.

De service en snelheid van maton was uitstekend. Bak werd keurig afgeleverd en snel weer opgehaald naar ophaalverzoek. Prima service via de telefoon toen we nog wat vragen hadden. Werden keurig en snel beantwoord.

Heel prettig bedrijf, snel en betrouwbaar

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, goede prijs/kwaliteit verhouding, super service! Volgende keer weer Maton!

netjes geplaatst, netjes opgehaald

Container was precies onder het raam geplaatst zodat we 'm makkelijk konden vullen.

Goede en snelle service, niet duur

Goede en snelle service, niet duur

Geweldig geregeld

Container werd netjes afgeleverd , ruim van te voren een belletje dat ze eraan komen. Toen ik belde dat ze de container weer konden halen werd ik netjes te woord gestaan met de melding dat het druk was waardoor het iets langer kon duren dat de container gehaald werd > alsnog is de container de volgende dag gehaald > Top service

Prima website, prima chauffeur

Via de website alles goed en snel geregeld. Ruimte voor persoonlijke wensen. Top!

Fantastisch geholpen !

Snelle service met duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Je word vriendelijk te woord gestaan, en goede service. Prijs/kwaliteit verhouding is super, kunnen weinig anderen tegenop.

Altijd super dik tevreden

Een goede en snelle service

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. Ophalen 1 berichtje en verder geen omkijken meer naar. Top geregeld bij Maton!

Levering & ophaal volgens afspraak. Helder communicatie en goede service!

Afspraken werden goed nagekomen

Zeer tevreden. De afspraken werden goed nagekomen en alles is netjes meegenomen. Ik zou de volgende week weer gebruit maken van Maton

Goed!

Komen afspraken na!

Bijna perfect

De communicatie over breng en haal moment liet te wensen overigens omdat er voor het plaatsen en ophalen van de container wat gemanoeuvreer met de auto’s van de buren nodig was. Die waren zo vriendelijk geweest de ruimte met hun auto te blokkeren zodat er geen “vreemden” konden gaan staan.

Op tijd geleverd. Op tijd opgehaald. Aardige en adequate 'klantenservice'.

Super goede service!

Het contact was goed, de container werd binnen een paar dagen geplaatst en netjes weer opgehaald. De contactpersoon en chauffeur waren ontzettend vriendelijk. Zeker een aanrader! Haha

Perfecte service.

Container precies op de gewenste plek gezet en keurig op tijd gebracht en gehaald.

Alles netjes geregeld en transparant, aanrader voor iedereen die een container nodig heeft.

zeer goede service

Container werd keurig op tijd geleverd, op de plek neergezet waar wij hem graag wilde en ook weer netjes opgehaald

Duidelijk, goed en snel!

Duidelijke communicatie, goede prijs(ook buiten hun korting gebied) Aanrader!

TOP!

TOP!

Al jarenlang zeer goede ervaring vooral met chauffeurs Moby en zijn zoon. klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijk.

Aanbellen om te overleggen over de standplaats en meedenken overige de lage kant te plaatsen. Goede prijs.