Gewoon goed

Container geplaatst op afgesproken dag en ook weer op de afgesproken dag opgehaald. Aardige mensen en zeker aan te bevelen

Goed bedrijf Komt afspraken na

Goede communicatie, nette leveringen prima prijs.

Eigenlijk wel uitstekend.

Levering en ophalen puincontainer op tijd en snel conform afspraak. Eigenlijk is de ervaring uitstekend. Ook de chatfunctie op de site werkt prima en snel. Omdat een zichzelf respecterend bedrijf altijd op zoek is naar nog beter (denk aan deming circle PDCA) de kwalificatie Zeer Goed. :)

Snelle goede levering

De container was er snel en vlug geruild voor een lege.

Goede en snelle service.

Ik belde maandag op voor een container en die stond er de volgende dag al. En is vrijdag weer opgehaald. Dus een goede en snelle service. Ook ben ik netjes geholpen aan de telefoon.

Ik heb geen op of aanmerkemingen

Geen ptoblemen gehad netjed geholpen ook door dechauffeurs belden netjes we komen eraan ik kom de volgende keer weer bin jullie

geweldig!

Altijd netjes opgehaald en op tijd

Superfijne service!

Reeds 3x container besteld bij Maton en elke keer leveren ze op tijd! Bereikbaarheid is heel goed!

Goede service ook bij dingen te die afgesproken worden.

duidelijkheid en punctueel

de afspraken zijn duidelijk en altijd op tijd

Goed!

Snel alles geregeld met 1 telefoontje.

Geweldige service

Container op tijd geleverd en ook op tijd weer opgehaald door uitermate vriendelijke chauffeur

Slechte service,slecht contact,onvriendelijke mensen

Ik heb ruim optijd gereserveerd voor een kuub zak puin,deze had ik na een week nog niet binnen dus zelf maar gebeld,mevrouw kwam er op terug zei ze,eind van de middag heb ik nog eens gebeld omdat ik maar niks hoorde,ze was er mee bezig zei ze,weer niks gehoord,volgende ochtend naar het bedrijf toe gereden omdat ik hem echt nodig had en ik nog steeds niks gehoord had en toen werd na onderling overleg de zak in mijn handen geduwd! Toen die vol was meteen laten weten,5 dagen later werd die eens opgehaald ( dit was niet zo’n groot probleem ) maar een flink deel van de stenen waren eruit gevallen of gegooid en gewoon laten liggen dus toen kon ik alsnog naar de stortplaats rijden! Dit 2 x laten weten met foto erbij maar geen reactie ontvangen,ik wilde ze bij jullie voor de poort storten maar jammer genoeg zat het hek van het industrieterrein dicht…

Prima geregeld

Alles volgens afspraak

Perfect geregeld

Goede service, houden zich aan afspraak

Snelle goede service

Wij zijn inmiddels bezig met container nummer 7. Vanaf het eerste begin fijne communicatie en hele snelle levering.

Dik tevreden, goede communicatie, snel geregeld en betaalbaar!

Dik tevreden, goede communicatie, snel geregeld en betaalbaar! Kortom, een aanrader!

Snel en volgens afspraak, voor goede prijs

Twee maal een 10 m2 container gebruikt: de volle container werd de volgende ochtend al verruild voor een lege. Keurig op de oprit geplaatst. Dit bedrijf kan ik aanbevelen.

Afspraak is afspraak

Ben tevreden omtrent het nakomen van afspraken.

Goede prijs, snel geregeld

Containerservice werkt goed

Containerservice werkt goed. Chauffeur belt niet vooraf, maar als hij ter plaatse is. Dat is niet altijd handig. Vriendelijk en meedenkend.

naar verwachting

geen gedoe, snelle plaatsing en snel opgehaald.

Ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de service en levering van jullie ik kom graag bij jullie terug

Snel en duidelijke reservering Snelle levering