Slecht

Voor vrijdag 2 bigbags zand besteld. De chauffeur had een foutje gemaakt en stond met 2 lege bigbags aan de deur, foutje kan gebeuren. Zou dan maandag geleverd worden. Maandag ochtend telefonisch contact gehad en werd verteld dat de bestelling die dag nog werd geleverd. Om 17.30u nog een keer gebeld omdat er nog niks gebracht was. Ik kreeg te horen dat het verzet is naar dinsdag. Dinsdag ook niet geleverd. Woensdag 7 uur gebeld naar van Erp in Drunen. Woensdag 9 uur heeft van Erp het geleverd. Ik raad iedereen af zaken te doen met Maton, die ene ster is nog te veel eigenlijk. Nooit meer bij Maton.

Uitstekend.

Levering op gewenste datum en met een makkelijk telefoontje was het zo weer opgehaald

Goede service en afspraken

Goed bedrijf

Geweldig en zeer vriendelijk personeel

Heel goed en dienstbaar.

Binnen no time leveren en ophalen. Tevens meedenken van de chauffeur ivm ruimte plaatsen.

goede service

tevreden

Tijdig geplaatst en zorgvuldig opgehaald

Zie boven. Niks aan toe te voegen , Uitstekend

Prima en snelle service!

Container werd snel geleverd en ik kon aangeven waar die moest komen te staan. Ophalen is ook snel gegaan.

Zaken doen zoals het hoort

Elke container die tijdens onze verbouwing is geleverd ging zo; vlgns afspraak goede communicatie duidelijk bij bestellen en ophalen van chauffeur tot binnendienst allemaal klantvriendelijk kortom volgende keer weer.

Geweldige hulp en snel geregeld

Het contact liep heel makkelijk. Het was allemaal geen probleem en zo geregeld. Wij waren zelf vrij laat met een container te huren, maar toch was het zo geregeld in de planning. De chauffeur belde ons een half uur van te voren dat hij zou komen. Ideaal aangezien wij nog niet in het huis woonde en daardoor ervoor konden zorgen toch aanwezig te zijn.

Gewoon goed

Top geregeld

Maton doet wat ze beloven

Korte communicatielijnen, vriendelijke helpdesk. Heldere website. Snelle plaatsing. Alles volgens afspraak.

Slechte service

Heel slechte service.

Komen afspraken na

Perfecte dienstverlening

Bij het brengen werd de container op de juiste plaats gezet, en na afmelden snel opgehaald.

Slecht

komen afspraken niet na. Afgesproken datum niet de container opgehaald en zelfs de dag er na niet. Vervolgens veel problemen het vervolgen van de volgende fase van de verbouwing. als je geen planning hebt, prima. Maar anders zou ik op zoek gaan naar een andere

Super makkelijk en snel

Bestellen en afmelden gaat heel makkelijk online. Kreeg snelle reactie via mail en levering/ophalen binnen 2 dagen.

Gebeld gebracht gebeld gehaald

Afspraken goed na gekomen niet te duur

Super snel

Ik ben er blij , gebel en gelijk geregel

Uitstekend.

Alles uitstekend geregeld. Container werd ondanks de drukte op tijd geleverd. Ook het ophalen was goed geregeld.

Snel en gemakkelijk

Gemakkelijk online een container besteld. En is netjes op de afgesproken datum geleverd .

Snel geleverd, prima service!

De bestelde container werd sneller dan verwacht geplaatst, de communicatie was goed.

Houd zich aan de afgesproken breng en ophaaldagen. Vriendelijke chauffeur

Correct behandeld.

Duidelijke site. Levering keurig op tijd. Na telefoontje de bak weer netjes opgehaald , door keurig personeel.

Effectieve manier om van afval af te komen

Extreem vriendelijke medewerkers in het klantcontactcentrum! Meedenkende chauffeurs die de container handig plaatsen voor vullen en ophalen. Ik heb geen verbeterpunten of kritiek, heel goede ervaringen.