Goede service, snel geleverd en opgehaald

Service is super.... Snel contact, geleverd waar afgesproken en binnen paar dagen na aanvraag weer opgehaald... Netjes!!

Prima service en vriendelijk personeel

Vriendelijke planner en chauffeurs. Snelle service

Top bedrijf.

Altijd op tijd. Fijne chauffeurs... Goeie prijs

Makkelijk en snel! Bij vragen heel klantvriendelijk

alleen ophalen niet correckt op de goede dag opgehaalt

Slecht

Stenen op de oprit gesloopt. Container ophalen duurden 4 dagen na aanvragen.

Goed geregeld

De container was na vriendelijk contact snel gebracht. Bij ophaal verzoek was het even fout gegaan met de planning, maar dat was snel opgelost, en 2 dagen later was hij weer opgehaald. Dus alles bij elkaar heel erg goed.

Goede service.

Makkelijk aan te vragen. Ook fijn om in de chat contact op te nemen. Jammer dat je een aantal keer contact op neemt voor een ophaal dag en tijd dat dit niet lukt en je daardoor je spullen kwijt bent. Wel goed opgelost door het bedrag van de spullen te vergoeden. Het contact daarin liep wat stroef. Omdat de mail niet aankwam.

Omdat bij de bouw van een dakkapel ditmaal geen container bleek te zitten snel zelf moeten regelen Via de chat met de dames snel actie kunnen nemen en een dag later stond de container voor de deur.... en via dezelfde chat twee weken later weer de retour geregeld....

Prima service, alles goed geregeld

Ik had zelf nergens geen omkijken naar. Uitstekend

afspraak was in orde

Adequate hulp

Snel geregeld

Snel online geregeld, netjes volgens afspraak geplaatst en weer opgehaald en vriendelijke chauffeur.

Een goede ervsring

Ben netjes geholpen en vriendelijk

Snelle en nette plaatsing

Diverse containers laten plaatsen. Altijd op het afgesproken moment. Prima service, ook de klantenservice was gemakkelijk te bereiken om een afspraak (die ik zelf verkeerd had ingepland) te wijzigen!

Afspraken gelden voor zowel huurder als verhuurde!! r

Afspraak was dat container vrijdag voor Pasen zou worden opgehaald.. Toen ik daarover belde op vrijdag werd mij verteld dat chauffeur onderweg was. Zaterdag belde ik nogmaals, maar toen kreeg ik de mededeling dat er 'geen chauffeurs' waren en dat er pas na de Paasdagen iemand zou komen..... Als ik als huurder afspraken niet na zou komen, zou me dat een boete opleveren. Ik betaalde €330 en verwacht een coulence korting van 20%!! Vindt U dat vreemd??

Komen afspraken na

Snelle service en komen afspraken na!

Prima. Snel geplaatst en snel opgehaald

Je hoeft er niet voor thuis te blijven, teksten in opmerkingen worden serieus bekeken. Fijn!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs kwaliteit verhouding. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Makkelijk geregeld super service

Afspraak is afspraak

Wel vooraf betalen maar keurige service met bezorgen en ophalen van de containers. Lekker vroeg in de ochtend geplaatst zodat ik gelijk kon beginnen.

Volgende dag geleverd

Alles zit erin