Alles volgens afspraak.

Fijne service!

Super goede service, vriendelijk personeel aan de telefoon en ook een heel vriendelijke chauffeur!!!! Van het aanvragen van de container totaan het weer ophalen hiervan is alles gewoon goed gegaan!

Snelle service alleen het ophalen moest ik lang op wachten.

Netjes op tijd geplaatst, contact over beste locatie van plaatsing met chauffeur. Alleen jammer dat het ophalen langer moest wachten dan nodig waardoor andere mensen nog kans kregen te rommelen op zoek naar ijzer en eigen zooi erbij konden gooien waar ik geen invloed meer op had.

geweldige service

Duidelijke website , makkelijk bestellen snelle levering en ophaal

Prima service. Makkelijk te bereiken en geen gezeur. Top

Duidelijke afspraken en snelle levering

precies volgens afspraak

volgens afspraak op de juiste plaats neer gezet en op tijd weer opgehaald.

Snelle reactie

Je kunt op ze rekenen.

Goed en stelde zich flexibel op

Snel geregeld

Snel geregeld en volgens afspraak geplaatst en Even bellen en de container wordt zo snel moet opgehaald.

Prima geregeld!

Snel geregeld!

Super geregeld

zo als ik had verwacht

Top service, snel, vriendelijk, goede kwaliteit en prijs. Gewoon doen.

Hele goede service

De mobie's zijn goed bezig.

Top bedrijf

Betrouwbaar en dienstverlenend

Goed bereikbaar, snelle reacties, goed advies Mijn Maton niet altijd gebruiksvriendelijk. Tips: 1) Bij wisselen containers wordt factuur niet bijgezet in systeem, 2) Bij wisselen geen optie ander formaat container of afvalstroom te kiezen

Duidelijke afspraakje nagekomen.

Container netjes weggezet op afgesproken plek.

Netjes optijd alles gebracht en gehaald. Vriendelijk personeel

Geweldige service

Een fijn bedrijf, vriendelijk personeel, geweldige service, denkt mee in oplossingen, en komt afspraken altijd na

Gewoon zoals het hoort!

Prima service. Volgens afspraak!

Uitstekende service. Bij bouwafval geen gedoe over percentage gips o.i.d. Prima.

Plaatsing conform afspraak ophalen geen omkijken naar

Goede ervaring met levering en ophalen. Alleen Klarna vond ik een beetje onduidelijk ivm “terugsturen” wat ik verkeerd had begrepen. BS

Gewoon goed geregeld

Makkelijk te regelen via de website en snelle levering. Ook als hij vol is en opgehaald of gewisseld kan worden is dit via de site erg makkelijk door te geven.

Super duidelijk prijs is all inclusive

Ik had een container nodig voor bouw en sloop 10 m3 deze was snel geleverd en de prijs is inclusief alles dus geen extra kosten. Wat ook prettig is is dat er veel in mag. Dat is ook niet overal zo. Tip neem altijd een maatje groter. Want je zult merken dat je meer afval hebt dan je denkt

Nog een hoop extra kosten gekregen

2 containers besteld ivm spoedverhuizing voor ons dochtertje die in coma lag... 900 euro betaald 1ste container super geregelt 2de container was grote drama Sleutels van het huis ingeleverd en dagen laten woningbouw op de stoep omdat we volgens hun de plaats niet hadden leeggemaakt....wetend dar die helemaal leeg was Dus we moesten terug komen....we schrokken ons kapot want een deel van wat op de container lag was over de schutting op de plaats gegooit en moesten we alsnog een keer na de stort om daar weer kosten te moeten maken...erg slecht had liever gehad dat ze ons gebelt hadden we hebben ons netjes aan de afspraken gehouden dus waarom dit heeft moeten gebeuren snappen we niet